Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sohvapöytä, turhuuksien turhuus

Vierailija
26.11.2019 |

Se on koko ajan tiellä. Päälle kertyy kasa tavaraa. Ja jos on vuodesohva , pöytää saa ensin repiä kauemas.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 64-vuotias, minulla ei ole ollut sohvapöytää 47 vuoteen, eli yhdessäkään omassa kodissani ei ole ollut. Nykyisin minulla on rahi, toimii kun siihen saa jalat nostettua ja sohvien vieressä pienet sivupöydät, joille on kiva laskea teekuppi tai viinilasi. Lehden, kirjan, tabletin ja läppärin voi laskea rahille, kun tarvetta on.

Eli teillä on kaksi sohvapöytää :)

Oikeastaan kolme.

Ja alkuperäisellä vastaajalla neljä, kaksi sohvaa ja lamppupöydät kummassakin molemmissa päissä. Minä ruokailen aina joko keittiön tai ruokasalin pöydän ääressä, en tykkää istua kumarassa syödessä, eivätkä tykkää ystävänikään.

Vierailija
22/44 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Minulla ei ole ollut ikinä (lapsuudenkodista poismuutettuani) sohvapöytää. Olohuoneessa on ruokapöytä ja sitä voi käyttää, jos haluaa syödä tai juoda. Olohuoneen lattialla pyörii rahi ja se on välillä sohvan edessä jalkatukena.

Autotalliin on jäänyt miehen vanha iso ovaalin mallinen koivun värinen sohvapöytä. Jos joku tarvii, saa tulla hakemaan pois pääkaupunkiseudulta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ajattelin ennen noin, ja vähitellen huonekasvini valtasivat sohvapöydän ja koko pöytä siirtyi hitaasti aina vain lähemmäs ikkunaa, kunnes se ei enää ollut sohvapöytä vaan kukkapöytä. Nyt sitten huomaan sohvalla sarjoja katsellessani, että koko ajan käsissä on jotain, mitä ei sohvapöydän puutteessa saa laskettua mihinkään. Kaukosäädinkin unohtuu johonkin viltin reunan päälle ja kun tulen pois viltin alta, säädin lentää huitsin nevadaan ja patterilokero aukeaa ja patterit katoavat. Sohvapöydälle olisi sittenkin ollut tarvetta, mutta nyt en saa sitä enää kasveilta takaisin, eikä pikku olohuoneeseeni mahdu sen lisäksi toista pöytää.

Vierailija
24/44 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole sohvapöytää, mutta rahi on, ja se toimii pöytänä. Mihin sitten laittaisimme viinilasimme ja juustotarjottimen, kun katsomme leffaa?

Vierailija
25/44 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan vastaan jos se on Carraran marmoria

Vierailija
26/44 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sohvan päädyissä sivupöydät. Ei ikinä ole ollut sohvapöytää.

Vierailija
27/44 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä siinä on koneen kaukosäädin. Tykkään kyllä että on sohvapöytä, syödään sohvalla usein ja istutaan iltaa kavereidenkin kanssa, lasit on kivempi laskea välillä pöydälle. Pöytä on pieni, mutta ajaa asiansa.

Vierailija
28/44 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appiukolla ei ole sohvan lähettyvillä mitään pöytää. On kuulemma ihan turha akkojen sisustusjuttu. Sitten kätevästi kaukosäädintä etsitään sohvan uumenista ja teemukeja koukitaan lattialta.

Vierailija
29/44 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohvapöytäni pahoitti mielensä tästä aloituksesta

Vierailija
30/44 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän sinä siitä eroon pääset, jos et tykkää.

Vierailija
31/44 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tällä hetkellä siinä kaukosäätimet, puhelin, läppäri, hiiri, kahvimuki ja silmälasit. Ihan tarpeellinen on meillä. 

Sama täällä! Lisänä minulla on muistiinpanovälineet ja kynttilä iltaisin. Viinilasi joskus.

Vierailija
32/44 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla ei ole koskaan ollut sohvapöytää, mutta saattaa johtua siitä kun ei ole sohvaakaan. miksi hankkia kolmen hengen sohva kun ei siinä koskaan istu kuin 2, vai oletteko joskus nähneet jonkun menevän vapaaehtoisesti keskelle. kätevämpää kun on tuolit, jokainen saa istua vapaasti.

Vierailija
33/44 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajaa häiritsee oma saamattomuus ja siivottomuus niin sohvapöydät tulee julistaa turhiksi ja niiden käyttö pitää laittaa verolle. Näin toimii vain  ja ainoastaan suomalainen ankeuttaja.

Hyvin sanottu!😂

Vierailija
34/44 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkamaljakko, kynttilät, kahvit ja muut onkin niin paljon kätevämpää laittaa lattialle.

Tällaisia ankeita olkkareita näin aikanaan Englannissa: olkkarissa oli vain muutama tuoli, pari ruukkukasvia ja telkkari lattialla, ei muita valaisimia kuin kattolamppu.

Lattialla oli sitten kahvikuppia, kirjaa ja tuoppia.

Tosi viihtyisää ja kätevää.

Vierailija
35/44 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätevyyden huippu on semmonen jättikokoinen rahi olkkarin pöytänä.

Siihen kun kaatuu punkkulasi niin sen voi saman tien heittää roskiin.

👌

Vierailija
36/44 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin ajattelin ennen noin, ja vähitellen huonekasvini valtasivat sohvapöydän ja koko pöytä siirtyi hitaasti aina vain lähemmäs ikkunaa, kunnes se ei enää ollut sohvapöytä vaan kukkapöytä. Nyt sitten huomaan sohvalla sarjoja katsellessani, että koko ajan käsissä on jotain, mitä ei sohvapöydän puutteessa saa laskettua mihinkään. Kaukosäädinkin unohtuu johonkin viltin reunan päälle ja kun tulen pois viltin alta, säädin lentää huitsin nevadaan ja patterilokero aukeaa ja patterit katoavat. Sohvapöydälle olisi sittenkin ollut tarvetta, mutta nyt en saa sitä enää kasveilta takaisin, eikä pikku olohuoneeseeni mahdu sen lisäksi toista pöytää.

Joidenkin miehet ovar narsisseja, ja toisten huonekasvit kleptomaaneja, jotka varastelevat omistajiensa sohvapöytiä!😀 vieppäs kasvit psykiatrin juttusille!😊

Vierailija
37/44 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on tosi tarpeen. Mulla on siinä nytkin vesilasi, nenäliinabokdi, pino lasinalusia, kynä, kaukosäädin, silmälasit, ja alatasolla kirjoja, ja laatikko pikkusälälle.

Vierailija
38/44 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on ollut sohvapöytä. Nyt olen tosi tyytyväinen, kun sohvapöydän lisäksi miehellä ja mulla on kummallakin oma apupöytä sohvatuolin vieressä. Kumpikin saa pitää omat tavaransa omilla pöydillään ilman, että toinen koskee niihin.

Vierailija
39/44 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta se on tosi tarpeen. Mulla on siinä nytkin vesilasi, nenäliinabokdi, pino lasinalusia, kynä, kaukosäädin, silmälasit, ja alatasolla kirjoja, ja laatikko pikkusälälle.

Taidat olla todella nuahinen kun jopa kirjoitat nenäliinabokdi!

Vierailija
40/44 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkän aikaa oltiin ilman sohvapöytää, sitten hankittiin muuton yhteydessä uudet huonekalut ja päätettiin sekin lisätä rikaksi rokkaan. Aluksi tuntui että ei se ole muuta kuin tiellä, sitten messuilta tuli hankittua nojatuoli sohvien kaveriksi. Ei raatsittu ottaa sille rahia kaveriksi, kun rahi olisi kustantanut miltei yhtä paljon kuin tuolikin. Jopa löytyi sohvapöydälle käyttöä. Kun siihen tällää tyynyn päälle, se on juuri oikean korkuinen ja kokoinen rahi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän