Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos naisella on Tinderissä pituusraja, mikä on sopiva painoraja jolla näpäyttää takaisin

Vierailija
25.11.2019 |

Esim. jos naisen profiilissa lukee "Tykkään yli 180cm miehistä", mikä olisi sopiva tätä vastaava painoraja naisella, jota voisi kysyä kun on mätchännyt ja ehtinyt vähän tutustumaan. Tyyliin "Huomasin muuten et sul oli profiilissa että tykkäät yli 180cm miehistä, mulla puolestani on rajana X kg naisen painoksi ;D".

Millä X:n arvolla saan parhaiten näpäytettyä näitä naisia takaisin? 60? 65? Moni nainen joka edes kiinnittää huomiota miehen pituuteen on yleensä itse ns. iso.😏

M28

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pituusraja on jotenkin tökerö ja todella pinnallista, eihän kukaan pituudelleen mitään voi. Laihduttaminen/massan hankkiminen on taas edes jossain määrin kaikille mahdollista. 

No ei minusta. Olen 180 cm pitkä nainen, ja olen saanut treffeillä riittävän monet pakit tai sitten minua ovat pilanneet ns "pervoseksiä" haluavat. Kun laitan pituusrajan, voi mies kysyä asiasta, jolloin vastaan

Vierailija
82/85 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on aina ollut painoraja naisille nettideiteillä, paitsi jos laitat olevasi hoikka. Jos laitat normaalipainoinen, tai et painoa ollenkaan, vaatii mies aina tietää painon. Olen testannut tämän. Jos minun pitää kertoa paino, ja raja on joku tietty, niin minäkin voin vaatia mieheltä tiettyä pituutta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuttaessa miehen pituudesta naisilla ei tunnu olevan käsitystä, kuinka universaali tämä vaatimus on. Ihan tutkitusti pituustoive on yleisin asia iän kanssa, minkä naiset mainitsevat deittiprofiilissa. Eli tällainen relativistinen asenne, että jokaiselle vartalotyypille löytyy oma faniryhmänsä ja aina joku tykkää jostakin on täysin harhaanjohtava. Pituus liitetään komeuteen ja voimaan, joten tietenkin se on de facto pakollinen ominaisuus kun haetaan vapailla kriteereillä miestäm

Vierailija
84/85 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä tai tajua miksi pitäisi jotain tuntematonta henkilöä "näpäyttää"?

Jatkaa vaan matkaa ja sillä siisti.

t. mies

No en minäkään mutta tätä tapahtuu. Joskus treffeilläkin. Kun ilmeisesti ei suoraan osata sanoa että et ole minulle oikea tyyppi, heippa vaan.

Vierailija
85/85 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se painoraja kannattaisi laittaa suoraan profiiliin aivan kuten nämä naiset joista nyt itket tekevät?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi