On luettu pitkät matematiikat ja fysiikat lukiossa kiitettävin arvosanoin ja käyty päälle korkeakoulut hyvin arvosanoin jne
Selkä pragas ja sitten ollaankin opintovelkainen tt- tukiasiakas vailla toivoa paremmasta. 200 eurolla/kk selvittävä arjesta ja luettava täällä kuinka työttömät on pelkkiä luusereita ja laiskoja paskoja.
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Käteen jää 200? Täällä ei haukuta työttömiä yleensä vaan puolustetaan.
Olen ilmeisiesti lukenut täysin eri kommentteja kuin sinä
ap
Vierailija kirjoitti:
Vit.un työtön hapentuhlaaja ota itseäsi niskasta kiinni laihduta se 15-20kg ja hae töitä. Muuta neuvoa ei tule.
olen normaalipainoinen
ap
Vierailija kirjoitti:
Onnko maapallo täysin pyöreä?
Ei
ap
Vierailija kirjoitti:
Vit.un työtön hapentuhlaaja ota itseäsi niskasta kiinni laihduta se 15-20kg ja hae töitä. Muuta neuvoa ei tule.
Tällaisten ihmisten takia olen jopa tyytyväinen, että en joudu maksamaan kauheasti veroja.
Vierailija kirjoitti:
niin tuo 200 euroa jää suunnilleen ruokaan, vaatteisiin, harrastuksiin, liikkumiseen ja hygieniaan kuukaudessa
Ai luulit, että pitkä matikka ja fysiikka tekee sinut immuuniksi selkävaivoille?
Tämä kyllä todistaa sen, että matemaattinen älykkyys ei aina ole kovin käytännöllistä älykkyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Ai luulit, että pitkä matikka ja fysiikka tekee sinut immuuniksi selkävaivoille?
Tämä kyllä todistaa sen, että matemaattinen älykkyys ei aina ole kovin käytännöllistä älykkyyttä.
En luullut mitään vaan kerroin lyhyesti, että laiskuus ei ole aina syynä sille, että elämässä ei menesty vaikka kuinka yritttää
Itsetunnon ja omanarvontunteen muodostaminen toisten mielipiteiden perusteella/varaan EI ole kovinkaan järkevää eikä pysyvää. Tämän olen oivaltanut ihan pelkällä amiskoulutuksella...
Itse en ole vieraiden, pintaa tuijottavien ihmisten silmissä "mitään", he näkevät ei-trendikkäässä asunnossa vanhoissa merkittömissä vaatteissa asustelevan matalastikoulutetun keski-ikäistyneen köyhän naisen, joka ei matkustele, eikä ostele.
Vakityötäkään ei ole, keikkahommia silloin tällöin, ja tulot reippaasti alle tonnin kuussa, joinain kuukausina alle 500 €.
Ja mitä sitten?
Olen onnellinen, elän arvojeni mukaan, arvostan ekologisuutta, vapautta ja rauhallista, kiireetöntä elämää. Läheisiä ihmisiä. Tunnen itseni arvokkaaksi ja järkeväksi, omilla aivoilla ajattelevaksi ihmiseksi, vähän jopa radikaaliksi. Uskallan elää ja tehdä asioita arvojeni mukaan.
Ja prakaa se selkä minullakin, välilevyissä ongelmaa.
Mutta voisi pahemminkin olla, pystyn kuitenkin liikkumaan.
Tsemppiä ap, vaihda näkökulmaa!
Vierailija kirjoitti:
Onnko maapallo täysin pyöreä?
Ei ole. Navoiltaan litistynyt koska pyörii akselinsa ympäri. Maalla on ohut kiinteä pinta jonnka alla on nestemäinen sisus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En luullut mitään vaan kerroin lyhyesti, että laiskuus ei ole aina syynä sille, että elämässä ei menesty vaikka kuinka yritttää
Ei niin, huono tuuri ja periksiantaminen voivat olla muita syitä.
Vierailija kirjoitti:
Itsetunnon ja omanarvontunteen muodostaminen toisten mielipiteiden perusteella/varaan EI ole kovinkaan järkevää eikä pysyvää. Tämän olen oivaltanut ihan pelkällä amiskoulutuksella...
Itse en ole vieraiden, pintaa tuijottavien ihmisten silmissä "mitään", he näkevät ei-trendikkäässä asunnossa vanhoissa merkittömissä vaatteissa asustelevan matalastikoulutetun keski-ikäistyneen köyhän naisen, joka ei matkustele, eikä ostele.
