Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänäkin jouluna taas Joulupukin kuumalinja -ohjelma aattona - miettikää vanhemmat

Vierailija
24.11.2019 |

Miksi laitatte lapsenne soittamaan sinne? Siis sellaiset lapset, jotka eivät saa sanaa suustaan tai eivät puhu ymmärrettävästi?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ihmetyttää enemmän että mikä saa ne kasikymppiset mummelit soittamaan pukille. Ei se kuumalinja nyt kuitenkaan mikään ikäihmisten seksipuhelin ole.

Jospa huono näkö jo vaivaa ikäneitoja ja lukivat, että Pukin Puumalinja, soita pukille.

Vierailija
22/34 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittäkää, että teillä joillakin ei ole fiksuja lapsia eikä muut jaksa niitä ihastella. En halua teidän tuovan niitä kotiini sotkemaan enkä halua edes nähdä niitä.

Tätä tuttavat ei käsitä, mutta siinäpä sitten meni "ystävyys". Menköön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ihmetyttää enemmän että mikä saa ne kasikymppiset mummelit soittamaan pukille. Ei se kuumalinja nyt kuitenkaan mikään ikäihmisten seksipuhelin ole.

Jospa huono näkö jo vaivaa ikäneitoja ja lukivat, että Pukin Puumalinja, soita pukille.

Nauroin ääneen 😆

Vierailija
24/34 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan ao. ohjelmaa ymmärtänyt. Onneksi meillä on aina minun lapsuudessani katsottu jouluisia piirrettyjä, mistä tulee ihan oikeasti jouluinen ja hyvä mieli ilman sitä ärsytystä ja myötähäpeää, minkä tuo kuuma linja aiheuttaa. Ja samoja piirrettyjä aion myös katsella omien lasteni kanssa.

Vierailija
25/34 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhyy, lapset pilaavat lastenohjelmani!

Vierailija
26/34 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuodesta 2013 on rinnakkain ollut auki myös Joulumuorin puuma-linja vähän vanhemmille pojan vekkuleille.

Vierailija
27/34 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole koskaan ao. ohjelmaa ymmärtänyt. Onneksi meillä on aina minun lapsuudessani katsottu jouluisia piirrettyjä, mistä tulee ihan oikeasti jouluinen ja hyvä mieli ilman sitä ärsytystä ja myötähäpeää, minkä tuo kuuma linja aiheuttaa. Ja samoja piirrettyjä aion myös katsella omien lasteni kanssa.

Mitäs sit jos lapset haluaakin katsoa kuumalinjaa? Meillä kävi niin ettei lapsia kiinnostaneet mitkään jouluohjelmat.

Vierailija
28/34 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu näin o, lapsilta pitäis kieltää soittelu lastenohjelmaan 😂

Vierailija
29/34 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me aina jouluna siskoni kanssa katsotaan sitä, kun koristellaan aamulla kuusi ja nauretaan näille penskoille, jotka laulaa ihan miten sattuu tai höpisee jotain käsittämätöntä.

Vierailija
30/34 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin lapsena katsoin sitä ohjelmaa halusin soitella Joulupukille ihan itse, ei tarvinu vanhempien usuttaa. Samoin halusin jutella ostoskeskuksen yms. Joulupukkien kanssa. En ollut ihan varma onko Pukki totta vai tarua, mutta olin jutussa mukana :)

Vierailija
31/34 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelin soittaa kuumalle linjalle tosin en joulupukille :D

Vierailija
32/34 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaaaa en malta odottaa joulua!! <3

33/34 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulupukin kuumalinja, myös ne puhumattomat ja nuotin vierestä laulavat lapset, kuuluu aattoaamuun. Meidän joulunviettoporukassamme lapset eivät niin välitä siitä, mutta me aikuiset aina haluamme pistää sen taustalle.

Alkuperäinen pukki, Kosti Kotiranta, oli nuoresta iästään huolimatta hyvä joulupukki. 

Vierailija
34/34 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on valepukki siinä ohjelmassa. Oikea Joulupukki, Kosti Kotiranta, on kuollut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi