Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa kerrostaloasujat, mitä ihmettä te jyskytätte ja paiskotte pitkin seiniä ja lattioita?

Vierailija
24.11.2019 |

Kertokaa kerrostaloasujat, mitä ihmettä te jyskytätte ja paiskotte pitkin seiniä ja lattioita? Olen muuttanut väliaikaisesti kerrostaloon ja uudet naapurini tuntuvat pitävän jumppa- ja punttisaleja kodeissaan, ainakin äänistä päätellen. Mitä ihmiset tekevät kodeissaan, että jatkuva töminä ja pauke raikaa pitkin taloa? Musiikki ei onneksi raikaa mutta tämä tällainen käsittämätön hakkaamisen tahti ihmetyttää? Talossa ei asu lapsia.

Kommentit (1698)

Vierailija
721/1698 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alakerran isäntä opettelee sähkökitaransoittoa joka päivä. Muutama sessio per päivä. Samoja introja lurittaa kerta toisensa jlkeen. Luuleekohan olevansa hyväkin tiluttelija, kun volyymit pitää niin kovalla? Eivät Peltoritkaan auta, musisointi kuuluu läpi. Siis järjettömiähän nuo aloittelevat musikantit kerrostaloissa on. Volyymit voi ja pitää pitää mahd. matalalla tämmöisissä v...un kaikukoppakerrostaloissa! Kiusantekoa kaiketi tältä porukalta, kun ovatmuuttamassa pois, niin pistävät nyt vielä parastaan🤪

Osta sille naapurille joululahjaksi kitaravahvistin, jossa on master volume tai vahvistuksen säätö. Esim 1 tai 15W.

Tai sitten laadukkaat suljetut kuulokkeet tai erillinen vaimennin.

Kitaran ääntä pitää nimittäin vahvistaa tarpeeksi, että se kuulostaa hyvältä.

Em keinoilla se hyvä ääni saadaan sitten laskettua sopivalle tasolle.

Vierailija
722/1698 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

forssassa ei 3 varotusta mennyt jakeluun naapuri meni moottori sahalla ovesta läpi  kyllä hiljeni lopullisesti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
723/1698 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin putosi tänään hulavanne rymisten lattialle. Sori vaan sinne alakertaan.

Vierailija
724/1698 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, miksi toi yläkerran leidi on ruvennut pitämään ihme kolinaa,, kuulostaa soutlaitteelta, ja tömisemään, aikaisin aamusta ja myöhään illasta... Ennen oli rauhallinen

Jep. asustelin hiljakseen. Naapurit täällä kehuivat että on niin hiljaista kun ei kuulu mitään. H...tti. Mulle kuuluu joka suunnalta huutoa, kolinaa ja ryminää. Ryhdyin sitten äänekkääksi, jottei enää luulla että talo on eriryisen hyvin eristetty. Kun lähden kauppaan, laitan oopperan soimaan.

Vierailija
725/1698 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kissin pallot sijaitse pöydällä!!! Miten se kissi sen pallon pudottaa 25 kertaa peräkkäin pöydältä lattialle???

Vierailija
726/1698 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ilta klo. 21.30 kuuluu yläkerrasta trip-trip-ääni. Olen päätellyt, että siellä asuva tyyppi ottaa kännykän pois seinälaturista lähtiessään yötöihin ja ääni syntyy laturin johdon pään pudotessa lattialle.

Vierailija
727/1698 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun naapuri on kans kaapinpaiskoja. Niiden keittiö on mun makuuhuoneen vastaisella seinällä ja ne tuntuu heittävän kattilat ja pannut hellalle. Kaapit ja laatikot paiskataan kiinni niin, että oikeasti välillä oon yöllä säpsähtänyt hereille siitä äänestä.

Vierailija
728/1698 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän yläkerrassa asuu rauhallinen ja asiallinen keski-ikäinen pariskunta. Mutta jostain syystä he siirtää joka päivä raskaita huonekaluja pitkin asuntoa, siitä kuuluu kova ja ihan selvä raahaamisen ääni. En käsitä miksi ja mihin he aina niitä raahaa. 

