Auttakaa..miehen käytös pelottaa
Kotiin tultuani alkaa huuto.Missä olen ollut,tai keksitään muu syy riidellä,vaikka joku vanha asia mikä pitää ottaa uudestaan esiin.
Jatkuvia epäilyjä,mustasukkaisuutta.
Kännykän käyttö häiritsee häntä.
Oma mielenterveys aika loppu.Itkettää kun itse tekee kaikkensa.
Miksi hän koittaa hallita elämääni?
Kommentit (35)
Me emme voi auttaa sinua. Vain sinä voit lähtemällä pois noin hankalasta suhteesta.
Kyllä sinä voit jos vaan sallit itsellesi mukavamman tulevaisuuden.
Mitkä on ne syy, että et voi lähteä suhteesta?
Ei ole normaalia olla ” aina varuillaan”. Kidutustan tuollainen elämä on. Lähde, niin pelastat itsesi.
Vaikea mennä sanomaan, kun joka parisuhdetarinasta on ainakin kaksi versiota. Miltähän tämä tarina kuulostaisi miehesi kertomana?
Tuo "kun itse tekee kaikkensa" kommentti oli joka tapauksessa melko paljastava. Eli jos todella olet sitä mieltä, että sinussa ei ole mitään vikaa ja olet tehnyt kaiken voitavan, niin ehkäpä tuo asenne jo osaltaan selittää tätä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No missä olet ollut vai oletko muka puhdas pulmunen? Onko sulla mitään sitä vastaan jos sun puhelin ratsataan? Onko mitään salattavaa?
jo pelkästään se "ratsaaminen" on riittävästi syytä olla sitä vastaan. Muuta syytä ei tarvitse olla.
Mulle sopisi parisuhteessa että puhelimeni on milloin vain ratsattavana, koska ei ole mitään salattavaa.
Olisin enemmänkin otettu jos nainen on kiinnostunut niin kovin. Tarkoittaa että suhteessa on liekkiä ja maustetta. Naistenkin on aika päättää minkälaisia miehiä te haluatte? Mies joka syö soijapihvejä ja on valmis elämään avoimessa suhteessa ja katsomaan kun muut miehet tulee paneskelemaan omaa naista vai oikea mies joka on vähän mustasukkainen, mutta oikeasti kiinnostunut naisesta että missä hän menee ja mitä on tekeillä. Eikö ole mukava tulla kotiin missä mies on eteisessä vastassa? Suutelee, ehkä tsekkaa puhelimen koska välittää ja sitten tuo naisen ruokapöytään mihin on paistettu kananrintaa ja perunoita.
Vierailija kirjoitti:
Suutelee, ehkä tsekkaa puhelimen koska välittää
MITÄ HELVETTIÄ
Toivottavasti pysytkin sinkkuna.
Ap sun kannattaa lähteä pois. Mun edesmennyt ensimmäinen mieheni oli tuollainen. Muistan ekan joulun, kun raahasin kaupasta jouluruokaa pyörällä ja kävin kukkakaupassa. Ostin sekä joulutähden että hyasintin, kun en tiennyt, kummasta hän pitää enemmän. Hän hakkasi mut ekan kerran sinä yönä. Olin kuulemma saanut ne kukat joltain mieheltä lahjaksi. Ei uskonut puhetta. Hakkasi vielä useasti sen jälkeen ja nyt on jäljet mun aivoissa loppuelämän. Lähde ap vaikka turvakotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MITÄ HELVETTIÄ
XD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MITÄ HELVETTIÄ
Mmhm talk to me baby :p
Kyllä välillä hävettää olla mies ku lukee näitä kilttimiesten kommentteja ja katkeruutta naisia kohtaan. Kuulkaa se aito ja hauska persoonallisuus vetoaa naisiin ja jos pidät itsestäsi niin todennäköisesti muut vähemmän mairittelevat piirteet ei heijasta koko kontrastia niin voimakkaasti. Et jätkät nyt oikeesti pois sieltä itsesäälin kuplasta ja vaikka terapiaan etsimään syitä sille epävarmuudelle ellet sitten ole joku 150cm 70kg tappi
Jos tuo on vasta vastikään alkanut niin mies todennäköisesti pettää. Pettäjät usein olettavat muiden olevan kaltaisiaan ja siksi haluaa kontrolloida sinua (ettet pettäisi).
Vierailija kirjoitti:
Jos tuo on vasta vastikään alkanut niin mies todennäköisesti pettää. Pettäjät usein olettavat muiden olevan kaltaisiaan ja siksi haluaa kontrolloida sinua (ettet pettäisi).
Ei petä.on vaan todella kontrolloiva ja mustasukkainen.En vain keksi mitä tehdä,kun toinen ei usko mitään mitä sanon. Vaan kaikki on niinkuin hän olettaa.raskasta. ap
Naamapalmuttaja kirjoitti:
Kyllä välillä hävettää olla mies ku lukee näitä kilttimiesten kommentteja ja katkeruutta naisia kohtaan. Kuulkaa se aito ja hauska persoonallisuus vetoaa naisiin ja jos pidät itsestäsi niin todennäköisesti muut vähemmän mairittelevat piirteet ei heijasta koko kontrastia niin voimakkaasti. Et jätkät nyt oikeesti pois sieltä itsesäälin kuplasta ja vaikka terapiaan etsimään syitä sille epävarmuudelle ellet sitten ole joku 150cm 70kg tappi
Naapapalmut täältä sinne päin. Taidat olla enemmän pieruhuumorin ystävä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei petä.on vaan todella kontrolloiva ja mustasukkainen.En vain keksi mitä tehdä,kun toinen ei usko mitään mitä sanon. Vaan kaikki on niinkuin hän olettaa.raskasta. ap
Ei sinun tarvitse sitä keksiä itse. Lue vaan vastaukset. Tässä tiivistelmä:
PELASTA ITSESI, LÄHDE!
jo pelkästään se "ratsaaminen" on riittävästi syytä olla sitä vastaan. Muuta syytä ei tarvitse olla.