Kuvaile ihmistä, jolta sait sukupuolitaudin
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Klamydian sain kauniilta tytöltä joka otti kortsun pois ottaessaan suihin. En oikeasti usko, että kukaan mies pystyy panemaan vastaan siinä vaiheessa kun pehmeät huulet imaisevat kullin kuumaan suuhun, ja alkaa imuttamaan niin, että tunnet sen ihanan tunteen joka johtaa vääjäämättä nautinnolliseen laukeamiseen.
Ohoh. Olen arvioinut riskin suikkarissa niin pieneksi, että paljaalla on mennyt se ympäri maailmaa 20 vuotta ja ilman tauteja testatusti. Vasta normi- ja b-yhdynnässä kumi ollut päällä. M47
Mulla +50 panoa ollu elämäni aikana ja kerran saanu herpeksen ja siitä vyöruusun.. Valehtelematta yhden (1) naisen kanssa kumia käyttänyt koska muuten ei olis antanu.. Tuurilla ne suuretkin laivat seilaa 😉
lyhyt, hieman persjalkainen, muuten mukava, rehevät selkäkarvat joita hän halusi minun harovan, hyvä etten yökännyt seksin aikana mut what can u do kun oot kiimanen... tais olla isäni silloinen paraskaveri, tapasimme 1999 hänen hoitokodissa, en saanut edes kutsua hautajaisiin mut perkele tippuri pärähti sen sijaan... ainaku ku haistan sen jonkun tietyn nuuskan hajun ni muistoja vaan tulvii... never again, arvatkaa mistä kaikkialta niitä selkäkarvoja löyty...
56 v miesystävältä korkean riskin HPV. Syöpää odotellessa. :( Laitoin käymään testeissä ennen kuin jätettiin kondomi pois. En ymmärtänyt, että voisi olla HPV. Hänellä oli ollut kymmeniä naisia.