Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos naisella on Tinderissä pituusraja, mikä on sopiva painoraja jolla näpäyttää takaisin

Vierailija
25.11.2019 |

Esim. jos naisen profiilissa lukee "Tykkään yli 180cm miehistä", mikä olisi sopiva tätä vastaava painoraja naisella, jota voisi kysyä kun on mätchännyt ja ehtinyt vähän tutustumaan. Tyyliin "Huomasin muuten et sul oli profiilissa että tykkäät yli 180cm miehistä, mulla puolestani on rajana X kg naisen painoksi ;D".

Millä X:n arvolla saan parhaiten näpäytettyä näitä naisia takaisin? 60? 65? Moni nainen joka edes kiinnittää huomiota miehen pituuteen on yleensä itse ns. iso.😏

M28

Kommentit (85)

Vierailija
61/85 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin Tinderissä, miten näpäyttäisit minua, joka tykkään lyhyistä miehistä ja toivoisin vain alle 175 cm pituisten ottavan yhteyttä?

N32

Vierailija
62/85 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omasta mielestäni on typerää joltain alle 175cm naisilta alkaa vaatimaan tai eritoten mainita tinder biossa että etsii itselleen yli 180cm miestä. Varsinkin jotkut 160cm naiset jotka ei halua edes deittailla jotain vaikka 170cm miestä koska liian lyhyt on ehkä syytä miettiä onko vaatimukset liian pinnalliset ja kannattaisiko itse katsoa peiliin ja nähdä että itsekkin on lyhyt. Eriasia sitten jos muuten vaa matchaa pitkän kanssa ja homma toimii. Joku 180cm nainen kuitenkin usein haluaa varmistaa myös pituusrajalla että miehelle ei tule mitään yllätystä että treffikumppani onkin päätä pidempi.

Niin, no monet ihmiset on typeriä. Mitä sitten? Tarkoitus varmaan löytää joku suunnilleen yhtä fiksu itsensä kanssa, eikä märehtiä niitä tyhmempiä.

On tuossa typeryyden lisäksi kyse myös vähän liiallisesta pinnallisuudesta ja itsekkyydestä. Ei suhde toimi jos perustuu pelkästään pinnallisuuteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/85 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meille pitkille naisille, jotka emme ole niin hölmöjä, että vaadimme miestemmekin olevan pitkiä, naisten yleinen "miehen on oltava pidempi" -asenne tekee vaan hallaa. 178-senttisenä mun itsetuntoni ei ole ikinä ollut kiinni miehen pituudesta, vaan osaan valita seurani ihan sen laadun mukaan!

Nyt oon jo pidempään seurustellut itseäni reilusti pidemmän miehen kanssa ja saanut hämmentävän monta kertaa kuulla muilta naisilta, että voin nyt käyttää korkkareita... siis mitä ihmettä? Samaten oon aiemmin saanut ihmettelyä siitä, jos oon kertonut olevani ihastunut johonkin tyyppiin, kun "sehän on niin lyhyt".... Joten pliis, pitäkää nää mielipiteenne ihan itsellänne vaan, älkää tyrkyttäkö niitä muille.

Ihmettelen tuota usein esiintyvää lausetta "itsetuntoni ei ole toisen pituudesta kiinni".

Miten ne ulkonäköihanteet kuuluvat itsetuntoon? Eli onko miehellä huono itsetunto, jos hän haluaa kauniin tyttöystävän?

Vierailija
64/85 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omasta mielestäni on typerää joltain alle 175cm naisilta alkaa vaatimaan tai eritoten mainita tinder biossa että etsii itselleen yli 180cm miestä. Varsinkin jotkut 160cm naiset jotka ei halua edes deittailla jotain vaikka 170cm miestä koska liian lyhyt on ehkä syytä miettiä onko vaatimukset liian pinnalliset ja kannattaisiko itse katsoa peiliin ja nähdä että itsekkin on lyhyt. Eriasia sitten jos muuten vaa matchaa pitkän kanssa ja homma toimii. Joku 180cm nainen kuitenkin usein haluaa varmistaa myös pituusrajalla että miehelle ei tule mitään yllätystä että treffikumppani onkin päätä pidempi.

En ole Tinderissä, en pidä pitkistä miehistä, mutta kommentoin silti: JOS jokin tietty ominaisuus on turnoff, niin miksi sitä ei saisi sulkea pois? En itsekään usko, että senteillä on todellisuudessa merkitystä, mutta jos joku nainen tuntee vetovoimaa vain pitkiä miehiä kohtaan, niin miten se on sinulta pois, että hän ilmaisee sen jo profiilissaan? Eihän kukaan oleta myöskään, että kaikki miehet tai edes enemmistö heistä kokisi vetovoimaa ylipainoisia naisia kohtaan. Ja kun kyse on vetovoimasta, on aivan samantekevää, onko kyseinen ominaisuus geneettinen vai sellainen, johon voi vaikuttaa. Jos sinä et pidä lihavaa naista seksikkäänä, niin sinä et kokisi lihavaa naista seksikkääksi vaikka hän olisi maapallon ainoa lihava nainen, joka ei voi lihavuudelleen yhtään mitään. Ihan yhtä lailla, jos nainen ei koe lyhyttä miestä puoleensavetävänä, niin ei se muuksi muutu sen takia, että mielestäsi on epätodennäköistä haluta asiaa, jota ei voi hankkia.

Jos tietyn pituuden edellyttäminen on sinusta pinnallista, niin haluan kysyä myös, miksi haluat pinnallisen naisen? Miksi et halua naista, jolla ei ole sellaisia vaatimuksia?

Vierailija
65/85 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi listata BMI. Eli naisella max 20.

Tai ehkäpä ennemmin laittaa rajat rasvaprosentin mukaan, niin ei tule rajanneeksi salimimmejä ulos.

Vierailija
66/85 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 154cm ja vaadin yli 180cm pituutta. Miksikö? Koska haluan löytää miehen, joka ei tule mulle sanomaan, että on typerää minulta vaatia mieheltä jotain pituutta ja mulle on käytävä lyhyt pätkä, koska olen itsekin lyhyt. Mullehan ei miehet tule hyppimään silmille jo kosiskeluvaiheessa. 

Vierailija
67/85 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on varmaan itse joku säälittävö 170cm hobitti"mies". :D

Vierailija
68/85 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus otsikon kysymykseen: oikea painoraja on se, minkä haluat sen olevan. Kysehän on sinun vaatimuksistasi. Voit laittaa minkä rajan haluat.

En ole oikein koskaan ymmärtänyt näitä, jotka vetävät hernepussin tai pari nenään siitä, että joku toinen asettaa vaatimuksia. Vaatimusten ja "pääsyrajojen" asettaminenhan oikeasti rajaa vaihtoehtoja siltä asettajalta, jolloin henkilö itse vähentää omaa vaikutusvaltaansa vähentämällä omia valinnanmahdollisuuksiaan. Jos joku haluaa näin tehdä, niin siitä vaan. Miksi se ketään muuta häiritsee?

Vierailija
69/85 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin mies näpäyttäisin naisia sanomalla painorajaksi 38kg. Palsta on opettanut miten ilkeitä naiset ovat. Näpäyttäminen on ok jos se on naisen harjoittamaa (nauretaan kun mies ei tajua laittaa sukkia pyykiin).

Vierailija
70/85 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaus otsikon kysymykseen: oikea painoraja on se, minkä haluat sen olevan. Kysehän on sinun vaatimuksistasi. Voit laittaa minkä rajan haluat.

En ole oikein koskaan ymmärtänyt näitä, jotka vetävät hernepussin tai pari nenään siitä, että joku toinen asettaa vaatimuksia. Vaatimusten ja "pääsyrajojen" asettaminenhan oikeasti rajaa vaihtoehtoja siltä asettajalta, jolloin henkilö itse vähentää omaa vaikutusvaltaansa vähentämällä omia valinnanmahdollisuuksiaan. Jos joku haluaa näin tehdä, niin siitä vaan. Miksi se ketään muuta häiritsee?

En ole ymmärtänyt minäkään. Vaatimuksia saa olla, jokaisella on oikeus päättää niistä itse. Erityisesti arvostan, jos omat ehdottomat vaatimukset kerrotaan jo hyvissä ajoin.

Vierailija
71/85 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö voi ohittaa typerät ilmoitukset? Oletko mies vai poika?

Minkälaiset vaatimukset sulla on?

Vierailija
72/85 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin Tinderissä, miten näpäyttäisit minua, joka tykkään lyhyistä miehistä ja toivoisin vain alle 175 cm pituisten ottavan yhteyttä?

N32

Sama täällä. En pidä pitkistä miehistä.

Vierailija
73/85 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorilla naisilla max 60kiloa ja vanhemmilla 65 kiloa lienee sopiva raja.

Vierailija
74/85 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ikärajavaatimus deittiprofiilissa ( ei tinder) on max 50v. Silti saan viestejä 56-57v 'nuorekkailta' papparaisilta. Kun en vaan halua niin vanhaa, niin en halua. Olen itse tyttömäinen 46v, mies saisi oikeesti olla maksimissaan omaniläiseni, mutta voin vähän joustaa.

Vierailija
75/85 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ikärajavaatimus deittiprofiilissa ( ei tinder) on max 50v. Silti saan viestejä 56-57v 'nuorekkailta' papparaisilta. Kun en vaan halua niin vanhaa, niin en halua. Olen itse tyttömäinen 46v, mies saisi oikeesti olla maksimissaan omaniläiseni, mutta voin vähän joustaa.

Mulla oli yläikäraja 50v. ja viestejä tuli n. 60v. Mun ikäsiltäni ei tullut. Olin silloin n.44v.

Vierailija
76/85 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on nii perus naisia 😂 "ee-eeih, paino ja pituus oo mitenkään verrattavissa, paino voi vaihdella useita kiloja päivän aikana! Ja mullaki on se 5kg ylipainoa, mutta silti oon urheilullinen ja solakka!!! Byääh!!!".

Vierailija
77/85 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tai tajua miksi pitäisi jotain tuntematonta henkilöä "näpäyttää"?

Jatkaa vaan matkaa ja sillä siisti.

t. mies

Vierailija
78/85 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei osaa laittaa sukkia pyykkiin? Minkä ikäisestä me nyt puhutaan?

Mun 3-vuotias osaa :)

Vierailija
79/85 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituusraja on jotenkin tökerö ja todella pinnallista, eihän kukaan pituudelleen mitään voi. Laihduttaminen/massan hankkiminen on taas edes jossain määrin kaikille mahdollista. 

Vierailija
80/85 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites ajattelit "näpäyttää" näistä, jos hän haluaa ehdottomasti savuttoman miehen ja sinä polttaisit tupakkaa? Entäs jos hänellä olisi koira ja haluaisi koiraihmisen, ja sinä olisit allerginen?

Entä jos ihan kasvaisit dikuiseksi, vaikutat aika lapselliselta, ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi