Mies kiukuttelee lähes päivittäin
Alan olla todella kyllästynyt tähän. Tosi usein on jo aamulla herätessä pahalla tuulella ja koko päivä menee hermoillessa eri asioista. Eniten harmittaa meidän pienten lasten puolesta. Jos on vaikka menossa lasten kanssa ulos niin se on miehen osalta pelkkää kiukuttelua, kiroamista ja vaatteiden heittelyä jos pukeminen ei onnistu. Koita tässä sitten opettaa uhmaikäiselle lapselle että tavaroita ei saa heitellä ja kiroilukaan ei pienen lapsen suusta kuulosta kovin kivalta. Auta armias jos jossakin pitää olla lasten kanssa tiettyyn kellonaikaan, siihen joudun tsemppaamaan itseäni etukäteen etten hermostu siihen kun mies vinkuu ja hermoilee jos ei olla puolta tuntia ennen paikalla. Ja sitten kiukkupäivinä se yleinen tunnelma kotona on todella kireä, ja odotan kokoajan milloin mies hermostuu. Kokoajan pitää kiroilla jos joku ei onnistu tai joku tavara vaikka tipahtaa kädestä. Tavaroiden heittelyä on myös paljon. Ja vaikka kuinka oon pyytänyt vähentämään kiroilua lasten kuullen niin ei ilmeisesti ole mitenkään mahdollista. Ja esim. nukuttaminen on välillä sitä että jos nukkumaan ei rueta suosiolla niin mies tupisee esim. "tainnutan sut tällä kirjalla" tms. Onneksi vanhin lapsikin on niin pieni että ei ihan ymmärrä mitä sellainen tarkoittaa.
Mitä tässä voi tehdä? Tätä on jatkunut jo kauan ja useamman kerran olen tästä koittanut puhua, mutta mitään muutosta ei näytä tulevan. Olen lasten kanssa kotona ja mies käy töissä, ja loma-ajat on täyttä painajaista kun mies kiukuttelee ja on vihainen suurimman osan lomasta. Jouluakaan en jaksa odottaa kovin innolla vaikka yleensä rakastan joulua.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No lopeta pihtaaminen, tottakai mies kiukuttelee, jos et anna hänelle lämpöä.
Lapset on jo tehty, mihin sitä seksiä enää tarvitsee?
Miehen pitämiseen?
Ei varmaan tällä pallolla ois yhtään parisuhdetta, jos mies jättäs aina kiukuttelevan naisen.