Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada suhde pitkäaikaiseksi, kun

Vierailija
24.11.2019 |

asutaan eri paikkakunnilla ja esim, arkena ei oikein ole mahista tapaamiseen?

Kahdenkeskeisiä viikonloppujakaan ei ole kuin noin 1*kk, muuten minulla on lapset (3kpl) viikonloppuisin eri kokoonpanoilla paikalla.

Näiden seikkojen lisäksi minä en esim, voi muuttaa tuonne paikkakunnalle missä toinen asuu - ainakaan seuraavaan 4 vuoteen. Kun haluan täällä olla vielä sen aikaa, että vanhin lapseni on käynyt jatko-opinnot peruskoulun jälkeen.

Tänään otin myös asian yhteenmuutosta puheeksi. Siihen toinen vain tuumi, "aika näyttää". Minusta tuo nyt ei oikein hyvältä kuulostanut. Noin jos toiselle sanotaan, saattaa toinen kanssa pohtia suhteen jatkuvuutta.

Kun kysyin hänen joulun ajan suunnitelmistaan. Hän tuumi, että on koko joulun ja uudenvuoden ajan töissä. Kuitenkin hän aiemmin tuumi, että jos nähdään vain joskus ja harvoin, niin onko suhteessa järkeä? Mutta joulun pyhinähän olisi voinut olla hyvin yhdessä, niin hän halusi kuitenkin olla töissä.

Itsellä on vahvat tunteet toista kohtaan ja harmin homma, jos juttu kaatuu tähän, että asutaan eri paikkakunnilla ja tapaamisten järjestämisessä on oma hommansa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi sulle sitten on tärkeämpää, se tietty ihminen vai suhteessa oleminen ylipäätään, statuksena?

Vierailija
2/3 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyllä ennen kukaan noin tunteitani herättänyt, kuin tuo ihminen. En kyllä haluaisi, että juttumme loppuisi.

Mutta minulla on lapseni tällä seudulla missä nyt asun.

Helppo sitä sitten olisi maisemaa vaihtaa, kun lapset olisivat jo pois pesästä.

Vai entä itse - voisitko sinä jättää 2 lapsistasi ja lähteä yhden kanssa, sinne missä rakastamasi ihminen asuu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi