Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamalin huvipuistolaite missä olet ollut?

Vierailija
24.11.2019 |

?

Kommentit (700)

Vierailija
621/700 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen Tivolissa meinasi pää lähteä irti - nykiviä repiviä liikkeitä - jatkui ikuisuuden ja juuri kun hidastui ja luultiin, että loppuu niin alkoi uudestaan riepottelu.

Vierailija
622/700 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Powerparkin Booster, mutta itse laitteessa ei ole mitään vikaa, vaan se painava tunne rinnassa kun muistan joutuneeni siinä seksuaalisesti ahdistelluksi ollessani lapsi. Olin aina se perheen hurjapää ja tämäkin laite oli vanha tuttu, mutta viimeisellä kerralla viereen änkenyt mies otti hikisellä kädellään väkisin kädestäni kiinni sanoen että älä pelkää ja koko kieputuksen ajan hiplasi käsivarttani seksuaalisesti, aina lähempää ja lähempää kehoani, enkä voinut vetää kättäni pois tai muuta koska laitteen turvakaukalo oli ainakin silloin sen mallinen että olet pakostikin vierustoverissa kiinni. Mietin miksei työntekijä, vanhempani tai kukaan jonossa oleva sanonut hänelle mitään ennen laitteen laukaisemista vaikka olin silminnähden ahdistunut ja itkukurkussa, tuijottivat vaan. Tai miten hän kehtasi tehdä jotain sellaista ihmisten, vanhempieni edessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/700 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linnanmäen Taiga

Vierailija
624/700 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teneriffalla käytiin vesipuistossa (siam park tms), jossa yksi liukumäki oli sellainen, että istuttiin jonkinlaisessa kumiveneessä, joka sitten meni aina välillä vapaassa pudotuksessa alaspäin. Samalla ruiskusi kylmää vettä päälle ja strobovalot välkkyivät. Olin ihan varma, että kuolema korjaa, mutta hengissä selvittiin. Ei koskaan enää.

Vierailija
625/700 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki menee ja kokeiltu on, Linnanmäellä.

Ainoa kerta kun pahoinvointi oli lähelläkäännoli viikinkilaiva kun olin ensin vetänyt kaksi kermavohvelia. Olen silti myöhemminkin yrittänyt saada houkuteltua lapset tuonne.

Mutta yksi oikeasti pelottava on se karuselli jossa istutaan tosi ohuiden ketjujen varassa. Vihaan sitä. Suosikkini on se vanha karuselli

Vierailija
626/700 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karuselli

Vierailija
627/700 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmannen Linjan sossu!! 🤮

Vierailija
628/700 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hi

Vierailija
629/700 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustekala. En ole missään oikeasti pahoissa edes ollut, mutta Mustekalassa vaan rukoilin, että loppuisi jo. Silmiä pidin kiinni ja yritin dissosioida itseni jonnekin muualle. Niin huono olo tuli siitä viskelevästä pyörimisestä. Kammo jäi.

Vierailija
630/700 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen Tivolissa meinasi pää lähteä irti - nykiviä repiviä liikkeitä - jatkui ikuisuuden ja juuri kun hidastui ja luultiin, että loppuu niin alkoi uudestaan riepottelu.

Yök, aivan hirveä olo tulee jo katsoessa ja kuvitellessa, että olisi tuolla. Joku huutaa ei ttu, enkä ihmettele yhtään. 

Juomas
631/700 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linnanmäen maisemajuna se vasta kamala oli. Piti mennä vuoristorataan, mutta olin vähä jurris XD.

Kaverin kans oli haaste, juodaan viis tuoppia ja sitten kaikkiin kovimpiin vehkeisiin, jos mehut ei pysy sisällä häviää.

Ja pysy molemmilla eli tasapeli.

Vierailija
632/700 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole uskaltanut mennä mihinkään pelottavin. Lapsena jo Vekkulan liukumäki oli minulle hieman liikaa.

Vierailija
633/700 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon hurjapää eikä pelota yhtään. 

Vierailija
634/700 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentävä matto oli tehty vain ihmisten kiusaamista varten, pahin ehkä lintsin laho vuoristorata, saa pelätä että jotain sortuu alta.

Vierailija
635/700 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rock'n'Roll rollacouster Orlandossa. Tämän takia olen skipannut sekä Taigan että Junkerin. Ja tykkään kyllä vuoristoradoista. Mutra tuli tunne, että tipun.

Särkänniemen lentävässä matossa turvakaaret aukesivat. Ihan järkyttävää ja ihme, ettei kukaan lentänyt kyydistä. Lisebergissä oli myös yksi laite, joka pyöri pää alaspäin. Olin pieni ja laija ja meinasin luisua pois. Olkapää meni sijoilta, kun jouduin käsivoimin roikkumaan turvakaaressa.

Joo, on paljon kivojakin laitteita.

Ihan hyvä, että olet skipannut, koska minusta tuo oli todella kesy verrattuna ainakin Taigaan, joka sekään ei ole kovin paha.

Itselleni pahimpia ovat kaikki pyörivät. Ihan sama miten kovaa tai hiljaa. Paha olo tulee aina. 

Vierailija
636/700 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rainbow lintsillä kakarana. Olin laiha ruipelo ja meinasin tippua sieltä, tai siltä minusta ainakin tuntui. Olen kuullut muiltakin samanlaisia muistoja. Siinä penkillä kakarana seilasi vain puolelta toisella. Kaikki sanoivat, että ei siitä pois pääse valumaan liikkeen takia, joten ei kannata pelätä. Kyllä se aika kauhealta tuntui.

Vierailija
637/700 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lapsena sellaisessa pyörivässä laitteessa, jonka vaunussa yleensä istuu kaksi ihmistä rinnakkain. Itse olin siinä yksin ja vaikka laite ei sinänsä ollut mitenkään hurja, niin heittelehdin vaunun puolelta toiselle koko ajan.

Vierailija
638/700 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksassa joku kieputin, yrjöilin koko päivän sen jälkeen.

Vierailija
639/700 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Australiassa Gold Coastin Dreamworld-huvipuistossa laite nimeltään Giant Drop oli niin hurja, että toista ei ole vastaan tullut. Samantapainen kuin Lintsin Kingi, mutta korkeutta on Kingin 75 metrin sijaan 120. Tuntui, että maha irtosi kropasta ja happi ei enää kulkenut. Never again.

Vierailija
640/700 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä oli Särkkiksessä ysikytluvulla se laite, joka pyöri itsensä ympäri niin kovaa vauhtia, että keskipakoisvoima liiskasi tuolin selkämykseen kiinni ja jossain kohti alkoi tuntua, ettei enää edes liiku? Samalla taustalla soi jokin diskomusiikki kovaa. Se ei voi olla enää nykypäivänä laillinen laite. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi