Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos naisella on Tinderissä pituusraja, mikä on sopiva painoraja jolla näpäyttää takaisin

Vierailija
25.11.2019 |

Esim. jos naisen profiilissa lukee "Tykkään yli 180cm miehistä", mikä olisi sopiva tätä vastaava painoraja naisella, jota voisi kysyä kun on mätchännyt ja ehtinyt vähän tutustumaan. Tyyliin "Huomasin muuten et sul oli profiilissa että tykkäät yli 180cm miehistä, mulla puolestani on rajana X kg naisen painoksi ;D".

Millä X:n arvolla saan parhaiten näpäytettyä näitä naisia takaisin? 60? 65? Moni nainen joka edes kiinnittää huomiota miehen pituuteen on yleensä itse ns. iso.😏

M28

Kommentit (85)

Vierailija
21/85 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen tekee omat ratkaisunsa mahdollisten rajaavien asioiden suhteen, kun puhutaan seurustelukumppanin hakemisesta. Mitäpä niihin muiden tarvitsee puuttua?

Mutta kun näpäyttely on tärkeää.

Vierailija
22/85 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähennä 105 aina. Eli jos pituus 160 niin vähennät siitä 105, tarkoittaa että 55kg nainen on hoikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/85 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallinen tuo pituusasia. Mieheni on yli 190 cm pitkä, eli pituus ei ole ollut hänelle ongelma. Poikamme lainasi isänsä autoa ja siirsi penkkiä hiukan taaemmas. Mieheni sanoi, että istuessaan myöhemmin autoonsa hän tunsi itsensä penkin vuoksi lyhyeksi. Hän sanoi myös, että miehenä hänelle olisi kova paikka, jos koko ajan tuntisi itsensä sillä tavalla lyhyeksi. Pituus taitaa todella olla merkittävämpi asia miehille kuin mitä naiset ymmärtävätkään, jos pitkä mieskin tuntee olonsa epämiellyttäväksi vain siksi, että oma poika on muutamaa senttiä pidempi ja siirtää auton penkkiä.

Vierailija
24/85 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähennä 105 aina. Eli jos pituus 160 niin vähennät siitä 105, tarkoittaa että 55kg nainen on hoikka.

Jos oikeasti haluaa hoikan naisen (eikä normipainoinen riitä) niin tuo 105 ei ole tarpeeksi. Vielä 170cm ja 55kg on normipainoinen (vaikkakin ihan alipainon rajalla) joten 160cm 55kg ei ole hoikka.

T. Ylipainoinen

Vierailija
25/85 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummallinen tuo pituusasia. Mieheni on yli 190 cm pitkä, eli pituus ei ole ollut hänelle ongelma. Poikamme lainasi isänsä autoa ja siirsi penkkiä hiukan taaemmas. Mieheni sanoi, että istuessaan myöhemmin autoonsa hän tunsi itsensä penkin vuoksi lyhyeksi. Hän sanoi myös, että miehenä hänelle olisi kova paikka, jos koko ajan tuntisi itsensä sillä tavalla lyhyeksi. Pituus taitaa todella olla merkittävämpi asia miehille kuin mitä naiset ymmärtävätkään, jos pitkä mieskin tuntee olonsa epämiellyttäväksi vain siksi, että oma poika on muutamaa senttiä pidempi ja siirtää auton penkkiä.

Ei kaikilla.

Olen 178cm eikä minulla ole mitään kompleksia lyhyydestäni. Ja "se" on pieni, enkä ota ongelmia siitäkään. Kelpaa jos kelpaa, jos ei, ei ole minun ongelma.

Vierailija
26/85 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikilla.

Olen 178cm eikä minulla ole mitään kompleksia lyhyydestäni. Ja "se" on pieni, enkä ota ongelmia siitäkään. Kelpaa jos kelpaa, jos ei, ei ole minun ongelma.

Et ole lyhyt. Eikä senkään tarvitse olla iso, vaikka miehet luulevat niin. Lyhyemmät eivät satu.

Vierailija
27/85 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua taas on aikuisena yllättänyt, kuinka pituudella ei ole oikeastaan mitään merkitystä miesporukoissa. Keskipituiset aikuiset ei yleensä edes juuri rekisteröi toisten pituuksia, kun se ei ole heille itselleen ongelma. Ainoat pituuttani kommentoineet (ihan hyvässä mielessä) on olleet homoja.

Vierailija
28/85 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ajattelit sillä näpäyttämisellä saavuttavasi? Että ne naiset sen jälkeen alentavat pituustoivettaan? Eiköhän siinä käy päinvastoin, eli huonoitsetuntoinen pikkumies pahentaa vain entisestään pikkumiesten mainetta.

Vierailija
29/85 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita mikä vaan kilomäärä, rajaat kaikki fiksut ulkopuolelle.

Vierailija
30/85 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua taas on aikuisena yllättänyt, kuinka pituudella ei ole oikeastaan mitään merkitystä miesporukoissa. Keskipituiset aikuiset ei yleensä edes juuri rekisteröi toisten pituuksia, kun se ei ole heille itselleen ongelma. Ainoat pituuttani kommentoineet (ihan hyvässä mielessä) on olleet homoja.

En usko, että miesporukoissa pituudella onkaan mitään merkitystä. Pituuteen liittyvät tuntemukset ovat varmaan lähinnä henkilökohtaisia. Varmaan sama kuin "sen" koko. Tuskin siitä saunailloissa neureskellaan, mutta jos omaa todella pienen, on varmasti tietoinen siitä.

Vierailija
31/85 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on itse asiassa kiinnostavaa. Ap ilmeisesti itse ylittää tuon pituuden, kun kerran matchaa? Ja silti välittää asiasta eli on empaattinen ja ajattelee muita. Vai onko kuitenkin niin, että ap ei ole tuon pituinen?

Ehkä tässä ei niinkään ole motiivina empatia lyhyitä miehiä kohtaan kun sama vanha naisviha.

Mitä turhaa naisvihaa sairastava edes tekee etsimässä naisseuraa.

Huvittaa tuo miesten vouhottaminen naisten painosta: nainen on luontaisesti pehmeä.

Ovatko naisellisia muotoja vieroksuvat miehet itse asiassa kallellaan omaan sukupuoleensa tai vielä pahempaa, alaikäisiin.

Muutenkin, vikojen hakeminen toisista ihmisistä kertoo negatiivisesta, ilkeästä, ilottomasta luonteesta, ja on selvä turn-off.

Vierailija
32/85 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset laita sitä vaan siihen profiiliin niin näkevät automaattisesti eikä tarvitse erikseen sanoa?

Vierailija
33/85 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei eräs mies halunnut tavata kun painoin 62 kg ja sanoi ettei deittaa yli 60 kg naisia. Toki tuo mies oli hlvetin kuuma joten en ihmettele että hänellä kyllä oli varaa valita.

Vierailija
34/85 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pituusraja on 180 (joka on vähän alle nuorten miesten keskiarvon), niin sopiva painoraja voisi olla itse normaalipainoiselle miehelle vähän alle nuorten normaalipainoisten naisten keskiarvon, ja ylipainoisella miehellä ei ole mitään varaa laittaa mitään rajaa koska eivät saa tinderissä matchia kuitenkaan, että ihan sama.

Vierailija
35/85 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse painoin 55 kg, kun aloin seurustella yli 180-senttisen miehen kanssa. Että jos vaikka tuon laittaisit.  ;)

(Voit tosin menettää jonkun jumalaisen naisen, mutta se olisikin sulle ihan oikein.)

Vierailija
36/85 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näpäyttely on lapsellista. Toki on hyvä, että kerrot hyvissä ajoin olevasi epäkypsä ja heikkoitsetuntoinen :)

Ihan asiallinen kysymys APlla. Miksi alat heti haukkumaan epäkypsäksi ja heikkoitsetuntoiseksi?

Osuiko pahaan paikkaan kyssäri vai mikä mättää?

Mä taas jäin ihmettelemään eikö nuo pituusrajan asettavat naiset olekaan itse epäkypsiä ja huonoitsetuntoisia? Onko vain (naisen) paino sellainen ulkoinen ominaisuus jolle ei saa esittää mitään vaatimuksia?

Vierailija
37/85 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos oikeasti haluaa hoikan naisen (eikä normipainoinen riitä) niin tuo 105 ei ole tarpeeksi. Vielä 170cm ja 55kg on normipainoinen (vaikkakin ihan alipainon rajalla) joten 160cm 55kg ei ole hoikka.

T. Ylipainoinen

No ei!

Olen 173. 55kiloisena olin laiha ja kehittymätön 18v. Pitkäkoipi, vaatteet roikku päällä, rintoja ei nimeksikään. Lihakset oli normaalit.

66 paras paino, 70 normaalin ylärajalla, 75+= tukala olo.

Vierailija
38/85 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut tinderissä enkä sinkkunakaan sinne menisi, mutta painan about 50 kiloa ja mieheni 181 pitkä. :) että läpäisisin seulan vaikka olenkin av-mamma.

Vierailija
39/85 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa.

Kuinka paljon sinä painat ja paljonko sinun pitäisi painaa?

Valtaosa miehistä on ylipainoisia.

Vierailija
40/85 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ylipainoinen

No ei!

Olen 173. 55kiloisena olin laiha ja kehittymätön 18v. Pitkäkoipi, vaatteet roikku päällä, rintoja ei nimeksikään. Lihakset oli normaalit.

66 paras paino, 70 normaalin ylärajalla, 75+= tukala olo.

Se tuossa onkin, että painoraja sisältää samalla pituusrajan. Se on nyt sitten n. 170, mieluummin alle (koska pienempi 50-kiloinen onkin sitten 160-senttinen). Mutta saavathan miehet vaatia ihan mitä haluavat. Oman irtosuhdetasonsa tietää siitä ketä pääsee panemaan. Siksi aika harvalla miehellä on tinderissä tällaisia vaatimuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi