Jos naisella on Tinderissä pituusraja, mikä on sopiva painoraja jolla näpäyttää takaisin
Esim. jos naisen profiilissa lukee "Tykkään yli 180cm miehistä", mikä olisi sopiva tätä vastaava painoraja naisella, jota voisi kysyä kun on mätchännyt ja ehtinyt vähän tutustumaan. Tyyliin "Huomasin muuten et sul oli profiilissa että tykkäät yli 180cm miehistä, mulla puolestani on rajana X kg naisen painoksi ;D".
Millä X:n arvolla saan parhaiten näpäytettyä näitä naisia takaisin? 60? 65? Moni nainen joka edes kiinnittää huomiota miehen pituuteen on yleensä itse ns. iso.😏
M28
Kommentit (85)
Mitä merkitystä, ei ap:lle kukaan lämpene kuitenkaan. :)
Oletko aikaisemmin saanut näpäyttelemällä paljonkin naisia?
Ai et. No, ehkä kannattaa miettä jotain muuta lähestymisstrategiaa.
Vierailija kirjoitti:
Mua ei eräs mies halunnut tavata kun painoin 62 kg ja sanoi ettei deittaa yli 60 kg naisia. Toki tuo mies oli hlvetin kuuma joten en ihmettele että hänellä kyllä oli varaa valita.
Uuh, tuo mieshän kuulostaa ihan sellaiselta jonka kanssa haluan viettää loppuelämäni... not. Kaksi kiloa paino vaihtelee päivänkin aikana ruokavaliosta riippuen, ja lisäksi jos painon numero on jollekulle tärkeämpää kuin se miltä näyttää silmään ennenkuin painon numero tiedetään, niin mennään sovussa eri suuntiin.
Ihan oikeasti, kuka voi ajatella seuraavan keskustelun olevan järkevää:
- sä näytät hyvältä, mitä sä painat, 55kg?
- eikun 62.
- ei hemmetti, sä näytät hoikemmalta kuin olet, enkä mä deittaile yli 60-kiloisia, joten se on hyvästit nyt, läski.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ei eräs mies halunnut tavata kun painoin 62 kg ja sanoi ettei deittaa yli 60 kg naisia. Toki tuo mies oli hlvetin kuuma joten en ihmettele että hänellä kyllä oli varaa valita.
Uuh, tuo mieshän kuulostaa ihan sellaiselta jonka kanssa haluan viettää loppuelämäni... not. Kaksi kiloa paino vaihtelee päivänkin aikana ruokavaliosta riippuen, ja lisäksi jos painon numero on jollekulle tärkeämpää kuin se miltä näyttää silmään ennenkuin painon numero tiedetään, niin mennään sovussa eri suuntiin.
- eikun 62.
- ei hemmetti, sä näytät hoikemmalta kuin olet, enkä mä deittaile yli 60-kiloisia, joten se on hyvästit nyt, läski.
Juuri tälläistä peppukipua haluan aiheuttaa naisissa.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- eikun 62.
AP
Pakko kysyä, että miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- eikun 62.
AP
Naurua sinä aiheutat naisissa, olet vitsi.
Sinun juttujasi kun lukee, tuntee että maailmassa kuitenkin on oikeutta: kuspää jää yksin :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- eikun 62.
AP
Ok, toiset on siellä siksi että saisivat jonkun ihastumaan itseensä, mutta voihan sitä noinkin käyttää. Negatiiviset tunteet kyllä vahingoittaa sun terveyttä.
Vierailija kirjoitti:
En ole ollut tinderissä enkä sinkkunakaan sinne menisi, mutta painan about 50 kiloa ja mieheni 181 pitkä. :) että läpäisisin seulan vaikka olenkin av-mamma.
Mitä tällä tarkoitin oli, että painorajasta huolimatta voi saada luonnevikaisen. Mut ilmeisesti muiden mammojen taso on asteen vihaisempi, en sit ala..
Tiedäthän että monet naiset käyttää Tinderiä yhdessä kavereiden kanssa. Kun auot päätä jollekkin, siinä saattaa samalla kolme muuta naista olla katsomassa sitä sinun negatiivista viestiäsi.
Vierailija kirjoitti:
Oletko aikaisemmin saanut näpäyttelemällä paljonkin naisia?
Ai et. No, ehkä kannattaa miettä jotain muuta lähestymisstrategiaa.
Miehille ihan yleinen strategia. Näpäytellään vaikka mitään aihetta ei olisi. Ja ihmetys on suuri kun naiset eivät lämpene.
Bmi-raja olisi parempi kuin paino. 180 cm mies on hitusen verran yli keskiverron. Normaali bmi taas on 18.5-25. Esim. Max. BMI 22 voisi olla hyvä?
Luuletko ap oikeesti et tinderissä kannattaa näpäytellä naisille? Jos sulla on nyt huono menekki niin sen jälkeen se on olematon.
Omasta mielestäni on typerää joltain alle 175cm naisilta alkaa vaatimaan tai eritoten mainita tinder biossa että etsii itselleen yli 180cm miestä. Varsinkin jotkut 160cm naiset jotka ei halua edes deittailla jotain vaikka 170cm miestä koska liian lyhyt on ehkä syytä miettiä onko vaatimukset liian pinnalliset ja kannattaisiko itse katsoa peiliin ja nähdä että itsekkin on lyhyt. Eriasia sitten jos muuten vaa matchaa pitkän kanssa ja homma toimii. Joku 180cm nainen kuitenkin usein haluaa varmistaa myös pituusrajalla että miehelle ei tule mitään yllätystä että treffikumppani onkin päätä pidempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näpäyttely on lapsellista. Toki on hyvä, että kerrot hyvissä ajoin olevasi epäkypsä ja heikkoitsetuntoinen :)
Ihan asiallinen kysymys APlla. Miksi alat heti haukkumaan epäkypsäksi ja heikkoitsetuntoiseksi?
Osuiko pahaan paikkaan kyssäri vai mikä mättää?
Mä taas jäin ihmettelemään eikö nuo pituusrajan asettavat naiset olekaan itse epäkypsiä ja huonoitsetuntoisia? Onko vain (naisen) paino sellainen ulkoinen ominaisuus jolle ei saa esittää mitään vaatimuksia?
Jos ne naiset käyttävät Tinderiä näpäyttelyyn, silloin ne ovat epäkypsiä ja huonoitsetuntoisia, ihan riippumatta muista muuttujista.
En oikein ymmärrä ap:n pointtia.
Käytin yhtä deittisivustoa vuosikausia sitten, ja vastaan tuli monia profiileja, joissa toivottiin jotain sellaista mitä minä en ole.
Mutta miksi sellaisesta olisin mieltä pahoittanut? En ollut heidän ihanteensa, joten eteenpäin vaan etsimään sellaista, jolle minä olen se ihanne.
Parilla treffeilläkin kävin, ja kyllä, myös nainen voi saada nettitreffien jälkeen kommentin "kiitos, mutta me ei taideta olla toisillemme sopivia".
Toki harmittaa jos itsellä kiinnostus herännyt, muttei auta jäädä märehtimään, vaan jatkettava etsintää.
Lopulta sitten tosiaan löytyi se omakin puoliso, ja siis nettitreffien kautta. Yhteistä elämää takana nyt 10v.
Vierailija kirjoitti:
Omasta mielestäni on typerää joltain alle 175cm naisilta alkaa vaatimaan tai eritoten mainita tinder biossa että etsii itselleen yli 180cm miestä. Varsinkin jotkut 160cm naiset jotka ei halua edes deittailla jotain vaikka 170cm miestä koska liian lyhyt on ehkä syytä miettiä onko vaatimukset liian pinnalliset ja kannattaisiko itse katsoa peiliin ja nähdä että itsekkin on lyhyt. Eriasia sitten jos muuten vaa matchaa pitkän kanssa ja homma toimii. Joku 180cm nainen kuitenkin usein haluaa varmistaa myös pituusrajalla että miehelle ei tule mitään yllätystä että treffikumppani onkin päätä pidempi.
Niin, no monet ihmiset on typeriä. Mitä sitten? Tarkoitus varmaan löytää joku suunnilleen yhtä fiksu itsensä kanssa, eikä märehtiä niitä tyhmempiä.
Meille pitkille naisille, jotka emme ole niin hölmöjä, että vaadimme miestemmekin olevan pitkiä, naisten yleinen "miehen on oltava pidempi" -asenne tekee vaan hallaa. 178-senttisenä mun itsetuntoni ei ole ikinä ollut kiinni miehen pituudesta, vaan osaan valita seurani ihan sen laadun mukaan!
Nyt oon jo pidempään seurustellut itseäni reilusti pidemmän miehen kanssa ja saanut hämmentävän monta kertaa kuulla muilta naisilta, että voin nyt käyttää korkkareita... siis mitä ihmettä? Samaten oon aiemmin saanut ihmettelyä siitä, jos oon kertonut olevani ihastunut johonkin tyyppiin, kun "sehän on niin lyhyt".... Joten pliis, pitäkää nää mielipiteenne ihan itsellänne vaan, älkää tyrkyttäkö niitä muille.
Kuulostaa omituiselta ja lapselliselta tuollainen näpäyttely. Jokaisella on oma makunsa. Toiset tykkäävät pitkistä, toiset laihoista. Jos ei miellytä, voi siirtyä seuraavaan. Jokaiselle löytyy varmasti ottajansa kuitenkin tässä maailmassa.
Minulla on itselläni luonnostaan punaiset hiukset. Toiset tykkäävät ihan hulluna, toiset eivät. Hiusten värille ei mahda mitään, joten jos tummempi miellyttää silmää, pitää etsiä seuraava.
Niin se on kaikessa elämässä.
Ap:n tapauksessa kuulostaa siltä, että juuri tuollainen lapsellinen näpäyttely olisi kohdallani syy jatkaa eteenpäin.
Mä olen 178-senttinen nainen, enkä ole koskaan huudellut mitään pituustoiveita ääneen (olen ihastunut myös itseäni lyhyempiin). Ikävä kyllä aika moni mies on todennut minulle, että olen aivan liian pitkä. Jotkut saattavat laittaa pituustoiveita välttyäkseen tältä.
Parempi listata BMI. Eli naisella max 20.