Official: Black Friday 2019
Onko hemmot löytäneet ostettavaa? Onko löytynyt huutavaan tarpeeseen jotain mainitsemisen arvoista?
JULISTAN TÄTEN KAUDEN AVATUKSI.
Kommentit (61)
Ostin vaimolle joululahjaksi xxxxl mallin kuukupin joululahjaksi Kun tuo reva on avaraa mallia
Verkkokauppojen tarjouksia jotka jatkuu koko viikonlopun
Tässä teille kunnon Black Friday -tarjous:
No ei pitänyt ostaa mitään.
Olen kuitenkin ostanut mekon (normaalihinta 210e, nyt 90e) ja kesäsandaalit joita olen metsästänyt kesästä asti rikkimenneiden tilalle. Normaalihinta 49,90e ja nyt 29,90e.
Koitan pysytellä loppupäivän poissa netistä - paitsi tietenkin vauvapalstasta. :D Periaatteessahan nyt pitäisi tietenkin kyllä miettiä kaikki mahdolliset joululahjat ja jos mahdollista ostaa lahjat halvalla. Toisaalta ei niitä lahjoja nyt niin paljon tarvitse ostaa. Muutaman kirjan jos saisi tavallista halvemmalla niin voisi ostaa. Yleensä kyllä ennen joulua löytyy kirjakaupoista hyviä tarjouksia muutenkin.
Blac Friday on hintavedätys. Verratkaa hintoja ennen kitu piikki . eu
Onneksi minulla on varaa ostaa se, mitä tarvitsen silloin, kun tarvitsen. Ei tarvitse ryysiä missään alennusmyynneissä ostamassa sellaista, mitä en oikeasti tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi minulla on varaa ostaa se, mitä tarvitsen silloin, kun tarvitsen. Ei tarvitse ryysiä missään alennusmyynneissä ostamassa sellaista, mitä en oikeasti tarvitse.
Mitä sä sit tarviit?
Yritän metsästää Lego Jurassic pakettia 75983, mutta esim. Lekmerissä alennushinta on sama mikä netissä on alennushinta normaalistikkin. Onko mitään kauppaa missä legot on oikeasti alennuksessa, eikä vain kushetusta? Tämä on halvimmillaan netissä normaalisti 73 € joten sitä halvempaa etsin.
109 ämpäriä 75 hinnalla. Pakko ostaa!
Kun halavalla saa
Vierailija kirjoitti:
Joo hirveää ryysiä täällä netissä. Kauhea ruuhka.
Gigantin nettikauppa on koko ajan poissa käytöstä. Hyvä tässä sitten shoppailla, kun kerran ei pääse koko sivustolle. - No ostan jostain muualta uuden puhelimen.
Sokoksella oli aamulla muutama tunti -30 %. Nyt saa koko viikonlopun yhden tuotteen -30 %. Olis pitänyt tehdä ostokset aamulla, mutta kun en tiennyt. Vähän harmittaa nyt.
Stockmannin -20 % on musta huono alennus. Saman alennuksen saa joka kuukausi kanta-asiakkaana monista tuotteista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä sit tarviit?
Juuri nyt en mitään. Uudet talvikengät sitten, kun suutari ei enää pysty nykyisiä korjaamaan.
Ihmeellinen huone, kaikesta -20% jopa tarjoustuotteista.
Koodi: bf20 annetaan ostoskorissa ennen kassalle menoa.
https://ihmeellinenhuone.fi/
Vierailija kirjoitti:
Tässä teille kunnon Black Friday -tarjous:
Tää on kyllä loistava!
Ostin lomamatkan aurinkomatkoilta. Säästin 600 euroa. Olen hyvin tyytyväinen... Ja kyllä lukiolainen jää kotiin opiskelemaan reissun ajaksi. Hän lähtee koulun kanssa reissuun keväällä eli aika tasapuolista.
Ostin kameraan objektin, ulkoisen kovalevyn ja joogamaton (TPE). Säästin yli 300€. Kyllä mullakin on varaa ostaa tavarat silloin kun haluan, mutta noille nyt tuli tarve viimeisen kuukauden sisällä joten kyllä kannatti odottaa pari viikkoa jotta sai tuntuvaa säästöä.
Ostin Nyssen vuosilipun, jolle on tarvetta vasta helmikuusta alkaen. Maksoin 361 euroa, helmikuussa hinta olisi 395 € (tämäkin on minusta kyllä vielä kohtuullinen kun vertaa muiden kaupunkien hintoihin). Halvalla koko vuodeksi rajoittamattomat matkat 😀
Älä osta mitään tänään vaan odota suosiolla Cyber Monday -päivää 2.12!
Oikeasti, ihmiset menettävät järkensä, kun vain jossain näkevätkin noita Amerikasta tuotuja taikasanoja. Todellisuudessa vain harvoja asioita saa oikeasti halvalla, ja alennuksia on muinakin aikoina. On kuvitelma, että kauppiaat hyvää hyvyyttään antavat tavaraa puoli-ilmaiseksi, mutta kova bisnes tässäkin jyllää, ja sinunkin lompakkosi on vaarassa.