Peukuta: Henkilöitä joista on mennyt maku sen jälkeen kun ovat esiintyneet lehdissä, telkussa tai muuten julkisuudessa
Peukku ylös jos olet samaa mieltä, alas jos eri mieltä.
Aloitan: Tommy Hellsten.
Kommentit (85)
Anna Puu. Musiikistaan en ole koskaan välittänyt, mutta eipä tuo ole radiossa erityisesti häirinnytkään. Mutta kaikenlaiset avautumiset ja kirjat... Yh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juha Vuorinen. Olisi vaan pysytellyt kirjailijana
Sen kirjat on kusista paskaa.
No nyt on kyllä pakko kommentoida, että siinä on kirjat saaneet arvoisensa arvostelun. :D
"Tytöt ottaa tatskoja ja nännilävistyksiä,vahaa sääriään ja ottaa silareit.Mut sit ku pitää ottaa k*lli p*rseeseen ni sit sattuuki niin paljon." Aina niin empaattinen ja ihana koko kansan Arman.
Vierailija kirjoitti:
J H-Rinta. Olin jotenkin ajatellut sympaattiseksi (vanhempiensa perusteella), mutta onkin melkoinen tuittupää ainakin TTK:n perusteella. On kyllä mennyt maku myös vanhemmistaan sittemmin :/
Kuka on J.H-Rinta? Mikä ihminen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
J H-Rinta. Olin jotenkin ajatellut sympaattiseksi (vanhempiensa perusteella), mutta onkin melkoinen tuittupää ainakin TTK:n perusteella. On kyllä mennyt maku myös vanhemmistaan sittemmin :/
Varmaan Janna Hurmerintaa tarkoitti
Vierailija kirjoitti:
"Tytöt ottaa tatskoja ja nännilävistyksiä,vahaa sääriään ja ottaa silareit.Mut sit ku pitää ottaa k*lli p*rseeseen ni sit sattuuki niin paljon." Aina niin empaattinen ja ihana koko kansan Arman.
Yäk! Onko se tollasta puhunu? Missä yhteydessä?
Olga Temonen vai kuka se nyt olikaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yäk! Onko se tollasta puhunu? Missä yhteydessä?
Twitterissä vuonna 2013, eli vanha juttu, mutta mulla meni kyllä maku koko tyypistä. https://media.riemurasia.net/albumit/mmedia/ki/5i4/2iyp/44576/123504224…
Vierailija kirjoitti:
Teemu Selänne. Eikä vähiten siksi, että vanavedessä hiihtää vaimonsa Sirpa, jolla tuntuu olevan pakkomielle olla julkisuudessa tavalla tai toisella näin Suomessa ollessaan. Kukaan ollut Sirpasta häävi kuullut, nyt emäntä on lööpeissä ja televisiossa.
Häävi? Onkohan tässä joku kirjoitusvirhe, tarkoitettu varmaan jotain muuta.
Katri Helenakin tuntui joskus muinoin tosi ihanalta pulmuselta, mutta exänsä ovat avautuneet liikaa lehdistössä hänestä ja hänen exänsä vaikuttavat julkisuuden perusteella muutenkin nuivilta tapauksilta, varsinkin se vanhempi kirjailijamies.
Vierailija kirjoitti:
Olga Temonen vai kuka se nyt olikaan?
Aluksi vaikutti täydelliseltä ja hieman ärsyttävältä suorittajaäidiltä, mutta nuivempia sivuvivahteita alkoi tulla julkisuuden myötä. Onneksi en enää lue naistenlehtiä, Olga-kiintiöni tuli täyteen jo monta vuotta sitten.
Tom Cruise. Teiniaikojen ihastus, mutta haastatteluissa niin creepy että maku meni.
Tuukka Temonen. Pentuna tykkäsin Apulannasta ja kuvittelin, että "bändin pojat" on jotain hienoa ja ihmeellistä. Nopeasti rapisi kaikki etäisestikin positiiviset mielikuvat kun Tuukka riehuu mediassa. Voi oksetus mikä ukko eukkoineen.
Toni Wirtasen kanssa vähän sama homma, mutta ei sentään ihan yhtä pahasti. Muistan jonkun artikkelin jossa jeesustelevat ja keulivat rahoillaan ja asuntobisneksillään ja meni kyllä maku iäksi. Antoivat vaikutelman, että Apis on nykyään vaan rahantekokone, jolla nyhdetään tyhmiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juha Vuorinen. Olisi vaan pysytellyt kirjailijana
Sen kirjat on kusista paskaa.
Jäätävän osuva arviointi!
Pisteet sinulle!
Vierailija kirjoitti:
Katri Helenakin tuntui joskus muinoin tosi ihanalta pulmuselta, mutta exänsä ovat avautuneet liikaa lehdistössä hänestä ja hänen exänsä vaikuttavat julkisuuden perusteella muutenkin nuivilta tapauksilta, varsinkin se vanhempi kirjailijamies.
Minussa nousee aina vakava halu lyödä jotakuta kun kutrihelunasta joku sanoo että kaikkien suomalaisten rakastama olisi hän. EI OLE.
Lisäksi inhottaa koko akka koska eI ottanut äitiään asumaan kanssaan, kun mumma toivoi silloin kun oli vielä hyvässä kunnossa.
Katri itse kertoi. Olen ikäihminen ja muistan kuinka haastatteluissa KH toitotti, että äiti auttaa lastenhoidossa, taisivat asuakin nk. samassa pihassa.
Tekopyhä pas ka on KH.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan Janna Hurmerintaa tarkoitti
Voi hyvänen aika, miten joku voi lyhentää jotain noin helv etin typerästi. Pitää olla saa tanan laiska ettei jaksa kirjoittaa Hurmerinta.
Mua rassaa se, että se nauttii tuollaista julkisuutta tasan sen takia, koska se näyttää siltä miltä näyttää. Jos olisi tavispirkko harmaalla hiirenhäntäponnarilla ja Primasta ostetussa kauluspaidassa, ei kiinnostaisi ketään.