Painavaa liukuovea siirrellään

Vierailija
729/1698 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapset siirtää huoneensa maton sivuun ja rakentaa junarataa lattialle (laminaatti), kauhea pauke kun radanpalat tippuilee pienistä käsistä ja rataa ähelletään valmiiksi. Sitten ajellaan kilpaa junilla ja polvet tömisee lattiaan leikin temmellyksessä.

Suuria leluautoja ajellaan huoneesta toiseen ja ajamisen välillä juoksennellaan siellä sun täällä.

Sohvalta pitää joskus hypätä tasajalkaa lattialle - töms.

Joskus lapset innostuu ex tempore hippasille kotona. Tömd töms töms.

Välillä kiukuttelun lomassa paiskataan tavara jos toinenkin lattiaan. Padam padam pam pam.

Pikkutavarat kolisee välillä patteriin, ihan vaan sattumalta.

Sori siitäkin naapuri. Meillä asuu lapsia.

Pyrimme elämään niin ettei kerrostaloasunnostamme kuulu liikaa melua, mutta emme ala rajoittamaan elämäämme päiväsaikaan, jos normaalit elämän äänet jotakin naapuria häiritsevät. Lapset leikkivät ja leikeistä joskus kuuluu ääntä. Samoin muistakin lasten toimista. He harjoittelevat vielä kaikkea - kaappien sulkemista jne, ja mikä on sopiva voimakkuus milloin missäkin.

Vierailija
730/1698 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ja joku kummallinen ääni niin kuin marmorikuulia pudoteltaisiin lattialle. Tätä ääntä kuulee varsinkin iltaisin."

Tuo on kyllä mystistä. En keksi, mistä ihmeestä tuollainen ääni tulee. Enää sitä ei kuulu, kun naapurit muuttivat pois. Mutta  aiemmin oli jokailtainen kuularalli.

Koiralle annettiin koirannappuloita metalliseen astiaan?

Vierailija
731/1698 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa tai koira leikkii..? Mene kysymään reilusti. Helpottaa kun tietää mitä se on.

Vierailija
732/1698 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttakaa takaisin Alaveteliin pois Stadista jos äänet noin ahdistaa.

Vierailija
733/1698 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä yhdessä asunnossa kaappien oven piti meteliä, niissä oli joku toiminto että paukahti melko kovaa vaikka yritti olla paukuttamatta.

Mutta tuota huonekalujen jatkuvaa siirtämistä en käsitä. Niitä riittää meilläkin.

Vierailija
734/1698 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapset (2 ja 4) saa ihan käsittämättömän määrän meteliä aikaiseksi vaikka kuinka koettaisin pitää ne hiljaisina. Ne juoksee, tiputtelee esineitä, törmäilee sinne tänne, osuu ohimennessään pattereihin, paiskoo niitä kaapin ovia ihan vaan muutamia luetellakseni... Olisko naapureilla ihan vaan lapsia?

Vierailija
735/1698 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän rapussa ekan kerroksen sankari päätti ruveta soittamaan rumpuja joka kuului ihan selvästi jopa tänne ylimpään eli neljänteen kerrokseen. Kuuntelin sitä jonkun aikaa ja päätin mennä sanomaan asiasta suoraan. Pikku rumpali poika ei kuitenkaan uskaltanut avata ovea joten laitoin viestiä isännöitsijälle. Rumpujen hankaus loppui siihen. Onneksi meillä on hyvä isännöitsijä.

Vierailija
736/1698 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun ylimmässä kerroksessa ja harrastan kyykkyhyppyjä. Se on paras tapa liikkua kotona

Vierailija
737/1698 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän rapussa ekan kerroksen sankari päätti ruveta soittamaan rumpuja joka kuului ihan selvästi jopa tänne ylimpään eli neljänteen kerrokseen. Kuuntelin sitä jonkun aikaa ja päätin mennä sanomaan asiasta suoraan. Pikku rumpali poika ei kuitenkaan uskaltanut avata ovea joten laitoin viestiä isännöitsijälle. Rumpujen hankaus loppui siihen. Onneksi meillä on hyvä isännöitsijä.

