Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko jäänyt paljosta paitsi, jos ei koskaan kokenut teinirakkautta?

Vierailija
25.11.2019 |

?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tjaa,a. Itse olen ollut sinkkuna koko ikäni ja ikävuosia minulla 0n "jo" 30+ vuotta. - Kyllä, kyllä varmasti olen jäänyt jostain paitsi. Muttta kenties myös kokenut ja tuntenut jotain sellaista, mitä moni muu ei ole kokenut. - Ja ei: En ole sen paremmin samasta sukupuolesta kiinnostunut ja kaappiini itseni lukinnut, tai tunne ja olevani aseksuaali.  En myöskään ole eriyisen uskovainen.   

Saanko kysyä, että mitä tarkoitat noilla kokemuksilla ja tuntemuksilla mitä muilla ei ole ollut?

Hyvä kysymys, koska on aivan mahdollsia,että moni tällainen tunne, joka olen kokenu yksin, on varmasi myös sellainen, jonka on voi ai on voinu moni kokea myös parisuhteessa. 

Esimerkiksi torjutuksi tulenisen tunne. - Elämäni ei kaadu siihen, että ties kuina mona keraa olen raahusanu yksin kotiini, niin etei siellä ole kukaan ole olllu minua vastassa. Elämäni ei kaadu siihen, että vaikka sisällän on suunnaton läheisyyden ja koskeuksen kaipuu, niin sili on aina koianu seuraava päivä vaikka ei ole voinu kuin rutiistaa..pehmolelua ja ai koskeella itseään.

Elämäni ei ole suistunut raiteiltaan, vaikka kaiken olen valinnut maan kämppääni yksin, luotaen siihen, että oma valintani on se mikä toimii ja on käyttööni paras vaikka toisinaan olen aatellut, että olisi kiva kuulla jonkun toisen mielipide asiasta.. (toki tälläaisessa voi toisinaan kysyä apua muilta läheisiltä)

Elämäni ei ole kaatunut siihen vaikka seksuaalista suunautuneisuuttani on julkisesi epäilty ja olen joskus myös kyseenalaistanut sen itse. Ruoka on maistunut suussani usein hyvälä vaikka olen monesti tuntenut, että paremmala se maistuu kun on joku tai joitain läheisiä, joiden kanssa sen jakaa.

Olen iteskseni nauraa käkättänyt nähdessäni jotain hauskaa ja naurattavaa mutta parhaimmat nauruni olen voinu kokea ja tuntea kun vierellä on ollut joku toinen läheinen tai läheisiä.

Olen itskseni petymyksieni hekellä kiukuellut ja huutanut solvannu ja haukkunut itseäni -( joskus halpamaisesti myös muita.) - Samalla tovonut, että joku lohduttaisi ja sanoisi, että kyllä se siitä.

Olen itsekseni yrittänyt ja taas yrittäny, jotta osoittaisin itselleni, että riittäisin edes itselleni sellaisena kuin olen koska en aina tiedä miten olla tai mitä ajaella; olisi kiva kun joku kuuntelisi ja välillä myös koskettaisi. Ja saisi ehkä minut pyörllä toisnaan hajusaan ehkä myös maustaan.

Ny vain haisan itskseni ehkä myös maistan itseni paremmi kuin kukaan muu.  Ja miltä minä näyänkään. Huomaatko? Kuulitko edes?               

Vierailija
22/23 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koen, että olen jäänyt paljostakin paitsi. Olisihan se ollut hienoa ja imartelevaa olla jonkun seksuaalisuuteensa heränneen tytön ensimmäinen ihastus, kokea ensisuudelma ja ensimmäinen seksikerta sellaisen ihmisen kanssa, joka olisi halunnut ne juuri minun kanssani kokea ja opetella. Ja säheltää tietty. Onhan ne teinirakkaudet omalla tavallaan niin viattomia. Nyt kun ikää on jo kuitenkin se 26-vuotta niin aika epätodennäköistä on, että pääsisin jakamaan ne mahdolliset ensimmäiset kertani jonkun muun ensikertalaisen kanssa. Voin omalta kohdaltani sanoa, että on ihan perzeestä, että jos seksiä ja suutelemista tulee ikinä harjoittamaan niin sen joutuu kokemaan sellaisen ihmisen kanssa joka on jumankauta yli kymmenen vuotta ehtinyt "harjoitella" niitä hommia. Ei ole mitään paineita... Ihan kuin niitä paineita ei olisi muutenkin. Noh, minun kohdallani nuo kaikki edellä mainitut skenaariot on niin epätodennäköisiä, että paineita ei tarvinne ottaa, mutta ihan kiva silti harmitella menetettyä nuoruuttaan.

Terveisin Naispelko26 

Nyt kyllä liioittelet. Olet nuori vieläkin, eikä se seksin harrastaminen ole niin vaikeaa.

Voi olla, että liioittelen, mutta voi olla niinkin, että vähättelen. Sitähän ei tiedä millaisen ihmisen kanssa se mahdollinen ensimmäinen kerta olisi. Olen ehkä joskus aiemminkin todennut, että en pidä yhdyntää itsessään kovinkaan monimutkaisena toimintana, mutta ne esileikit ja suuteleminen varsinkin tuntuu teoriassa ihan mahdottomilta toteuttaa. En vaan osaa tai tajua miten se homma menee, ja suuteleminen pelottaa sen 1000 kertaa enemmän kuin munapilluunahah-hommat.

Terveisin Naispelko26