Naisen seksuaalisuus imetysaikana?
Muistan hyvin, miten raskauden aika oli alkupahoinvointien jälkeen melkoista piristettä parisuhteemme seksielämään. Ja olen ymmärtänyt, että se on aika yleistäkin.
Mutta omassa parisuhteessa naisen seksuaalisuus imetysaikana oli vastaavasti normaalia huomattavasti haluttomampaa. Minulle jäi tunne, että kaikissa perheissä ei ollut niin, sillä samasta synnytysvalmennusryhmästä osa vaunuja ulkoiluttavista naisista saattoi silmää iskien kysyä, että mites onko ollut sulla kivaa, kun on kuppikoot pompannut? No ei ollut - meillä kun oli hyvin korostetusti rinnat tarkoitettu vauvan käyttöön.
Eli siis, ihan henkilökohtaisia kokemuksia haluaisin kuulla.
Kommentit (45)
Pilluun samaan aikaan kun siellä oli toinen penis.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän oslta låhtiessä anneta kuitenkin ohjeistus seksin suhteen.
Alatiessä viikkoja, siellä on kohtu vielä vereslihalla ja infektioille alttiina!!!
Sektiossa on kyllä vattanahka ja -lihakset niin kipeänä, että yhdyntä on raiskaus!!!
Et ole tainnut itse synnyttää, tai ei ollut haluja tai keksit selittyksiä miksi seksiä pitäisi välttää. Eiköhän synnyttänyt äiti itse tiedä milloin aloittaa seksin ja miten. Vaimoni synnyttänyt alakautta useita lapsia. Halusi seksiä heti kun tikit oli sulaneet ja alapää kesti varovaista naimista. Hänelle lasten teot, raskausajat ja imetysvuodet, yleensä 2v, olleet elämänsä parasta aikaa kun halusi seksiä jatkuvasti. Tämähän sopi minulle ja ilman muuta halusin hänet tyydyttää. Kymmenkunta vuotta pelkkää orgasmien tulitusta. Onneksi halunnut seksiä jatkossakin useampi kerta viikossa. Edelleen nautitaan seksistä ja nyt jo lapsenlapsista.
Seksiä voi harrastaa ilman penetraatiotakin. Näin ainakin meillä tapahtui aikoinaan ihan aluksi, molemminpuolista käsipeliä, ihan ilman mitään kummallista.
Melko nopsaan kuitenkin sai mies ihan naidakkin. Omat seksihalut olleet aina valtavat, raskaana ja tietysti sitä ennen, imettäessä, kun lapset oli ihan pieniä, kun kasvoivat, kun jouduin luopumaan sekä kohdusta että munasarjoista, ja jatkuu edelleen. Haluan todella paljon, onneksi mies jaksaa minua yhä tyydyttää, vaikkei itse enää ihan niin villinä käykkään.
Vaihtelee kyl paljon vaimo nro1 menetti vauvan syntyessä kokonaan seksuaalisuuden.
Vaimo nro 2. Taas muuttui täysin nymfoksi, oli tikit sisässä niin halusi mm anaaliseksiä. Ennen tuota se oli kielletty paikka.
Minä lopetin seksin miehen kansa heti kun tulin raskaaksi. Seuraava kerta oli 1,5 v synnytyksestä. Nyt parinkymmenen vuoden jälkeen ei voisi vähempää kiinnostää koko asia.