Pilvenpolttajat
Miten kestätte sitä pohjaanpalaneen heinän katkua🤢
Ei kiitos.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Pilvenpolttajilla on löysät munat koska jatkuva pölly estää seisokin. Lisäksi ovat ailahtelevia mieleltään, laiskoja ja liian mukavuudenhaluisia joka näkyy laiskuutena. Töitä eivät tee vaan kela massit pössytellään. Haisevat pahalle ja muutenkin eivät viitsi huolehtia hygieniastaan. Mielenterveys ongelmaisia, vaikka pilven sanotaan auttavan masennukseen. Pyh pah se vain pahentaa sitä!
Mieheni on käyttänyt kannabista lääkkeenä päivittäin jo vuosia (MS-tauti) ja meillä on seksiä joka päivä 🤔 muita terveysongelmia ei ole, ja pystyy edelleen käymään normaalisti töissä, vaikka lääkäri on kyllä viime aikoina varoitellut, että voisi pikkuhiljaa jättäytyä terveyden vuoksi osa-aikatöihin.
Näillä kannabisvastaisen propagandan aivopestyillä ihmisillä ei tunnu koskaan olevan mitään vastausta sille, miksi kannabista lääkkeenä joka päivä runsaasti käyttävät potilaat eivät näy tilastoissa psykoosinruntelemina, masentuneina ja laiskoina luusereina, vaikka heidän mielestään jo silloin tällöin pössyttely aiheuttaa elämän suistumisen raiteiltaan. Jotain maagista siis taitaa olla näissä, joille kannabis on lääke 😱
Vierailija kirjoitti:
Veli kirjoitti:
Ettekö te välitä vai mistä juontuu? kirjoitti:
Minua kiinnostaa aina tietää se että vaikka käyttö on kasvanut ja on maita joissa on laillistettu ja käyttö on sieläkin lisääntynyt, niin silti sitä pelättyä psykoosiaaltoa ei tullutkaan.
Eli onko tämäkin sellainen harhaluulo tai valhe, kun ei ainakaan lancet tai mikään muukaan aito tietolähde ole paljastanut että psykoosit olisivat maapallolla lisääntyneet kannabiksen käytön yleistyttyä.
Haluaisin ainakin muuttaa ap:n kysymystä sellaiseksi että eikö käyttäjiä pelota polttaa aineitaan sisätiloissa, kun joku voi rapussa aineet haistaessaan vain tilata poliisit hakemaan narkomaanin tai narkomaanit putkaan?
Polttamisen hajuhan paljastaa huumeasunnon helposti. Eikö käyttäjät ajattele yhään pidemmälle asiaa?
Ja tuleeko siitä huolestunut olo kun savu leijailee ja voisi tulla pelko että joku haistaa sen?
Ainakin stadissa jokaisessa rapussa yksi kasvattaa.
Ja vaikka haisis rapussa kuinka kanjabis, eivät poliisit tämän perusteella lähde rapun 17 asuntoa ratsaamaan koska se on laitonta:)Hesassa onkin eri lait kuin periferioissa. Eipä silti en enää jaksa välittää jos jään kiinni. Sittenpä ei ainakaan tarvia hakea töitä kun voin sanoa olevani ongelmakäyttäjä. Sellainen pikku probleema että nyt en saisi edes positiivista näytettä aikaiseksi. Liian kauan siitä kun viimeksi pössyttelin.
Laki on kaikille sama, pikkusen huono vitsi.
On tullut nähtyä. Käyttäjät ja käytetyt. Kaikissa olomuodoissaan.
Ei taida kaikille sopia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pilvenpolttajilla on löysät munat koska jatkuva pölly estää seisokin. Lisäksi ovat ailahtelevia mieleltään, laiskoja ja liian mukavuudenhaluisia joka näkyy laiskuutena. Töitä eivät tee vaan kela massit pössytellään. Haisevat pahalle ja muutenkin eivät viitsi huolehtia hygieniastaan. Mielenterveys ongelmaisia, vaikka pilven sanotaan auttavan masennukseen. Pyh pah se vain pahentaa sitä!
Mieheni on käyttänyt kannabista lääkkeenä päivittäin jo vuosia (MS-tauti) ja meillä on seksiä joka päivä 🤔 muita terveysongelmia ei ole, ja pystyy edelleen käymään normaalisti töissä, vaikka lääkäri on kyllä viime aikoina varoitellut, että voisi pikkuhiljaa jättäytyä terveyden vuoksi osa-aikatöihin.
Näillä kannabisvastaisen propagandan aivopestyillä ihmisillä ei tunnu koskaan olevan mitään vastausta sille, miksi kannabista lääkkeenä joka päivä runsaasti käyttävät potilaat eivät näy tilastoissa psykoosinruntelemina, masentuneina ja laiskoina luusereina, vaikka heidän mielestään jo silloin tällöin pössyttely aiheuttaa elämän suistumisen raiteiltaan. Jotain maagista siis taitaa olla näissä, joille kannabis on lääke 😱
Lääkekannabis jos siis luvallinen on eri asia kuin mary jane.
Meillä tehdään nykyään keksejä. Ei haise syötynä.
Vierailija kirjoitti:
Ei taida kaikille sopia.
Mitä olen nähnyt käyttävien kirjoituksia niin kukaan ei ole sanonut kannabiksen sopivan kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei taida kaikille sopia.
Mitä olen nähnyt käyttävien kirjoituksia niin kukaan ei ole sanonut kannabiksen sopivan kaikille.
Ei sukurutsa tai tanhukaan sovi kaikille. Sinänsä taisit lukea väärin.
Ei sonta vaan se marketointipromotointiprovosointi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääkekannabis jos siis luvallinen on eri asia kuin mary jane.
Niin se lääkekukka on stydimpää kuin useimmat muut lajikkeet. Eikä vahvassa kukassa ole mitään vikaa. Sitä tarvitsee vain ottaa vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei taida kaikille sopia.
Sinähän se rutsat tiedät, varmaan kokemuksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei taida kaikille sopia.
Hei kamapää aivos mädänty jo. Jos se haisee paskalle ja näyttää paskalle paskaa on.
Tämän nyt varmaan osasit lukea...
Mukavaa elämää. Haisevaa sellaista. 💩
Mä rakastan kannabiksen tuoksua. Olihan se alkuunkin omaan nenään vähän jännä, mutta nykyään parasta ikinä <3
Mun mielestä tuoksuu hyvälle, vaikken itse polta. Voisin kokeilla masennukseen, jos jostain sitä saisin. En tunne ketään, kuka polttaisi, mutta hajun tunnistan kaupungilla ja ulkomailla ollessani. Oikein miellyttävä, tulee mieleen saunavihta ja se koivunhajuinen kiuastuoksu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei taida kaikille sopia.
Hei kamapää aivos mädänty jo. Jos se haisee paskalle ja näyttää paskalle paskaa on.
Tämän nyt varmaan osasit lukea...
Mukavaa elämää. Haisevaa sellaista. 💩
Osui näköjään arkaan paikkaan. Hah, hah en ole pirkka enkä pyydä anteeksi kun olen oikeassa.
Mulla rupee seisomaan ihan kivikovana jos poltan ja tekee mieli paneskella. Myös peräreikä rentoutuu...