Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vauvapalsta tuhosi mielenterveyteni ja tulevaisuuteni

Luhistunut
24.11.2019 |

Niin, siinäpä se. Olenko oikeutettu korvauksiin, se tässä lähinnä kiinnostaa. Entä voinko haastaa palstan oikeuteen, koska se ei moderoi suuresti haitallisia ja todella vihapuheisia viestejä pois näköpiiristä. Auttaako tässä enää muu kuin kuolema?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä olla ottamatta vakavasti. Paljon on vihaa ja tahallista asioiden vääristelyä. Se on raskasta.

Vierailija
2/33 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä lue palstaa.

Parempaa vointia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kohtalo täällä kuin sinulla. Vauva palsta on tehnyt samaa tuhoa myös minulle.

Vierailija
4/33 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli itsessä ei ole mitään vikaa, vaan vain kaikissa muissa? Etkö voisi syyttää välillä sitä äitiäsi?

Vierailija
5/33 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on herkkää porukkaa, hellanlettas sentään.

Vierailija
6/33 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko nyt siis rahaa vai mielenterveytesi takaisin?

Vierailija
7/33 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksista voi kyllä pitkälle päätellä niiden sisällön. Sama kuin että ihmiset masentuu negatiivisistä uutisista, vaikka valitsevat juuri ne luettavaksi?

Vierailija
8/33 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko PPP on pyytänyt anteeksi?

Vierailija
9/33 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan pakota tulemaan tänne, joten se on oma valinta, jos lukee vihamielisiä kirjoituksia.

Mutta on kai helpompi aina etsiä vikaa muista?

Vierailija
10/33 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinulle sanottiin?

Vierailija
11/33 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sama tunteeton lyttääminen se vain jatkuu. Aina vaan. Tulin tänne oppimaan naiseudesta, suurena unelmana perheonni joku päivä. Mutta enää en halua edes tavata äitiäni. Niin rumia naiset ovat henkisesti, kun pääsevät avaamaan sisintään anonyymisti.

Haluan rahaa, jotta pääsen terapiaan. Sitten vain kauas pois.

Vierailija
12/33 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli yksi kaveri, jolle palstailu ei sopinut ollenkaan. Hän vastaili muille töksähtäen muita ymmärtämättä ja sai sen vuoksi todella ikäviä vastauksia. Onneksi hän tajusi lopettaa palstailun parin viikon jälkeen.

Joten jos koet, että palstailu ei ole sinulle hyväksi, niin se on paras lopettaa kokonaan välittömästi. Miksi tekisit jotain, josta si ulle tulee ainoastaan paha mieli?

Vierailija
13/33 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemukseni on päinvastainen.

Sain takaisin mielenterveyteni eksyessäni tänne. En olekaan @ullu vaan osa jengistä vielä sekaisemmin kuin minä, mm. litteä maapallo, pesenkö jauhelihan ennen käyttöä tai vinkkejä illumaati asennukseen.

Vierailija
14/33 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemukseni on päinvastainen.

Sain takaisin mielenterveyteni eksyessäni tänne. En olekaan @ullu vaan osa jengistä vielä sekaisemmin kuin minä, mm. litteä maapallo, pesenkö jauhelihan ennen käyttöä tai vinkkejä illumaati asennukseen.

Sama täällä. Olin masentunut ja kapeakatseinen, näköala ei riittänyt nenää pitemmälle. Täältä sain vertaistukea ja heijastimuspintaa, ja kokemuksen etten todellakaan ole hulluin tai ilkein tällä pallolla.

Vierailija
15/33 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tästä ole kuin pari päivää kun kerroin että ihmisiä pitäisi varoittaa. Älkää menkö vauvikselle, sieltä ei pääse pois. Mulla lisä ongelma on se että nauran joillekkin jutuille niin että naapurit voi luulla hulluksi. Siinä ne ei muuten välttämättä ole väärässä.

M48

Vierailija
16/33 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M48onkiva

Vierailija
17/33 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pääsin täältä kerran irti kun tympiinnyin niin että päätin lopettaa. Pysyin pois monta vuotta. Sitten eksyin takaisin kun makasin päiväkausia kipeänä ja tylsistyneenä. Nyt sätkin taas koukussa.

Vierailija
18/33 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä täällä ovat niitä viestejä, jotka mielestäsi pitää poistaa, muttei niin tapahdu?

Vierailija
19/33 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä pääsin täältä kerran irti kun tympiinnyin niin että päätin lopettaa. Pysyin pois monta vuotta. Sitten eksyin takaisin kun makasin päiväkausia kipeänä ja tylsistyneenä. Nyt sätkin taas koukussa.

Onko edes mahdollista olla palstan kohtuukäyttäjä?

Olen itsekin irrottautunut palstasta kerran. Myöhemmin kuitenkin retkahdin, kun päätin "ihan vaan pikkuisen kurkistaa". Ja täällä sitä ollaan, kuin täi tervassa.

Vierailija
20/33 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko edes mahdollista olla palstan kohtuukäyttäjä?

Olen itsekin irrottautunut palstasta kerran. Myöhemmin kuitenkin retkahdin, kun päätin "ihan vaan pikkuisen kurkistaa". Ja täällä sitä ollaan, kuin täi tervassa.

Jos palstaa vertaisi aineisiin niin mikähän huume tämä olisi? Oma veikkaus on kokaiini enkä ole kyseistä ainetta nähnyt kuin telkkarissa.

M48