Aiotko ja mitä hamstrata kaupoista, kun ne uhkaavat tyhjentyä
Meidän S-marketin WC-paperihyllyt alkoivat olla tyhjiä. Itse ostan tankillisen bensaa ja wc-paperia ison paketin ja kahvia. Ehkä jotain normaalia kotivaraa lisäksi. Naapurini sanoi ostavansa monta pakkausta torttutaikinaa.
Kommentit (21)
En aio hysterisoida yhden lakon takia. Kyllä kauppoihin tavaraa tulee tavalla tai toisella. Kaikki eivät ole lakossa, vaan käärivät rahat lakkoilijoiden kustannuksella.
Ei ole käynyt edes mielessä mitään hamstrata. Turhaa vouhotusta taas.
En mitään. Olen tätä varten varastoinut vuosikauden sanomalehtiä. Jos siis kaupoista loppu vessapaperi, minulla on vuosiksi paperia mihin pyyhkäistä.
Käyn kaupassa 2-3 viikon välein, joten joka tapauksessa hamstraan kaikenlaista jotta pärjään taas muutaman viikon. Edes makaronia ja liemikuutioita+ ketsuppia jollei muuta.
Juuri tulin kaupasta, vessapaperihyllyt tosiaan näyttivät vähän vajailta. Eläkeläiset ovat kokeneet monia lakkoja ja heillä varmaan on suuri sisäänrakennettu tarve varastoida jotain ennen joulua. Itse pärjään kyllä vaikka makaronilla ja tomaattikastikkeella pari viikkoa.
Käyn lidlissä. Sen verran ison kaliiberin kauppa että sinne tulee tavara väkisin. Eilen kävin. Hyllyt täynnä halpaa ruokaa. Mukaan lähti monta pakettia 600g kanan ohutleikettä hintaan 4€ per paketti! Huikea hinta mutta ei silti tarpeeksi halpaa jauhelihaväelle, koska lihaa oli vaikka kuinka paljon jäljellä!
Vierailija kirjoitti:
En mitään. Olen tätä varten varastoinut vuosikauden sanomalehtiä. Jos siis kaupoista loppu vessapaperi, minulla on vuosiksi paperia mihin pyyhkäistä.
Minäkin olen varastoinut sanomalehtiä. Jos lehtien ilmestyminen keskeytyy, voin lukea niitä.
Hankeen voi käydä pyyhkimässä jos paperit loppuu, näin koiranikin tekee. Vettä tulee hanasta, myös tätä voi hyödyntää. Syön pakasteesta keräämiäni marjoja ja sieniä, kyllä pärjään.
assimamma kirjoitti:
Itse ostan paljon varastoon tarvikkeita. En tarvitse mitään, mutta ostan etteivät muut saa. Pidän kaaoksesta. Kuulin, että talouspaperin toimituksessa on hankaluuksia niin ostin loput ettei joku tarvitseva saa niitä. Vein ne ullakolle. Ullakoltani voi katsella junia, jotka menevät ohi. Minulla on paljon kuvia ja videoita junista.
😂
En mitään. Käyn kaupassa Ruotsissa tarvittaessa.
Jos vessapaperi loppuu kaupoista niin pesen persiin vedellä. Ja eiköhän lakko lopu aika äkkiä siinä vaiheessa kun kaikista kaupoista on kaikki ruoka loppu. Eli en hamstraa mitään.
Miten ruoka voisi loppua? Soijaahan tuotetaan maailmalla valtavasti, oikeastiko sitä ei tuotaisi Suomeen?
Vierailija kirjoitti:
En mitään. Käyn kaupassa Ruotsissa tarvittaessa.
Sama!
Ajattelin hamstrata tietosanakirjoja, sanakirjoja, videokasetteja, c-kasetteja ja filmirullia. Niitä aina tarvitsee!
Ostin kaikki joulukonvehdit ja myyn ne kalliilla ennen joulua. Se on lompsaa auki tai konvehditon joulu. Tällä hetkellä ullakolla on konvehtirasioita noin 15 000 eurolla ja vielä on varaa imuroida toisella puolikkaalla lisää tavaraa talteen.
liike mies kirjoitti:
Ostin kaikki joulukonvehdit ja myyn ne kalliilla ennen joulua. Se on lompsaa auki tai konvehditon joulu. Tällä hetkellä ullakolla on konvehtirasioita noin 15 000 eurolla ja vielä on varaa imuroida toisella puolikkaalla lisää tavaraa talteen.
Minä ostin kaikki kortongit ullakolle ja kalliilla lähtee. Se on lompsaa auki tai orgasmiton joulu.
pano mies kirjoitti:
liike mies kirjoitti:
Minä ostin kaikki kortongit ullakolle ja kalliilla lähtee. Se on lompsaa auki tai orgasmiton joulu.
Kävin ostamassa sellon ja Kannelmäen prismoista kaikki kondomit ja liukuvoiteet. Noiden lisäksi ostin kaikki sokerit. Varastoin ne saunaan kellariin. Sitten saukon ulkosaunassa ja kun euro romahtaa myyn noi huippuhintaan.
Itse ostan paljon varastoon tarvikkeita. En tarvitse mitään, mutta ostan etteivät muut saa. Pidän kaaoksesta. Kuulin, että talouspaperin toimituksessa on hankaluuksia niin ostin loput ettei joku tarvitseva saa niitä. Vein ne ullakolle. Ullakoltani voi katsella junia, jotka menevät ohi. Minulla on paljon kuvia ja videoita junista.