Hankaus=hakkaus

Vierailija
738/1698 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidänkin rapussa on noita asunnon oven paiskojia. Ilmeisesti koko rapun pitää saada tietää että naapurin Janicat ja Petterit tulevat nyt kotiin tai lähtevät ulos.

Vierailija
739/1698 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

valittajapesät ja voimapesät kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tätä myös miettinyt.. ja lähinnä et missä kunnossa ne asunnot mahtaa olla sen räimimisen ja paukutuksen jäljiltä. Nykyään rivarissa ni ei tuu ku kahdesta suunnasta enää.

Itse hakkaaan ja potkin säkkiä minimissään neljä tuntia päivässä. Aamulla aloitan takomisen ja illalla toiset pari tuntia.

Olen kamppailulajien ex-pertti.

Teen lattiaan rystyhyppypunnerruksia ja toisinaan taon myös betoniseinään napsuja. Kovetan rystysiä ja käsivarren luita.

Koska asiasta on tullut valituksia, niin olen rakentanut erityisen betonipallon joka on vuorattu manillaköydellä. Sitä on mukava paukutella nyrkeillä ja se roikkuu katosta. Toisinaan jos vedän liian kovan kopin, niin tuo jalkapallon kokoinen betonimöykky tömähtää vastaseinään.

Sitten tulee iso pamahdus.

Jos valittajia tulee, niin avaan oven paidattomana.

Lihakset kireänä ja hiestä märkinä.

Saatan vähän huohottaa ja katsoa lävitsenne. Nyökkäilen ymmärräväisesti, mutta en tule muuttamaan tapojani ja minun taistelutaitojen kehitystä ei naapurit tule estämään koskaan.

Haluan olla mieluummin voimapesä kuin valittajapesä.

Ja sitten heräsit ja päästit kissan ulos.

Vierailija
740/1698 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

valittajapesät ja voimapesät kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tätä myös miettinyt.. ja lähinnä et missä kunnossa ne asunnot mahtaa olla sen räimimisen ja paukutuksen jäljiltä. Nykyään rivarissa ni ei tuu ku kahdesta suunnasta enää.

Itse hakkaaan ja potkin säkkiä minimissään neljä tuntia päivässä. Aamulla aloitan takomisen ja illalla toiset pari tuntia.

Olen kamppailulajien ex-pertti.

Teen lattiaan rystyhyppypunnerruksia ja toisinaan taon myös betoniseinään napsuja. Kovetan rystysiä ja käsivarren luita.

Koska asiasta on tullut valituksia, niin olen rakentanut erityisen betonipallon joka on vuorattu manillaköydellä. Sitä on mukava paukutella nyrkeillä ja se roikkuu katosta. Toisinaan jos vedän liian kovan kopin, niin tuo jalkapallon kokoinen betonimöykky tömähtää vastaseinään.

Sitten tulee iso pamahdus.

Jos valittajia tulee, niin avaan oven paidattomana.

Lihakset kireänä ja hiestä märkinä.

Saatan vähän huohottaa ja katsoa lävitsenne. Nyökkäilen ymmärräväisesti, mutta en tule muuttamaan tapojani ja minun taistelutaitojen kehitystä ei naapurit tule estämään koskaan.

Haluan olla mieluummin voimapesä kuin valittajapesä.

Ja sitten heräsit ja päästit kissan ulos.

Niin että se kissa aiheuttaa metelin ja minä en?

Kyllä se käy myös selitykseksi kunhan treeni jatkuu. Ihan sama minulle mitä kyylät keksivät syyksi. Syyttäköön kissaa jos se heidän oloaan helpottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan