Kamalin huvipuistolaite missä olet ollut?
Kommentit (700)
Vekkula. Ei se kovin kamala ollut, mutta lapsena se liukumäki oli liikaa.
Powerparkin mustekala tms. Se vain jatkui ja jatkui.. Liian pitkä kesto.
Huvipuistofani kirjoitti:
Powerparkin mustekala, en muista mikä on oikea nimi.. ihan kamala! Maailma vaan vilisi silmissä ja tuli niin paha olo heti. Tuntui kestävän ikuisuuden! 😂 Toinen ihan kamala oli Gröna Lundin noin 85m vapaapudotus. Parhaimmat laitteet Särkänniemen Tornado, F1, tukkijoki, Powerparkissa Thunderbird, River Kwai ja sit se korkea keinu, jonka nimeä en muista.
Piovra 🐙 Kwai River 💦 ja Fiesta Mexicana 🤠
Mua oksettaa jo katsoakin niitä laitteita, joissa mennään välillä ihan ylösalaisin.
Linnanmäen kehrä. Kerran kun menin siihen niin pää oli sekaisin sen jälkeen ja ajattelin että kiitos, töistä kertaa en tähän laitteeseen mene. Samoin Tykkimäen Enterprise joka on vastaavanlainen kun siinäkin mennään pää alaspäin. Kyydin oli vähän huono olo ja jouduin ottamaan jäävettä jotta olo helpottui. Kun teininä menin Rakettiin Linnanmäellä niin tein virheen kun laitoin silmät kiinni. Ehkä olisi kannattanut pitää auki koska hirvitti sen verran.
Vierailija kirjoitti:
Mua oksettaa jo katsoakin niitä laitteita, joissa mennään välillä ihan ylösalaisin.
Mulle maksetaan palkkaa siitä, että katson niitä.🤩😎
En tiedä voidaanko laskea mukaan mutta Redissä Fööni-vapaalentotunneli. TYHY-päivä josta jäi paha olo: muut hehkutti et upeeta ja alfa-boss (jonka keksintö koko pelleily oli) leuhki ja esiinty suurmestarina. Mua vitutti koska tuntu että koko posket lepatti ja koko kroppa kramppas ja se ilo että pysyy paikallaan tai pyörii jossain tuulessa Tykkään liikunnasta ja tykkään huvipuistolaitteista mut toi, ei ollu mun juttu.
Huvipuistohullu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä se tommonen työ on, oletko laitevalvoja?
Tivolin kahvikuppikarusellissa alkaa oksettaa. Liian hapokas vauhti.
Kamalin oli Lintsin kummitusjuna😉, pelotti kovasti ne kummitukset!!!!
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä se tommonen työ on, oletko laitevalvoja?
Laitekuljettaja 🎢🎡🎠
Lintsin Ukko ehti pitkällä nousullaan aiheuttaa hieman inhottavan tunteen.
Kaikki edes takaisin heiluvat tai ympyrää pyörivät. Jotkin muutkin, ainakin Särkänniemessä se missä maataan katse alaspäin. Tulee huono olo hetkessä. Liikepahoinvointi on mulla voimakas, tulee helposti myös autossa jos en itse aja. Jos vielä jonnekin huvipuistoon menen, täytyy ottaa matkapahoinvointilääke etukäteen.
Huvipuistot häiritsee eläimiä ja kuluttaa sähköä. Ilmastorikos!
Ei ole kamalimpia, on vain ihanimpia !
Särkänniemessä joku he""inkone missä oltiin kontillaan/polvillaan! Olin niin kauhuissani että sain vain pihinää ulos ja 12v tyttäreni itki. Kumpikin tärisi naamat valkoisina kun ulos päästiin.
Mikä tuo laite on missä ollaan polvillaan?
Ei voi olla se delfiini rata mikä on aivan ihana 🥰
Olis kiva jos joku tietää tuon laitteen mis ollaan polvillaan, häiritsee...
Särkänniemes kuitenkin aika vähän hirveitä laitteita, eikä polvillaan olla ainakaan x : ssä tai hype: ssä, mitkä on musta kovimmat vehkeet särkänniemessä.
Hig voltagessakin istutaan ja muissa vähän hurjemmissa.
Mä olen ollut sekä Linnanmäellä että Tykkimäessä Enterprisessa. Linnanmäellä lapsena, Tykkimäellä aikuisena. Aikuisena se oli ihan kamalaa...