Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi huomauttelet muille punastumisesta?

Vierailija
03.03.2024 |

Niin, miksi? 

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hei Jussi. Varmaan siksi, että tuossa asemassa olevalla se näyttää hillittömän hassulta.

Vierailija
2/12 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hei Jussi. Varmaan siksi, että tuossa asemassa olevalla se näyttää hillittömän hassulta.

Voisitko perustella, mikä siinä näyttää hassulta? 

- ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on hyvin jääneet mieleen ne kerrat kun siitä on sanottu. Nykyään onneksi harvemmin sitä kuulee.

Lähinnä itsestä tuntuu, että tekisi mieli avata esim. kaupan kassalla suu et tää punastelu on tilannekohtaista ja itselle ehdollistettua, eikä johdu muusta. 

Vierailija
4/12 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei saisi asiasta huomauttaa? Noloa sellainen epävarmuus.

Vierailija
5/12 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on arkista julmuutta ja sadismia. Sosiaalisesti hyväksytty tapa nauttia toisen noloudesta ja hieman nöyryyttää lisää. Hienotunteisuuden ja empatian vastakohta. Varokaa näitä ihmisiä. He ovat julmia isommissakin asioissa.

Vierailija
6/12 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei saisi asiasta huomauttaa? Noloa sellainen epävarmuus.

Minä olen kyllä epävarma, mutta eivät kaikki punastelijat ole. Joillain on vain herkkä pintaverenkierto. (Ohis.)

- ap

Vierailija
7/12 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli ongelma nuorena, että punastuin helposti ja olin hyvin epävarma. Omat kaverit suhtautuivat tähän aivan luonnollisesti, mutta työelämässä eräs tollo työkaveri huomautteli tästä. 

Ärsytti silloin ja ärsyttää edelleen jälkikäteen. 

Vierailija
8/12 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itsekään tuota huomauttelua ymmärrä. Yleensä huomauttelijat eivät osaa muutenkaan käytöstapoja, joten en niiden kommenteista liiemmin piittaa. Eivät juurikaan huomaa panna merkille omia ominaisuuksiaan. 

Vierailija
9/12 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huomauttele. Kaikenlaiset huomautteliat TYHMIÄ, kyllä ihminen itsekkin tietää...onko hällä vaikka punainen nenä taikka silmät ja jos häntä punastuttaa.....antaa vain huonon kuvan huomautteliasta...

Vierailija
10/12 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En itsekään tuota huomauttelua ymmärrä. Yleensä huomauttelijat eivät osaa muutenkaan käytöstapoja, joten en niiden kommenteista liiemmin piittaa. Eivät juurikaan huomaa panna merkille omia ominaisuuksiaan. 

Saman huomion olen tehnyt. Huomauttelijat ovat aina sellaisia henkilöitä joilla ei ole käytöstapoja, tilannetajua eikä hienotunteisuutta.

Vierailija
11/12 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmentää ihmisen sivistymättömyyden ja kiusaamis halun. Vappu Pimiä hyvä esimerkki: maajussille morsian ohjelmassa ivasi kerran kirjeiden saajaa kun hän häkeltyi , Pimiä oikein otti kasvoista häntä kiinni ja nauroi: no voi voi että oikein punastut. Suorassa lähetyksessä vielä , ala arvoista käytöstä. Mieleeni tuli että kohteleeko lapsiaankin samoin.

Vierailija
12/12 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saman huomion olen tehnyt. Huomauttelijat ovat aina sellaisia henkilöitä joilla ei ole käytöstapoja, tilannetajua eikä hienotunteisuutta.

Tämä.