Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Piti lentää huomenna Köpikseen, työkeikka tehtävä, lento peruttu!?

Vierailija
24.11.2019 |

Uutta lentoa ei ole kuulunut ja pitäis varmaan mennä nukkumaan.
Pakko on paikalle päästä, sitä ei voi peruuttaa.
Laivat ei kulje että pääsis edes Tukholmasta junalla.
Olen niin stressaantunut että räjähdän justiinsa!

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt täytyy turvautua surisevaan keppiin.

Vierailija
22/58 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on noin pakko päästä, eikä finskin selvityksestä tietoa, niin eihän siinä muu auta tällä aikataululla kuin on vaan alettava itse järjestelemään. Eli osta uusi lippu toiselle yhtiölle.

En maksa periaatteestakin yhtään ylimääräistä jo kerran hyvissä ajoin ostetusta lipusta. Ja paluun käytän muuten kans.

Olen niin tilassa etten saa nukuttua koko yönä!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ole niin korvaamaton, että olisi välttämätöntä olla jossain just tiettyyn aikaan.

Kukaan ei ole niin korvaamaton, että palkan takia pitää lamauttaa ihmisten arki. Joku voi odottaa esm. pääsyä leikkaukseen ja nyt tämän lakon takia ei saa kirjettä. Ihmiset ei uutisten mukaan vastaile puheluihin sairaaloista. Jonot kasaantuu ja hoitoonpääsy venyy lakon takia ihmisillä.

Vierailija
24/58 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on noin pakko päästä, eikä finskin selvityksestä tietoa, niin eihän siinä muu auta tällä aikataululla kuin on vaan alettava itse järjestelemään. Eli osta uusi lippu toiselle yhtiölle.

En maksa periaatteestakin yhtään ylimääräistä jo kerran hyvissä ajoin ostetusta lipusta. Ja paluun käytän muuten kans.

Olen niin tilassa etten saa nukuttua koko yönä!!

Ok, no jos mieluummin stressaat kuin maksat, niin eihän tossa sitten mitään.

Vierailija
25/58 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos odottaa leikkaukseen pääsyä eikä vastaa puheluihin postilakon aikana, niin saa syyttää tyhmyydestä vain itseään.

Vierailija
26/58 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vaikuttaa tosi korvaamattomalta ja asiantuntevalta. Tai sitten hän on niin high and mighty, että aina joku muu järjestelee asiat kuntoon, ja ap:n tehtävä on vain pulputa toteutuskelvottomia ideoita ja ajatuksia.

Vierailija
27/58 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos odottaa leikkaukseen pääsyä eikä vastaa puheluihin postilakon aikana, niin saa syyttää tyhmyydestä vain itseään.

Joo ja huonosta palkasta voi syyttää itseään. Hae parempaa työtä. Jos ei palkka kelpaa. Kaikki ei kerkkiä välttämättä vastamaan TYÖN teoltaan, ei välttämättä huomaa jne.

Vierailija
28/58 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle tuli juuri korvaava lentoaikatauluehdotus, toivottavasti saat omasi!

Joku läppäsi täällä uusavuttomuudesta tässä aiheessa. Joissain firmoissa ei voi itse varata tai muutella lentoja. Että silleen.

Vierailija
29/58 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä lähde, maailma pelastuu.

Vierailija
30/58 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelle tuli juuri korvaava lentoaikatauluehdotus, toivottavasti saat omasi!

Joku läppäsi täällä uusavuttomuudesta tässä aiheessa. Joissain firmoissa ei voi itse varata tai muutella lentoja. Että silleen.

Aloittaja oli ostanut edellisenäkin lipun, sen jolla nyt ei pääse matkaan.

Ei raaski ostaa uutta, eli ilmeisesti on oma firma. Ilmeisesti ei tosin kummoinen, kun muutama kymppi on liikaa. Ei taida ollakaan kovin tärkeä meno.

Vierailija
31/58 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sormi vesilasiin,ota sormi pois. Jos ja kun veteen jää reikä,olet korvaamaton.

Vierailija
32/58 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene junalla Haaparandan kautta, luontokin kiittää.

Vierailija
33/58 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ole niin korvaamaton, että olisi välttämätöntä olla jossain just tiettyyn aikaan.

Heh. Toivon oikeasti, että tämä lakkopelleily saa aikaiseksi kunnon yt-buumin. 

Mietippä omalle kohdalle.

Saat palkkaa nyt xxxy euroa. Pomo pistää yt pystyyn ja sanoo että nyt sitten olemme vaihtaneet liittoon p ja uusi tessi on sitte tää...xxx ilman yytä. Tossa on ovi jos ei kelpaa. Ai nin ja lomarahoja ei ole ja työviikko on sitten 40tuntia ja ruokatauko omalla ajalla...kesälomaa viikko,talviloaa eikä arkipyhiä ole ja sairaslomasta heti ekasta päivästä todistus mutta sairausloman palkkaa saa vasta kuuden viikon jälkeen,äitiysloma on viikon...

Keksi itse lisää!

Vierailija
34/58 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin että finski on hyvä ja reitittää mut uudelleen!!

Niinhän se reitittääkin ilman vauvapalstalle huuteluakin. 

Vierailija
35/58 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ole niin korvaamaton, että palkan takia pitää lamauttaa ihmisten arki. Joku voi odottaa esm. pääsyä leikkaukseen ja nyt tämän lakon takia ei saa kirjettä. Ihmiset ei uutisten mukaan vastaile puheluihin sairaaloista. Jonot kasaantuu ja hoitoonpääsy venyy lakon takia ihmisillä.

No leikataanpa sitten sinulta 40% palkasta ja laitetaan hyväntekeväisyyteen.

Vierailija
36/58 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No esim. Minä menen tärkeisiin pääsykokeisiin parin viikon päästä Finnairilla. Että kyllä on aivan hemmetin tärkeää olla juuri silloin paikalla! Onneksi aikaa on vielä sen verran, että olen ehtinyt jo katsella varalta muita lentoja.

Vierailija
37/58 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No esim. Minä menen tärkeisiin pääsykokeisiin parin viikon päästä Finnairilla. Että kyllä on aivan hemmetin tärkeää olla juuri silloin paikalla! Onneksi aikaa on vielä sen verran, että olen ehtinyt jo katsella varalta muita lentoja.

Ja kyseessä ei siis ole Suomen sisäinen lento vaan menen ulkomaille pääsykokeisiin. Että jos joku tulee ehdottamaan kohta autolla matkustamista niin ei onnistu.

Vierailija
38/58 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hautausmailta löytyy paljon korvaamattomia ihmisiä

Vierailija
39/58 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä et soita Finnairille? He ovat kyllä luvanneet reitittää kaikki uudelleen, että nou hätä!

Vierailija
40/58 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pitkälti taisi olla Norran lentoja ne perutut lennot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi