Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vauvapalsta tuhosi mielenterveyteni ja tulevaisuuteni

Luhistunut
24.11.2019 |

Niin, siinäpä se. Olenko oikeutettu korvauksiin, se tässä lähinnä kiinnostaa. Entä voinko haastaa palstan oikeuteen, koska se ei moderoi suuresti haitallisia ja todella vihapuheisia viestejä pois näköpiiristä. Auttaako tässä enää muu kuin kuolema?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä pääsin täältä kerran irti kun tympiinnyin niin että päätin lopettaa. Pysyin pois monta vuotta. Sitten eksyin takaisin kun makasin päiväkausia kipeänä ja tylsistyneenä. Nyt sätkin taas koukussa.

Onko edes mahdollista olla palstan kohtuukäyttäjä?

Olen itsekin irrottautunut palstasta kerran. Myöhemmin kuitenkin retkahdin, kun päätin "ihan vaan pikkuisen kurkistaa". Ja täällä sitä ollaan, kuin täi tervassa.

Jos palstaa vertaisi aineisiin niin mikähän huume tämä olisi? Oma veikkaus on kokaiini enkä ole kyseistä ainetta nähnyt kuin telkkarissa.

M48

Hyvä vertaus! Nasevan kommentoinnin jälkeen olo on hetkellisesti omnipotentti, ja saatat buustissa kirjoittaa jotakin hölmöäkin. Sitten höyry laskee päästä ja tulee jopa morkkiksia siitä hölmöilystä.

Vierailija
22/33 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä pääsin täältä kerran irti kun tympiinnyin niin että päätin lopettaa. Pysyin pois monta vuotta. Sitten eksyin takaisin kun makasin päiväkausia kipeänä ja tylsistyneenä. Nyt sätkin taas koukussa.

Onko edes mahdollista olla palstan kohtuukäyttäjä?

Olen itsekin irrottautunut palstasta kerran. Myöhemmin kuitenkin retkahdin, kun päätin "ihan vaan pikkuisen kurkistaa". Ja täällä sitä ollaan, kuin täi tervassa.

Jos palstaa vertaisi aineisiin niin mikähän huume tämä olisi? Oma veikkaus on kokaiini enkä ole kyseistä ainetta nähnyt kuin telkkarissa.

M48

No ei ainakaan kokaiini, kun ei tästä mielihyvää saa. Koukuttavuudesta kuitenkin olen samaa mieltä. Olisiko sitten tupakka kaikkine kemikaaleineen? Pelkkää savuavaa paskaa.

Lähden nyt lopullisesti. Vetämään vaikka päivät pitkät kokaiinia, on se sekin parempi vaihtoehto kuin tämä kituminen täällä. Haaste on viranomaisille nyt heitetty ja jäänkin odottamaan rahoitusta suunnitelmilleni.

Harmittaa hieman kun en saa koskaan tietää kummat lopulta ovat oikeassa. Naisia saamattomat miehet vaiko lapsia putkauttelevat naiset. Hyviä ja antoisia keskusteluja kuitenkin kaikille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää olis kyllä bentsoja, ei mitään mielihyvää, pelkkää turrutusta. Vai saako joku tästä palstasta mielihyvää?

Vierailija
24/33 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaadin myös palstalta korvauksia!! Pientä munaani on haukuttu ja sorrettu jo tarpeeksi. Korvaukseksi aion vaatia munan suurennos leikkauksen.

Mielenterveyteni on mennyttä.

Vierailija
25/33 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla kyllä liian kevyt elämä jos täällä mielensä pahoittaa.

Vierailija
26/33 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää olis kyllä bentsoja, ei mitään mielihyvää, pelkkää turrutusta. Vai saako joku tästä palstasta mielihyvää?

Minä nauran näille jutuille monta kertaa päivässä.

Vierailija
27/33 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko sitten joskus odottaneet ihmisistä jotain hyvää?

Minulle palsta on hyvää viihdettä ja ihmiset vaikuttavat olevan juuri niin tyhmiä ja hirveitä kuin olen odottanutkin. Turha ottaa liian vakavasti.

Vierailija
28/33 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma itsetuntoni on heikentynyt koska palstalla on jatkuvasti naisten harjoittamaa naisvihaa. Heti tulee epävarma olo kun näkee provosoivia otsikoita tyyliin "ketkä julkkiskaunottaret ovat oikeasti rumia?" ja "Miksi äidit käyttävät lapsellisia tähtipaitoja ja tupsupipoja?". Välillä ilkeitä kommentteja tulee tavallisiin keskusteluihin eli varoivaisuus ei auta. Ehkä pitäisi siirtyä miesten palstoille. Jotenkin loukkaavat kommentit satuttavat enemmän kun ne ovat naisen kirjoittamia (ja ovat saaneet sata yläpeukkua). Vahvistaa tunnetta että olen ulkopuolinen ja epänaisellinen. Ehkä johtuu kaverittomuudesta, vaikka en edes kaipaa kavereita.  Mies minulla on jo joten muiden miesten mielipiteet ei kiinnosta.

n22

Vierailija
29/33 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyöty kirjoitti:

Ja sama tunteeton lyttääminen se vain jatkuu. Aina vaan. Tulin tänne oppimaan naiseudesta, suurena unelmana perheonni joku päivä. Mutta enää en halua edes tavata äitiäni. Niin rumia naiset ovat henkisesti, kun pääsevät avaamaan sisintään anonyymisti.

Haluan rahaa, jotta pääsen terapiaan. Sitten vain kauas pois.

Et kai kuvittele, että täällä mellastaa pelkkä naiskunta?

Vierailija
30/33 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemukseni on päinvastainen.

Sain takaisin mielenterveyteni eksyessäni tänne. En olekaan @ullu vaan osa jengistä vielä sekaisemmin kuin minä, mm. litteä maapallo, pesenkö jauhelihan ennen käyttöä tai vinkkejä illumaati asennukseen.

Se on jauhen liha. Ja unohdit listastasi makaronien keitinveden kierrätyksen.

Vierailija
31/33 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle palsta on hyvää viihdettä ja ihmiset vaikuttavat olevan juuri niin tyhmiä ja hirveitä kuin olen odottanutkin. Turha ottaa liian vakavasti.

Mä olen monta kertaa luullut että ei voi olla tyhmempiä ihmisiä. Aina joku tee sitten uuden ennätyksen. Siitä olen samaa mieltä että palsta on hyvää viihdettä. Liian hyvää ja siksi kokaiinia. Keskustelujen pois itkijät kun ymmärtäisivät tuon viisauden ettei tarvi ottaa liian vakavasti.

M48

Vierailija
32/33 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen monta kertaa luullut että ei voi olla tyhmempiä ihmisiä. Aina joku tee sitten uuden ennätyksen. Siitä olen samaa mieltä että palsta on hyvää viihdettä. Liian hyvää ja siksi kokaiinia. Keskustelujen pois itkijät kun ymmärtäisivät tuon viisauden ettei tarvi ottaa liian vakavasti.

M48

Tee tarkoitin tekee.

Vierailija
33/33 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaadin myös palstalta korvauksia!! Pientä munaani on haukuttu ja sorrettu jo tarpeeksi. Korvaukseksi aion vaatia munan suurennos leikkauksen.

Mielenterveyteni on mennyttä.

Mennään yhdessä kun oma on teoriassa normaalin luvuissa. Nainen sanoo että se on ihan riittävä, siis vähättelee. Sitten kun vertaa videoilla näkyviin vehkeisiin niin tekee mieli kuolla häpeästä. Ei sitä hyvää s e k s i ä voi vaatia kun on tollainen mitättömän kokoinen mato.