Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvaile ihmistä, jolta sait sukupuolitaudin

Vierailija
25.11.2019 |

Minkä taudin sait?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuma, hoikka ja kiihkeä yh. Hotelli Vantaassa, klamydia tuli. Popedan keikan jatkoilla, olin sielloin nuori opiskelijapoika.

Vierailija
2/25 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuma, hoikka ja kiihkeä yh. Hotelli Vantaassa, klamydia tuli. Popedan keikan jatkoilla, olin sielloin nuori opiskelijapoika.

Mitä Klamydia teki Popedan keikan jatkoilla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muusikko, jolla poninhäntä. Pani hutsua, joka antoi hölmöyttään panna paljaalla. Sain tippurin.

Vierailija
4/25 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lind@ kirjoitti:

Muusikko, jolla poninhäntä. Pani hutsua, joka antoi hölmöyttään panna paljaalla. Sain tippurin.

Mitä muusikko tekee ponin hännällä?

Kiitos vinkistä osaan jatkossa varoa tippuritartuntoja.

Vierailija
5/25 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi vakava suhde 32 vuotiaan yh naisen kanssa

. vuoden päästä seurustelumme alusta alkoi tulemaan oireita mulkkuun, hänellä oli piilevä oireeton kondylooma. Oli saanut juuri ennen tapaamistamme parin viikon suhteesta suomalaiselta hieman rentulta ja vakavasti mielenterveyshäiriöiseltä mieheltä.

Taudit hoidettiin ja yhdessä ollaan vieläkin.

Vierailija
6/25 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori alle 20 tyttö, sekstailtiin koko yö. Sotkuinen kämppä. Kondylooma

Sairaanhoitaja, blondi, isot tissit, mukava tyyppi. Oli eronnut juuri, sain ehkä klamydian. Soitti ennen kuin todettiin ittellä. Ei ehtinyt tulla oireita.

2/17 osumaa.

Vierailija
7/25 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä oli hiukset, siitä olen varma. Ja tippuri.

Vierailija
8/25 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

51 vuotias mies, joka asuu Helsingin keskustassa. Somessa viestittelyn jälkeen menin kahville. Käytettiin kumia. Anaalista tuli tartunta. Eronnut mies ja aktiivinen somessa.

Vierailija
9/25 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvioisin, että 25-35v nainen. Yhden yön juttu, jolloin hän pelkästään nuoli mua monta kertaa. Hän kertoi, että rakasti nuolla nuoria p.illuja (olin 19v tuolloin). Vaikka muo vähän ällötti jo tuolloin, että kuinkakohan monessa paljaassa p.illussa hänen kielensä oli uinut, en typerässä kiimassani halunnut kieltää mitään. Olen melko varma, että sain jonkun vähintään tulehduksen alapäähäni, vaikka sukupuolitautitesteissä ei mitään todettu. Siltikin, tästä lähin pysyttelen vain miehissä, en anna kenenkään tuntemattoman työntää paljasta kieltä tai mitään muutakaan paljasta p.illuuni. Tästä lähtien kaikki aina kumin kanssa.

Vierailija
10/25 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/35. Tää suhdeluku olikin mielenkiintoinen. Itselläni siis 1 tartunta (kondylooma) ja 35 partneria, suurin osa kylläkin kumilla.

Ja olin tuo viides kirjoittaja.

Lisää mielellään noita suhdelukuja tänne, niin tulee selville, miten suuri riski oikeasti on saada jokin tauti.

Vierailija
11/25 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäläinen ruletti pyörii ja pam.

1/24, ja se olikin sitten HIV. Kännissä ilman kumia, tumma suomalainen ihan kaunis 45 vuotias nainen ravintolasta. Koska kumeja ei ollut juuri mukana, kysyin oletko terve ja hän sanoi: Ei hänellä mitään ole, ja olenhan ollut naimisissa ollut yli 20 vuotta.

Aikaa tästä on 5 vuotta, pikkuhiljaa alkaa pääsemään vitutuksesta hieman eroon. Koskaan ei varmaan kokonaan.

Vierailija
12/25 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah hah hah:D joo sori. Mut oot aika idiootti ilmesesti. Oon vasta 22v ja nainen enkä oo noin tyhmä:D

Vierailija
13/25 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 kertaa tippuri, 3 kertaa satiaiset, herpes ja kerran klamydia. Partnereita n. 200.

Olisi joku tauti jäänyt saamatta jos olisin ollut varovaisempi. Omaa tyhmyyttä. Kaikki tartunnanlähteet olivat ihania: joku toinenkin oli ollut heidän kanssa.

Vierailija
14/25 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klamydian sain kauniilta tytöltä joka otti kortsun pois ottaessaan suihin. En oikeasti usko, että kukaan mies pystyy panemaan vastaan siinä vaiheessa kun pehmeät huulet imaisevat kullin kuumaan suuhun, ja alkaa imuttamaan niin, että tunnet sen ihanan tunteen joka johtaa vääjäämättä nautinnolliseen laukeamiseen. 

Vierailija
15/25 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Venäläinen ruletti pyörii ja pam.

1/24, ja se olikin sitten HIV. Kännissä ilman kumia, tumma suomalainen ihan kaunis 45 vuotias nainen ravintolasta. Koska kumeja ei ollut juuri mukana, kysyin oletko terve ja hän sanoi: Ei hänellä mitään ole, ja olenhan ollut naimisissa ollut yli 20 vuotta.

Aikaa tästä on 5 vuotta, pikkuhiljaa alkaa pääsemään vitutuksesta hieman eroon. Koskaan ei varmaan kokonaan.

Niin, toi on kyllä vähän paha kun vaikka hän ei olisikaan ollut muiden kuin sinun ja aviomiehensä kanssa, on aviomies voinut tehdä omat reissunsa ja tartuttaa vaimoonsa taudin vaimon tietämättä.

Yhdelle vanhalle kaverille kävi kerran noin, mies jäi kiinni työmatkapanoista kun kaverille tuli klamydia vaikka oli ollut vain miehensä kanssa.

Vierailija
16/25 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ihme kyllä saanut ikinä mitään tautia, vaikka tosi epämääräisten tyyppien kanssa on tullut hässittyä eikä kumia ole käytetty koskaan.

Yksi jäbä laittoi kerran viestiä, että kannattaa käydä testeissä koska hän oli saanut klamydian, mutta ei mulla mitään ollut kun testeissä kävin.

Voihan se olla, että jollain on joku tauti ollutkin, mutta ei ole vaan tarttunut mulle.

Hyvä tuuri kyllä ollut, näin jälkikäteen vähän hirvittää miten huoleton sitä on kun lihan himot saa vallan.

Vierailija
17/25 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eron jälkeen ollut 8 tavallista 40-50v perheenisää. Ei mitään tauteja, vaikka paljaalla menty. Tyhmää toki, tiedän =(

Eli 0/8

Vierailija
18/25 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo tavallinen perheellinen onkin pahempi kuin vaikka maksulliset naiset/miehet jotka huolehtivat itsestään. Sinkutkin käy testeissä monesti, mutta perheelliset tuntevat olevansa asian yläpuolella ja luulevat että taudit on joillain sinkkuhurjastelijoilla. Eivätkä he uskalla käydä testeissä, koska jää pian kiinni kumppanilleen, ja sitten krässää koko elämä.

Vierailija
19/25 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo tavallinen perheellinen onkin pahempi kuin vaikka maksulliset naiset/miehet jotka huolehtivat itsestään. Sinkutkin käy testeissä monesti, mutta perheelliset tuntevat olevansa asian yläpuolella ja luulevat että taudit on joillain sinkkuhurjastelijoilla. Eivätkä he uskalla käydä testeissä, koska jää pian kiinni kumppanilleen, ja sitten krässää koko elämä.

Ei ne mitää varattuja kaikki olleet.

T. Edellinen

Vierailija
20/25 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännijatkoilla aika muusissa 2m1n kimppaa kaverini kanssa puolitutun naisen kanssa.  Kaverille tuli tippuri naiselta, mulle ei. Ei näköjään tartu aina?? Testeissä kävin tämän jälkeen, koska tämä mun kaveri soitti että kannattas mennä lekuriin kun jotain outoa on meneillään elimissään. Kaverilla oli kusisempi tilanne, koska seurusteli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi