Jos jää sinkuksi noin 45-vuotiaana, niin millaiset mahdollisuudet
Kommentit (63)
Miksi hel vetissä pitäisi löytää uusi kumppani?
Ainakaan saman katon alle.
Friends with benefits -tyyppinen jutska menis kyllä.
M45
Jos et halua itseäsi 20 vuotta vanhempaa työtöntä alkkista niin ei mitään jakoa.
Anne Kukkohovilla on perässä jopa parikymppiset urheilijanuorukaiset.
Vierailija kirjoitti:
Anne Kukkohovi ei nyt ehkä edusta kovin hyvin standardipersjalkamaatuskaa.
On hyvät mahdollisuudet. Ikä ei vaikuta.
Itse olen 45-vuotias (hoikka) sinkku ja tilanne on about tämä:
Ottajia on, mutta suurin osa tarjonnasta ihan kuraa (sellaisia, jotka eivät saa naista). Sitten on vetovoimaiset playerit, joille hyvävartaloisena kyllä kelpaan muutamaksi kuukaudeksi sänkyseuraksi. Taustalta paljastuu kuitenkin pian alkoholismia, tunnekylmyyttä yms joka selittää. miksi ovat sinkkuja.
Olen menettänyt toivoni parisuhteen suhteen, mutta seksisuhteita välillä harrastan.
Vierailija kirjoitti:
Ottajia on, mutta suurin osa tarjonnasta ihan kuraa (sellaisia, jotka eivät saa naista). Sitten on vetovoimaiset playerit, joille hyvävartaloisena kyllä kelpaan muutamaksi kuukaudeksi sänkyseuraksi. Taustalta paljastuu kuitenkin pian alkoholismia, tunnekylmyyttä yms joka selittää. miksi ovat sinkkuja.Olen menettänyt toivoni parisuhteen suhteen, mutta seksisuhteita välillä harrastan.
"Ihan kuraa" = tavismiehiä.
Vierailija kirjoitti:
Ottajia on, mutta suurin osa tarjonnasta ihan kuraa (sellaisia, jotka eivät saa naista). Sitten on vetovoimaiset playerit, joille hyvävartaloisena kyllä kelpaan muutamaksi kuukaudeksi sänkyseuraksi. Taustalta paljastuu kuitenkin pian alkoholismia, tunnekylmyyttä yms joka selittää. miksi ovat sinkkuja.Olen menettänyt toivoni parisuhteen suhteen, mutta seksisuhteita välillä harrastan.
Pudotahan prinsessa rimaasi joku pykälä, niin josko sitten natsaisi.
Luulisi jo tossa iässä hiffaavan ettei ulkonäkö ole enää prioriteetti number one ikäryhmässäsi...
Ei kyllä pahemmin kiinnostaisi enää mitkään puolisot, jos tusta nykyisestä "joutuisi" eroamasn. Olisi kiva kun saisi harrastaa rauhassa.
t. M48
Aika heikot. Just olin tutun (52v) tupareissa. Mukana 10 naista, joista vain yhdellä oli vakituinen kumppani. Ja lähes kaikki heistä toivoivat jotain pysyvämpää suhdetta.
Jos olet ennen kiinnostanut miehiä, niin teet niin lähes yhtä todennäköisesti jatkossakin. Iällä tai yhtään millään muullakaan ei tunnu olevan mitään merkitystä. Toiset kiinnostaa aina, toiset ei ikinä.
Vierailija kirjoitti:
M45
Koska ois ihana kun olisi jotain pysyvää, tehdä yhdessä suunnitelmia, reissata, mökkeillä ja käydä eri tapahtumissa esim.
N45
Vierailija kirjoitti:
Anne Kukkohovi kuuluukin top 0,1%:iin ikäisistään naisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M45
Koska ois ihana kun olisi jotain pysyvää, tehdä yhdessä suunnitelmia, reissata, mökkeillä ja käydä eri tapahtumissa esim.
N45
Jos voit tehdä noita nykyisesi kanssa, miksi eroat. Jos et voi, kannattaa erkaantua vaikkei uutta löytyisikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M45
N45
Kaikkia noita voi tehdä leikkimättä yhteistä kotia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pudotahan prinsessa rimaasi joku pykälä, niin josko sitten natsaisi.
Luulisi jo tossa iässä hiffaavan ettei ulkonäkö ole enää prioriteetti number one ikäryhmässäsi...
Mikä ihmeen prinsessa? Naiset ei luule koskaan olevansa prinsessoja. Miesten taso on vaan niin huono ja huononee sitä mukaa kun miehelle tulee ikää.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet ennen kiinnostanut miehiä, niin teet niin lähes yhtä todennäköisesti jatkossakin. Iällä tai yhtään millään muullakaan ei tunnu olevan mitään merkitystä. Toiset kiinnostaa aina, toiset ei ikinä.
Tämä on kyllä totta.
Riippuu täysin siitä kuinka ronkeli olet tai vastaavasti kuinka onnekas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M45
N45Jos voit tehdä noita nykyisesi kanssa, miksi eroat. Jos et voi, kannattaa erkaantua vaikkei uutta löytyisikään.
Ei ole nyksää. Ohistelin tässä ketjussa. Mutta raskasta olla aina yksin, vaikka se ajoittain onkin ok.
Ei ap N45
Riippuu ihan siitä kuinka realistisesti arvioit oman tasosi ja asetat sen mukaan riman.