Vakityötäkään ei ole, keikkahommia silloin tällöin, ja tulot reippaasti alle tonnin kuussa, joinain kuukausina alle 500 €.Ja mitä sitten?
Olen onnellinen, elän arvojeni mukaan, arvostan ekologisuutta, vapautta ja rauhallista, kiireetöntä elämää. Läheisiä ihmisiä. Tunnen itseni arvokkaaksi ja järkeväksi, omilla aivoilla ajattelevaksi ihmiseksi, vähän jopa radikaaliksi. Uskallan elää ja tehdä asioita arvojeni mukaan.
Mutta voisi pahemminkin olla, pystyn kuitenkin liikkumaan.Tsemppiä ap, vaihda näkökulmaa!
Välissä vain tuntuu siltä, että elämä on yhtä taistelua. Kaksi vuotta elämästäni meni siinä, että syy selkävaivoihin selvitettiin. Siihen asti epäiltiin vain pälliongelmaa joka lopulta osoittautui vääräksi arvioksi. Olen katkera myönnän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
What? Miksi pitkä matematiikka ja fysiikka, plus yliopisto-opinnot, tarkoittaisivat, että et ole laiska. Olen itsekin suorittanut nuo, ja olen todella laiska. Tosin selkä on pysynyt toistaiseksi kunnossa. Ehkä siksi, että en koulussa juuri päntännyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
What? Miksi pitkä matematiikka ja fysiikka, plus yliopisto-opinnot, tarkoittaisivat, että et ole laiska. Olen itsekin suorittanut nuo, ja olen todella laiska. Tosin selkä on pysynyt toistaiseksi kunnossa. Ehkä siksi, että en koulussa juuri päntännyt.
No hyvä sinulle. Itse en ole lahjakas vaan todella olen ahertanut saadakseni tutkinnot suoritettua kunnialla.
ap
Vierailija kirjoitti:
Etkö pysty tekemään istumatyötä?[/quote
Pystyn lähinnä makaamaan eli en
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vakityötäkään ei ole, keikkahommia silloin tällöin, ja tulot reippaasti alle tonnin kuussa, joinain kuukausina alle 500 €.Ja mitä sitten?
Mutta voisi pahemminkin olla, pystyn kuitenkin liikkumaan.Tsemppiä ap, vaihda näkökulmaa!
Välissä vain tuntuu siltä, että elämä on yhtä taistelua. Kaksi vuotta elämästäni meni siinä, että syy selkävaivoihin selvitettiin. Siihen asti epäiltiin vain pälliongelmaa joka lopulta osoittautui vääräksi arvioksi. Olen katkera myönnän.
Tottakai elämä tuntuu välillä taistelulta, en minäkään siltä ole välttynyt, ja iän myötä huomannut ettei siltä välty kukaan, osa,vaan peittää taistelunsa todella hyvin kuka minkäkin kulissin taakse. Sen tajuaminen sai minut tajuamaan, ettei ole järkeä olla kateellinen kenellekään eikä katkera. Siis ainakaan aktiivisesti ja pidemmän päälle.
Siksi siis, vaihda näkökulmaa. Inhoan itse sellaista ylihörhömäistä positiivisuuteen kehottamista, mutta ala enemmän katsella ympärillesi, kuunnella ihmisiä, lukea mitä maailmalla tapahtuu, lähellä ja kaukana. Ja mielellään muustakin kuin rikkaiden ja kuuluisien ihmisten elämästä...
Huomaat ennenpitkää, että elämäsi on kuitenkin aika hyvää ja alat nähdä asioita joista olla kiitollinen.
On ärsyttävää huomata kuinka staattisessa ja vakaassa elämäntilanteessa olevat ihmiset kuvittelevat kaiken jatkuvan kuten ennenkin. Muut ovat vaan sössineet asiansa. Niin sen täytyy olla.
Vierailija kirjoitti:
On ärsyttävää huomata kuinka staattisessa ja vakaassa elämäntilanteessa olevat ihmiset kuvittelevat kaiken jatkuvan kuten ennenkin. Muut ovat vaan sössineet asiansa. Niin sen täytyy olla.
Juuri näin. Kukaan ei voi koskaan tietää mitä tapahtuu seuraavassa hetkessä. Jokaisen työttömän/vähävaraisen elämässä on joku epäonnenhetki minkä takia ihminen ei ole juuri nyt työelämässä. Kokoomuslaisten tämä tuntuu olevan kovin vaikea ymmärtää.