Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka muu käyttää peilejä?

Vierailija
26.11.2019 |

Meillä on aina sängyn vieressä pitkävartinen käsipeili, toinen 30 cm läpimitaltaan pyöreä peili ja sängyn takana vaatekaapin ovessa 60 x 120 cm oven levyinen peili. Mieshän näkee paljon enemmän kuin nainen, joten nämä ovat enemmän naiselle. Seinäpeilistä toki mies näkee naisen takaapäin kun nainen ratsastaa.
Onko muilla tapana kurkkia, mikä ihme se on, joka tekee niin hyvää? Suosittelemme. meillä on aina täydet valot päällä emmekä mene peiton alle koskaan (paitsi nukkumaan).

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotellissa oli peili katossa, ja siitä oli ihana katsoa kun mun mies pani minua. Olis kiva kotonakin

Vierailija
2/7 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peili on käytössä doggystylessä. Tykkään nähdä naisen kasvot, kun ajan häntä takaapäin. Eli käännytään silloin kohti peiliä. M42

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peilit on kivoja, kokeillaan joskus. Joku ratsastus tai sylissä on paras kun näkee emännän ahterin ja pillun kun siel se mun vehje liukuu nätisti sisään ja ulos. 

Vierailija
4/7 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli aikanaan asunto, jonka makuuhuoneen yksi seinä oli kokonaan peiliovikaappeja. Hyvät oli näkymät, kun vaimo ratsasti ja muutenkin. Myös vaimo tykkäsi välillä katsella peilistä touhujamme. Oi niitä aikoja :)

Vierailija
5/7 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammaslääkäri käyttää peiliä, myös kampaamo käyttää. Ja kaupoissa on kansa peilejä.

Vierailija
6/7 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paljon huvita nykyään katsella peilistä, koska ollaan molemmat "vähän" lihottu näin keski-iän kynnyksellä...

Vierailija
7/7 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi lihominen ei haittaa mitään. Kun haluaa toista, realismi on usein parasta. Kiiltokuvaseksiä näkee ruudulta ihan tarpeeksi. Oikea kumppani on kiihottava, väärä ei, vaikka olisi miten ’hyvän näköinen’

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän