Mitä mieltä olette kainalokarvoista naisella? Niinku oikeasti
Jossain karvoituskeskusteluissa on kirjoiteltu, että karvat saavat tulla takaisin eikä "naiset niitä enää ajele". Oletteko te oikeasti sitä mieltä, että kainalokarvatupot ja kunnon reuhka myös alapäässä on ihan OK?
Mitä ajattelet naisesta joka ei sheivaa (mitään).
Katsoin btw joku aika sitten netistä vanhempia **rno-videoita ja siinä oli tietysti aika karvoitus naisilla alapäässä kuten aikaan kuului, mutta näkyi myös kainalokarvat naisilla. Oli se jotenkin ajatuksia herättävä näky. Ensimmäinen ajatus oli "eikö voinut edes kainaloitaan ajella kun kyseistä leffaa meni tekemään". Toinen ajatus oli, että miksi naisen olisi pitänyt ajella.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Miks muuten ketään ei ällötä miesten "likaiset" karvat uimahallissa? Mä ajelen kainalot mutta olen huomannut että jotkut (naiset) tuijottaa mun säärikarvoja. En todellakaan rupea kärsimään paria päivää kutiavista sääristä yhden uimahallireissuun takia. Miehillä taas karvat kasvaa joillain niskassa asti mutta kukaan ei ihmettele. Ja suomi muka tasa-arvoinen maa.
Ai nyt on jo miesten karvoituskin epätasa-arvoista? Voi jeesus
Minä kannatan luonnonmukaisuutta, myös tässä asiassa. Toisaalta olennaista on että asioihin on sisäinen eikä ulkoinen motivaatio: jos siis joku saa kiksit sileistä kainaloistaan, niin ajelkoon. M38.
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Mua ei muuten oikeastaan nappaa suuntaan tai toiseen jonkun karvoitus, joka on jokaisen oma asia. Mutta esim. ravintoloissa ei ole ruokahalua herattavaa, jos karvakainaloinen nainen on asussa, jossa ne karvat nakyvat esim. skoolatessa.
Eli jos haluaa pitaa ne kainalokarvat, niin sitten pukeutukoon vaatteisiin, jotka ne katkee.
Sama kuin jos pidat sandaaleja joissa varpaat nakyy, pliis kay pedikyyrissa ettei ne varpaankynnet ole keltaiset ja luokkaa Dumb&Dumber...myos oksettavaa katsella.
Mikä niissä kainalokarvoissa sitten on niin kauheaa, että niiden näkyminen haittaa?
Mun mielesta ne luo epasiistin ja allottavan vaikutelman. Olen itse tottunut ajelemaan ne lahes paivittain ja tykkaan etta on huolitellumman nakoinen, menee mulla samaan kategoriaan kuin kulmakarvojen nyppiminen ja hiusten laittaminen.
Ja siis vaan nimenomaan tuossa ravintolakontekstissa (tai muuten ns. ihmisten ilmoilla) tama, ei ne mua hairitse vaikkapa mokilla tai uimarannalla.
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Mua ei muuten oikeastaan nappaa suuntaan tai toiseen jonkun karvoitus, joka on jokaisen oma asia. Mutta esim. ravintoloissa ei ole ruokahalua herattavaa, jos karvakainaloinen nainen on asussa, jossa ne karvat nakyvat esim. skoolatessa.
Eli jos haluaa pitaa ne kainalokarvat, niin sitten pukeutukoon vaatteisiin, jotka ne katkee.
Sama kuin jos pidat sandaaleja joissa varpaat nakyy, pliis kay pedikyyrissa ettei ne varpaankynnet ole keltaiset ja luokkaa Dumb&Dumber...myos oksettavaa katsella.
Mikä niissä kainalokarvoissa sitten on niin kauheaa, että niiden näkyminen haittaa?
Mun mielesta ne luo epasiistin ja allottavan vaikutelman. Olen itse tottunut ajelemaan ne lahes paivittain ja tykkaan etta on huolitellumman nakoinen, menee mulla samaan kategoriaan kuin kulmakarvojen nyppiminen ja hiusten laittaminen.
Ja siis vaan nimenomaan tuossa ravintolakontekstissa (tai muuten ns. ihmisten ilmoilla) tama, ei ne mua hairitse vaikkapa mokilla tai uimarannalla.
No mutta jos toinen ihminen taas on tottunut pitämään kainalokarvoja, niin mitäs sitten, jos häntä siellä ravintolassa häiritsevät ne sinun paljaaksi ajellut kainalosi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin sinulla kinnittyy huomio tässä videossa?
No nainen siinä hytkyy ja näkyi olevan kainaloissa karvoitusta joka siis on suhteellisen harvinainen näky. Mutta ei paha näky, luonnollinen kainalo.
Enemmän nuo tatskat häiritsevät kuin karvat.
Oi se on niin sexyä, kun kainaloissa on karvat..jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
No mutta jos toinen ihminen taas on tottunut pitämään kainalokarvoja, niin mitäs sitten, jos häntä siellä ravintolassa häiritsevät ne sinun paljaaksi ajellut kainalosi?
Ma en itseasiassa "paljastele" kainaloitani ravintolassa lainkaan. :D Jos mulla on esim. hihaton kotelomekko, laitan siihen jonkun huivin hartioille. Samoin en mene varpaat paljaana ravintolaan.
Mutta muuten kylla hyva pointti, semminkin kun karvallisuus on se luonnollinen tila, ja karvattomuus aikuisella se luonnoton. :)
Rakastan naisia ja heidän karvojaan. On ne vaan niin best tässä kylmässä maailmassa. Lämmin hali kaikille naisille.
Itselle ei jostaan syystä ole koskaan kasvanut kainalokarvoja. Mistä lie johtuu, mutta ihan tyytyväinen olen kun ei tarvitse ajella. Muaalla karvoitus kuitenkin ihan normaalia ja ihan aikuinen nainen olen.
No niinku oikeasti lähinnä ällöttää. Ei noita vanhoja pätkiä mistä puhuit, halua katsoa sen takia. Tappaa ne kainalokarvatkin, siinä missä viikset tai nenäkarvat, kiinnostuksen.
Itse pidän juuri semmoista karvoitusta, mitä naiseni toivoo. Odotan samaa häneltä.
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Ma en itseasiassa "paljastele" kainaloitani ravintolassa lainkaan. :D Jos mulla on esim. hihaton kotelomekko, laitan siihen jonkun huivin hartioille. Samoin en mene varpaat paljaana ravintolaan.
Mutta muuten kylla hyva pointti, semminkin kun karvallisuus on se luonnollinen tila, ja karvattomuus aikuisella se luonnoton. :)
Yhtä luonnoton kuin kampaus, meikit, ja hienot vaatteet.
Ajan kainalokarvat koneella silloin tällöin, onneksi ovat vaaleat eivätkä kasva rehottavasti. Höylästä ihoni menee rikki ja ärtyy (vaikka olisi aivan uudet terät), se nyt todellakaan ei ole kaunista katsottavaa. Ennemmin karvoja kuin tulehtuneet kainalot.
Vierailija kirjoitti:
Sietää ajaa aina välillä, ei ole mikään iso ongelma ajaa niitä. Vie mitä, alle minuutin viikossa?
Eipä nuo rehottavat kainalokarvat ole naisella mitenkään hot.
Ja miehenkin on ihan hyvä ajaa aina välillä hiestä pinttyneet kainalokarvat pois.
Kainalokarvat pois vaan, mutta eipä se maailmaa kaada jos ne joskus ovat vähän kasvaneet. Mutta niiden tarkoituksellinen pito naisella on turn-off.
No onpa hyvä, että en tarkoituksella karvoja pidä.
Ne kasvaa ihan itsestään ja riippumatta siitä mitä milloinkin ajattelen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sietää ajaa aina välillä, ei ole mikään iso ongelma ajaa niitä. Vie mitä, alle minuutin viikossa?
Eipä nuo rehottavat kainalokarvat ole naisella mitenkään hot.
Ja miehenkin on ihan hyvä ajaa aina välillä hiestä pinttyneet kainalokarvat pois.
Kainalokarvat pois vaan, mutta eipä se maailmaa kaada jos ne joskus ovat vähän kasvaneet. Mutta niiden tarkoituksellinen pito naisella on turn-off.
Hiestä pinttyneet karvat? Eikö nämä karvojen ajelijat tunne käsitettä peseytyminen?
Mitähän ne tekee niiden hiestä pinttyneelle iholle 😱
Suomalaisnaisen pitää kätkeä kainalokarvat kuten äm uu äsliminaisen pitää kätkeä hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itelläni en kainalokarvoista tykkää, koska niihin pinttyy herkästi hajua. Muuten ei kauheasti kiinnosta, kunhan niitä ei naamaani tulla hieromaan.
Kumma juttu kun tätä hajuongelmaa ei juuri IKINÄ oteta puheeksi miesten kohdalla. Taitaa olla aikamoinen luulotautimysteeri koko hajuasia.
Naiset ajelevat karvoitustaan tottumuksesta, 30 vuotta sitten alkoi raju buumi naisen karvattomuuden suhteen ja vaikka nykyään tiedetään, että luomu voi olla vähintään yhtä puhdas ja raikas kuin karvaton (alapää+kainalo) niin siltikin naiset ajelevat. Koska niin on totuttu.
Kyllähän monet miehet haisee hielle. Ja on todellakin ällöttävää, jos toiveena olisi vaikka lähempi kanssakäyminen. Jos ei jaksa ajella, niin sitten peseydyttävä todella huolella, kainalot useammin kuin kerran päivässä. T. sama
Kai sä tiedät, että karvat eivät tuota hikeä, vaan hiki tulee ihon sisältä.
Hikeä muodostuu riippumatta siitä onko sulla karvoja vai ei. Ja se haju tulee iholla olevista bakteereista ja liasta, ei niistä karvoista.
Mitä enemmän hiki pääsee valumaan sun iholla, sitä enemmän ne bakteerit pääsevät levittämään hajujaan.
Jos susta tuntuu, että kainalot haisee, niin käy pesulla ja käytä dödöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itelläni en kainalokarvoista tykkää, koska niihin pinttyy herkästi hajua. Muuten ei kauheasti kiinnosta, kunhan niitä ei naamaani tulla hieromaan.
Kumma juttu kun tätä hajuongelmaa ei juuri IKINÄ oteta puheeksi miesten kohdalla. Taitaa olla aikamoinen luulotautimysteeri koko hajuasia.
Naiset ajelevat karvoitustaan tottumuksesta, 30 vuotta sitten alkoi raju buumi naisen karvattomuuden suhteen ja vaikka nykyään tiedetään, että luomu voi olla vähintään yhtä puhdas ja raikas kuin karvaton (alapää+kainalo) niin siltikin naiset ajelevat. Koska niin on totuttu.
Kyllähän monet miehet haisee hielle. Ja on todellakin ällöttävää, jos toiveena olisi vaikka lähempi kanssakäyminen. Jos ei jaksa ajella, niin sitten peseydyttävä todella huolella, kainalot useammin kuin kerran päivässä. T. sama
Mielestäsi siis karvojen ajelu jotenkin vähentää peseytymisen tarvetta tai lisää hajua ylipäätään? Miten sekaisin ihmisen oikein pitää olla?..
Arvostan kainalokarvanaisia vaikka musta ei itsestäni olekaan sellaiseksi. Olen todella nössö uhmaamaan mitään normeja ulkomuodollani, näytän kokoomusnuorelta vaikka olen sisäisesti vastakulttuuri-ihminen. Olen myös herkkä aistiärsykkeille. Kainalokarvat tuntuvat ja haisevat erilaiselta kuin epiloitu kainalo, ja muutokseen totuttelu olisi keljua.
Siistitty lähes luonnontilainen häpykarvoitus on musta neutraalein. Muiden karvat ei mulle tietty kuulukaan eikä mulla ole niistä mielipiteitä, kunhan niitä ei tarvitse löytää ympäriinsä kuljeksimasta. Kahteen karva-asiaan en ole vielä valmis suhtautumaan kovin kypsästi ja ne on karvainen luomi naamassa kellä tahansa (miksi?), ja tummat, paksut, pitkät säärikarvat naisella. Yhdellä ystävälläni oli tällaiset ja hän käytti hameita ilman sukkahousuja. Eikä se ollut mikään statementti vaan hän vaan oli aidosti niin tästä maailmasta erkaantunut ihminen, jonkun herätysliikkeen parissa kasvatettu. Tavallaan kunnioitan tätäkin, mutta vaikea ylittää tässä asiassa pinnallisuuteni ja ehkä sekin että yhdistän asiaan mielessäni ne kaikki kerrat kun sain olla ystäväni puolesta kiusaantunut.
En tykkää, mutta toisaalta naisten kainalokarvat ei ole yhtä oksettavia kuin miesten.
Ketä kiinnostaa? Ihan sama. Pitkässä suhteessa karvoitusta muuttamalla voi tuoda vähän vaihtelua. Ei muuta merkitystä.