Liivijengiläisen vaimo:"silloin on kaikki hyvin kun mies makaa sohvalla ja komentelee
Tä? Kertoo olevansa vanhan koulukunnan naisia. En usko, että ne vanhan koulukunnan naiset nautti nyrkin ja hellan välissä olosta, vaan piian rooli tuli sen vanhan yhteiskunnan suhtautumisesta naiseen vähäisempänä ja sallittakoon tässä yhteydessä, tyhmempää osapuolena. En voi käsittää miten nainen, jolla on lapsia, sallii miehensä huo...ttelevan? Miltä lapsesta tuntuu? Tiedän että tässä on yksi termi lauseesta, mutta ei se asevelikään nyt sivistyksestä kerro. Tämä vahvistaa stereotypiaa liivijengiläisen naisista. Mies tekee mitä vain, nainen kokkaa, pitää päänsä kiinni ja odottaa miestään kotiin.
Kommentit (166)
Naisia on monenlaisia, myös tuollaisia. Itse en viihtyisi hänen asemassaan enkä jengiläisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Naisia on monenlaisia, myös tuollaisia. Itse en viihtyisi hänen asemassaan enkä jengiläisen kanssa.
En minakaan.
Itseasiassa en sinkkuaikoinani suostunut treffeille edes isien kanssa, silla halusin parisuhteen, jossa olen ensimmainen prioriteetti.
Se, etta klubi tai lapsi menee mua ennen, oli/on deal breaker.
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä ymmärrän että Old Ladyys houkuttee naisia. Eikös täälläkin usein naiset valita ettei ole kavereita, ei tukiverkkoa, on ihan yksin, ei saa apua jne.? Pyöräkerhossa saa tuota kaikkea eikä sen kerhon tarvitse olla yhden prosentin kerho.
No ainakin kaikki nuo nimelta tunnetut kerhot ovat nimenomaan prossakerhoja. Eri asia sitten joku Ypajan mopopojat, mutta siihen kuuluminen ei valttamatta tuo samaa statusta ja yhteenkuuluvuuden tunnetta.
Mulle "tarjoutui" jokin aika sitten tilaisuus alkaa seurustelemaan prossakerholaisen (Satudara) kanssa. Oli kuulemma kyllastynyt "irtop*lluun" (lol) ja halusi "kunnon parisuhteeseen".
Vihjaili etta mulla olisi ihan tsemeja paasta old ladyksi, oli kovin ihastunut minuun ja oli armollisesti valmis jopa olemaan harrastamatta seksia kerholla hengailevien bimbojen kanssa, jos suostuisin hanen kanssaan seurustelusuhteeseen. :D
No en sit suostunut... :D
Satudarah, joo. Just yks esimerkki tämmösestä pyöräkerhoksi itsensä naamioineesta rikollisrempasta ilman mitään historiaa tai perinteitä, joka ajelee maastureilla ja limusiinilla EIKÄ moottoripyörällä. Siihenhän huolitaan värrillisiä jäseniksi. Esim. Helvetin Enkeleissä et pääsisi Old Ladyksi tuosta vaan vaan saisit aloittaa hangarina kuten miehetkin.
Kylla ne ajelee ihan pratkilla myos...ja siis koko jengin ideahan just nimenomaan on, etta "huolitaan" niita varillisia. Molukit kai sen alunperin perusti, ellen ihan vaarassa ole...
Mutta siis joo rikollisiahan he ovat koko sakki. Ja pelottavaa jengia kaikin puolin. Vahan kuumotteli antaa tyypille pakit, mutta han vaan totesi etta "no kerro jos muutat mielesi".
Miksi sä päästit sen tyypin edes noin lähelle? Koska sulla on valta olla hyväksymättä sitä toimintaa mitenkään, millään tavalla tai tasolla. Edes hyvän huomenen tasolla, sitten pikkuhiljaa alkaa se porukka ymmärtämään ja näkemään tekemistensä seuraukset. Täydellinen eristyneisyys.
Koska ma en tiennyt alussa etta se kuuluu prossa- tai mihinkaan muuhun kerhoon. Tutustuttiin siis junassa, han oli siella konnarina. Ja sitten jossain vaiheessa alettiin kayda kahvilla, jne.
Sä toimit fiksusti!
Mä sain jokin aika sitten tietää, että kaverini mies on prosenttijengin jäsen. Olen hieman järkyttynyt, on vaan niin kovin vaikea uskoa että kaverini hyväksyy kaiken sen rikollistouhun. En usko että pystyn olemaan normaali seuraavalla tapaamiskerralla.
Lapsuudessa luodaan kiintymyssuhdemalli. Tuolla naisella se on mennyt pieleen ja siksi hän kokee noin sairaan suhteen turvallisena. Samasta syystä alkkisten puolisot hyysää niitä. Itseään kunnioittava ihminen ei alistuisi tuollaiseen.
Täytyy sanoa, että onneksi tuolla orjanaisella ei ole tytärtä. Siinä olisi sellainen kasvatus, että elämä pilalle jo pienenä