Jos lähettäisit jollekin joululahjana kilon pas'kaa, niin kenelle sen lähettäisit?
Voiko toista vihata niin paljon?
Kommentit (57)
Mutsin ex-miesystavalle (vakivaltainen vkl-juoppo).
Tekisin pahempaakin kuin lahettaisin tuon, jos olisin 100% varma etten jaisi siita kiinni...
Olin kerran jopa lahella alkaa seurustelemaan yhden tosi vakivaltaisen MC-tyypin kanssa, siina toivossa etta olisin saanut manipuloitua taman kaymaan vahan "tukistamassa" ko. miesta.
Han teki lapsuudestani taytta h*lvettia ja aitini oireilee vielakin vaikka tasta on jo yli 30 vuotta aikaa.
Ai voiko toista vihata niin paljon? Kyllä voi ja paljon paljon enemmänkin. Pelkkä pskasanko ei riittäisi vaan veisin muutaman porukan polvilleen hiekkakuopan reunalle. Sitten tietäisivät mitä on anella äärimmäisessä hädässä ja tuskassa ja minä nauraisin ja pilkkaisin heidän uikutustaan kuten hekin ovat minulle tehneet. En kuitenkaan koskaan alentaisi itseäni tuolle va.jaakykyisten tasolle enkä halua osaltani tuhota lapseni elämää eli en tule olemaan väkivaltainen vaikka mieli tekisinkin.
1 entiselle pomolle ja 1 entiselle askantärkeälle työkaverille, psykopaatti ja niin sairas luonne. Ikuisesti katkera.
Vierailija kirjoitti:
Yhdelle kissanaiselle.
Mikä hänessä niin paljon vihastuttaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikille lakkolaisille.
tämän kaltaisille narsisteille jakaisin tasan.
Ei kaikki pienipalkkaiset duunarit, joiden oikeuksista lakossa on kyse, ole narsisteja.
Niille jotka ovat päävastuussa postilaisten palkkkojen pudotussuunnitelmasta näin aluksi. Olis hyvä jos paketti avattaessa räjähtäis naamalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikille lakkolaisille.
tämän kaltaisille narsisteille jakaisin tasan.
Ei kaikki pienipalkkaiset duunarit, joiden oikeuksista lakossa on kyse, ole narsisteja.
Lakkojen vastustajia tarkoitin, olen lakkoilijoitten puolella sataprosenttisesti. Kaikki tavalliset kansalaiset jotka eivät tajua heidän taistelevan myös meidän puolestamme ovat maanpettureita ja narsisteja jotka eivät tajua sahaavansa omaa oksaansa.
Lakkoilijoille. Tänään ei bussit kulkenu ja ois pitäny koululle päästä
Vierailija kirjoitti:
Siskolleni.
Luultavasti en olisi ainoa, jolta hän sitä saisi.
Mitä hän on sinulle tehnyt? Mistä luulet että muut vihaa, jos sinä vihaat?
Tänä vuonna pakko lähettää Matkahuollon kautta :D