Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos jää sinkuksi noin 45-vuotiaana, niin millaiset mahdollisuudet

Vierailija
25.11.2019 |

on löytää uusi kumppani? Nainen siis jäämässä.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 45-vuotias (hoikka) sinkku ja tilanne on about tämä:

Ottajia on, mutta suurin osa tarjonnasta ihan kuraa (sellaisia, jotka eivät saa naista). Sitten on vetovoimaiset playerit, joille hyvävartaloisena kyllä kelpaan muutamaksi kuukaudeksi sänkyseuraksi. Taustalta paljastuu kuitenkin pian alkoholismia, tunnekylmyyttä yms joka selittää. miksi ovat sinkkuja.

Olen menettänyt toivoni parisuhteen suhteen, mutta seksisuhteita välillä harrastan.

Miksi ikäisesi tasokas mies ottaisi samanikäisen naisen kun tarjolla on 30+ hyvävartaloisia naisia. 

Miehestä tekee tasokkaan se, että katselee oman ikäisiä naisia. Miksi 4 vuotta minua nuorempi poikkeuksellisen tasokas mies mahtoi rakastua minuun? En tiedä vastausta, mutta olen erittäin onnellinen hänen kanssaan. t. n48v

Juu ja naisesta tekee tasokkaan se että katselee vain oman pituisia ja korkeintaan saman verran ansaitsevia miehiä.

Vierailija
62/63 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 45-vuotias (hoikka) sinkku ja tilanne on about tämä:

Ottajia on, mutta suurin osa tarjonnasta ihan kuraa (sellaisia, jotka eivät saa naista). Sitten on vetovoimaiset playerit, joille hyvävartaloisena kyllä kelpaan muutamaksi kuukaudeksi sänkyseuraksi. Taustalta paljastuu kuitenkin pian alkoholismia, tunnekylmyyttä yms joka selittää. miksi ovat sinkkuja.

Olen menettänyt toivoni parisuhteen suhteen, mutta seksisuhteita välillä harrastan.

Miksi ikäisesi tasokas mies ottaisi samanikäisen naisen kun tarjolla on 30+ hyvävartaloisia naisia. 

Miehestä tekee tasokkaan se, että katselee oman ikäisiä naisia. Miksi 4 vuotta minua nuorempi poikkeuksellisen tasokas mies mahtoi rakastua minuun? En tiedä vastausta, mutta olen erittäin onnellinen hänen kanssaan. t. n48v

Jopa oli hilpeä tasokkuuden kriteeri. 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti on mahdollista.

Mutta paljon on kiinni siitä mitä oet valmis tekemään asian eteen ja mihin asetat riman?

Olen huomannut että nuorina naiset tottuvat saamaan miehen pitkälti miesten seksihalujen ansiosta. Vanhempana ollaan tilanteessa jossa miehen saamiseksi pitäisi tehdä aikaisempaa enemmän ja silti laskea rimaa verrattuna 20-30v tienoilla sitoutettuun exään.

Myönnän itsekin että jos 20v tienoilla 80% oman ikäisistä oli silmissäni kuumia, nyt lähinnä oman ikäluokan top 10% naiset joissa yhdistyy kauneus ja hyvässä kunnossa oleva kroppa. Ko. naisia en tietty saa, koska he ovat mieluummin yksin kuin vaihtavat komeasta, karismaattisesta ja menestyneestä exästä minun kaltaiseeni massaan hukkuvaan perusmieheen.

Sitten on naisia jotka panostivat miehen etsintään ja näkivät jotain erityistä miehessä joka olisi "tasoteorialla" mitattuna exää heikkotasoisempia. Minusta ovat löytäneet hyviä miehiä: mukavia, reiluja, asiansa hoitavia heppuja joiden kanssa vaikuttavat kovin onnellisilta. Ei tunnu haittaavan että korkeakoulutetun kumppani on puuseppä tai pitkän naisen mies lyhyempi, eikä miehiäkään haittaa että kumppani on 44v eikä 24v (eikä nainen kuitenkaan ole Hollywood-tason nelikymppinen).

Vastaan siis kyllä, kunhan jotenkin huomioit että tilanne on erilainen kuin 1. kierroksella. Jotka vaativat periaatteesta samaa kuin mihin ovat tottuneet, ja minun kaltaiseni nirsoilijamiehet, jäävät ilman.

Saa olla eri mieltä ja alapeukuttaa.

M/44

Et sinä kyllä nirso ole ollut koskaan, jos parikymppisenä neljä viidestä naisesta oli mielestäsi ”kuumia”, ja edelleen hyvin keski-ikäistyneenäkin n. 10% ikäisistäsi naisista kelpaisi sinulle.

No ehkä en ollut nuorempana, mutta nyt olen :D

Pitää muistaa sekin että tämä oli 20+ vuotta sitten. Esimerkiksi omista luokkakavereista tuolloin yksi kahdestakymmenestä tytöstä oli vähän pyöreä (silti normaalipainoinen) ja muut enemmänkin hoikkia. Ylipainoisia ei omalla luokalla tai rinnakkaisluokalla ollut kuin yksi poika.

Sinulle siis naisen ulkomuoto (kauneus, paino, kasvot) on parinvalinbassa ainoa kriteeri?

Ei ole ainoa kriteeri, eikä naisen tarvitse olla syntyjään kaunotar siinä mielessä kuin se yleensä käsitetään.

Mutta myönnän että jos nainen on ylipainoinen eikä vartalossa ole naisellisuuden merkkejä (tanakka keskivartalo, paksut kädet, lattapeppu, tikkujalat - tyypillinen ikäiseni naisen ruumiinrakenne), ei se sytytä.

Antakaa jo niitä alapeukkuja, edellinen viesti on saanut vasta 2 kpl.

Varoitus: jos koet loukkaantuvasi helposti tai koet että naisten ulkonäköä ruotiva kirjoitus tuottaa sinulle pahaa mieltä, älä lue. En kirjoita tätä loukatakseni ketään (itse asiassa minutavtuttaa kirjoittaa tämä, mutta toivoisin itse rehellistä palautetta omasta ulkonäöstä, joten teen niin kuin toivoisin minulle tehtävän).

Laitetaanpa vaikka tuosta kuva 40+ naisesta joka kiinnostaisi ulkonäöllisesti:

https://previews.123rf.com/images/highwaystarz/highwaystarz1512/highway…

40+ naiset jotka näyttävät tältä, eli minun silmiini ihan näteiltä, ovat kuitenkin tottuneet nuorempina saamaan keskitasoa komeampia/menestyneempiä miehiä.

Jos eivät sellaista saa, ovat mieluummin ilman. Ja itseäni tämä nainen ylipainoisena, tanakkavartaloisena ja pizzojen turvottamana ei sytyttäisi ulkonäöllisesti.

Itse olen ulkonäöllisesti tavallistakin tavallisempi peruspertti, kylläkin normaalipainoinen ja hyväkuntoinen. Ammatista ja varallisuudestakaan ei tule lisäpisteitä.

Voisin olla tuo kuvan nainen, mutta en etsinyt vanhemmalla iällä keskitasoa komeampaa/menestyneempää miestä, vaan keskitasoa kunnollisempaa (lue raitista), kädentaitoista, hellää, naista arvostavaa, kilttiä, älykästä ja fiksua miestä. Sellaisen myös löysin.