Onko jäänyt paljosta paitsi, jos ei koskaan kokenut teinirakkautta?
Kommentit (23)
Et ainakaan jos olet miehistä kiinnostunut, heillä kun tuo teini-ikä kestää ikuisesti....
Mä en ollut teininä koskaan rakastunut tai kiinnostunut kenestäkään sillä lailla, että olisi jonkun kanssa kimpassa ollut. Vasta 27-vuotiaana oli aikaa ja halua välittää toisesta rakkauden merkeissä.
Onneksi teinirukkaset sai kokea, ihania muistoja
En sure tuollaista. Yhteen poikaan olin ihastunut mutta ei siitä tullut mitään. Eli jos sellainen olisi ollut tullakseen, olisi sellainen tullut.
Tjaa,a. Itse olen ollut sinkkuna koko ikäni ja ikävuosia minulla 0n "jo" 30+ vuotta. - Kyllä, kyllä varmasti olen jäänyt jostain paitsi. Muttta kenties myös kokenut ja tuntenut jotain sellaista, mitä moni muu ei ole kokenut. - Ja ei: En ole sen paremmin samasta sukupuolesta kiinnostunut ja kaappiini itseni lukinnut, tai tunne ja olevani aseksuaali. En myöskään ole eriyisen uskovainen.
Mä en koe menettäneeni mitään. En seurustellut alaikäisenä.
Rakastua voi milloin vain. Ei sillä iällä ole väliä.
Sanoisin että kyllä. Ja tässähän vielä vallitsee epätasa-arvo, koska tytöt kiinnostuu vain niistä top 20% komeimmista pojista. Suuti osa pojista siis jää kokonaan ilman noita kokemuksia
Olisin varmaan jäänyt paitsi kaikesta ilottelusta jos olisi ollut pallo jalassa jo silloin.
Vierailija kirjoitti:
Tjaa,a. Itse olen ollut sinkkuna koko ikäni ja ikävuosia minulla 0n "jo" 30+ vuotta. - Kyllä, kyllä varmasti olen jäänyt jostain paitsi. Muttta kenties myös kokenut ja tuntenut jotain sellaista, mitä moni muu ei ole kokenut. - Ja ei: En ole sen paremmin samasta sukupuolesta kiinnostunut ja kaappiini itseni lukinnut, tai tunne ja olevani aseksuaali. En myöskään ole eriyisen uskovainen.
Saanko kysyä, että mitä tarkoitat noilla kokemuksilla ja tuntemuksilla mitä muilla ei ole ollut?
Minua ei ainakaan ole jälkikäteen harmittanut yhtään ettei tullut koettua. Muutama jätkä yritti mutta oma kiinnostukseni ei vaan riittänyt.
Itekin jäin paitsi..on kyllä harmittanut mutta ei sitä vientiä ole vieläkään. Joillakin näin.
Enpä ole kokenut muitakaan teini juttuja, kiusattu kun olin..ei ollut kavereita. En muista paljoa muuta kun olen sulkenut sen ajan totaalisesti mielestäni..
Maailmalle olet vain yksi ihminen, mutta yhdelle ihmiselle voit olla koko maailma 😍😘❤❤❤
Koen, että olen jäänyt paljostakin paitsi. Olisihan se ollut hienoa ja imartelevaa olla jonkun seksuaalisuuteensa heränneen tytön ensimmäinen ihastus, kokea ensisuudelma ja ensimmäinen seksikerta sellaisen ihmisen kanssa, joka olisi halunnut ne juuri minun kanssani kokea ja opetella. Ja säheltää tietty. Onhan ne teinirakkaudet omalla tavallaan niin viattomia. Nyt kun ikää on jo kuitenkin se 26-vuotta niin aika epätodennäköistä on, että pääsisin jakamaan ne mahdolliset ensimmäiset kertani jonkun muun ensikertalaisen kanssa. Voin omalta kohdaltani sanoa, että on ihan perzeestä, että jos seksiä ja suutelemista tulee ikinä harjoittamaan niin sen joutuu kokemaan sellaisen ihmisen kanssa joka on jumankauta yli kymmenen vuotta ehtinyt "harjoitella" niitä hommia. Ei ole mitään paineita... Ihan kuin niitä paineita ei olisi muutenkin. Noh, minun kohdallani nuo kaikki edellä mainitut skenaariot on niin epätodennäköisiä, että paineita ei tarvinne ottaa, mutta ihan kiva silti harmitella menetettyä nuoruuttaan.
Terveisin Naispelko26
Vierailija kirjoitti:
Onneksi teinirukkaset sai kokea, ihania muistoja
tää
Riippuu vähän teinirakkaudesta. Itse olisin jäänyt paitsi elämän onnellisimmista hetkistä, mutta toisaalta ne onnelliset hetket olivat pian ohi ja niitä seurasi sydänsuru, joka jatkui pitkälle aikuisikään asti.
Eiköhän sitä rakkautta ehdi kokea myöhemminkin, jos on kokeakseen.
Vierailija kirjoitti:
Koen, että olen jäänyt paljostakin paitsi. Olisihan se ollut hienoa ja imartelevaa olla jonkun seksuaalisuuteensa heränneen tytön ensimmäinen ihastus, kokea ensisuudelma ja ensimmäinen seksikerta sellaisen ihmisen kanssa, joka olisi halunnut ne juuri minun kanssani kokea ja opetella. Ja säheltää tietty. Onhan ne teinirakkaudet omalla tavallaan niin viattomia. Nyt kun ikää on jo kuitenkin se 26-vuotta niin aika epätodennäköistä on, että pääsisin jakamaan ne mahdolliset ensimmäiset kertani jonkun muun ensikertalaisen kanssa. Voin omalta kohdaltani sanoa, että on ihan perzeestä, että jos seksiä ja suutelemista tulee ikinä harjoittamaan niin sen joutuu kokemaan sellaisen ihmisen kanssa joka on jumankauta yli kymmenen vuotta ehtinyt "harjoitella" niitä hommia. Ei ole mitään paineita... Ihan kuin niitä paineita ei olisi muutenkin. Noh, minun kohdallani nuo kaikki edellä mainitut skenaariot on niin epätodennäköisiä, että paineita ei tarvinne ottaa, mutta ihan kiva silti harmitella menetettyä nuoruuttaan.
Terveisin Naispelko26
Nyt kyllä liioittelet. Olet nuori vieläkin, eikä se seksin harrastaminen ole niin vaikeaa.
Jännätytöt saavat sen kokea, kiltit pojat eivät. :(
Kyllä.