Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette kainalokarvoista naisella? Niinku oikeasti

Vierailija
26.11.2019 |

Jossain karvoituskeskusteluissa on kirjoiteltu, että karvat saavat tulla takaisin eikä "naiset niitä enää ajele". Oletteko te oikeasti sitä mieltä, että kainalokarvatupot ja kunnon reuhka myös alapäässä on ihan OK?

Mitä ajattelet naisesta joka ei sheivaa (mitään).

Katsoin btw joku aika sitten netistä vanhempia **rno-videoita ja siinä oli tietysti aika karvoitus naisilla alapäässä kuten aikaan kuului, mutta näkyi myös kainalokarvat naisilla. Oli se jotenkin ajatuksia herättävä näky. Ensimmäinen ajatus oli "eikö voinut edes kainaloitaan ajella kun kyseistä leffaa meni tekemään". Toinen ajatus oli, että miksi naisen olisi pitänyt ajella.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja ajan pois. Aivan sama, mitä joku ajattelee siitä. Omat on kainaloni.

Vierailija
42/42 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Mua ei muuten oikeastaan nappaa suuntaan tai toiseen jonkun karvoitus, joka on jokaisen oma asia. Mutta esim. ravintoloissa ei ole ruokahalua herattavaa, jos karvakainaloinen nainen on asussa, jossa ne karvat nakyvat esim. skoolatessa. 

Eli jos haluaa pitaa ne kainalokarvat, niin sitten pukeutukoon vaatteisiin, jotka ne katkee. 

Sama kuin jos pidat sandaaleja joissa varpaat nakyy, pliis kay pedikyyrissa ettei ne varpaankynnet ole keltaiset ja luokkaa Dumb&Dumber...myos oksettavaa katsella. 

Mikä niissä kainalokarvoissa sitten on niin kauheaa, että niiden näkyminen haittaa? 

Mun mielesta ne luo epasiistin ja allottavan vaikutelman. Olen itse tottunut ajelemaan ne lahes paivittain ja tykkaan etta on huolitellumman nakoinen, menee mulla samaan kategoriaan kuin kulmakarvojen nyppiminen ja hiusten laittaminen.

Ja siis vaan nimenomaan tuossa ravintolakontekstissa (tai muuten ns. ihmisten ilmoilla) tama, ei ne mua hairitse vaikkapa mokilla tai uimarannalla. 

No mutta jos toinen ihminen taas on tottunut pitämään kainalokarvoja, niin mitäs sitten, jos häntä siellä ravintolassa häiritsevät ne sinun paljaaksi ajellut kainalosi?

Ma en itseasiassa "paljastele" kainaloitani ravintolassa lainkaan. :D Jos mulla on esim. hihaton kotelomekko, laitan siihen jonkun huivin hartioille. Samoin en mene varpaat paljaana ravintolaan. 

Mutta muuten kylla hyva pointti, semminkin kun karvallisuus on se luonnollinen tila, ja karvattomuus aikuisella se luonnoton. :) 

Yhtä luonnoton kuin kampaus, meikit, ja hienot vaatteet.

Kylla, toki just talla tavalla! Silti teen parhaani ollakseni mahdollisimman luonnoton mennessani hyvaan ravintolaan. ;) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi