Tänäkin jouluna taas Joulupukin kuumalinja -ohjelma aattona - miettikää vanhemmat
Miksi laitatte lapsenne soittamaan sinne? Siis sellaiset lapset, jotka eivät saa sanaa suustaan tai eivät puhu ymmärrettävästi?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän ne ole ne lapset, jotka noihin haluaa itse soittaa. Ja sit vaan jännittää, kun puhuu pukin kanssa.
Vanhemmat soittaa jonkun nelivuotiaan puolesta ja ihastelevat, kuinka tuo meidän lapsi on niin fiksu. Noup!
Pahinta on ne päin peetä laulavat lapset... Korvat särkyy.
Joinakin jouluina vanhin soittaja on ollut 12v. Hieman kyllä kummastuttaa...
Vierailija kirjoitti:
Mun 15v erityisoppilas uskoo pukkiin. Saa siitä valtavasti iloa. Joulun odotus luokassa on mahtavaa aikaa juuri taianomaisuuden vuoksi.
Ap, oletko sinäkin 15?
Vierailija kirjoitti:
No hitsi vie pistän sitten paremmaksi näin 28 vuotiaana niin saatte oikein kunnolla kummastelemisen aihetta ihihihihiii.
Ei ole pakko katsoa! Antakaa lasten soittaa vaikka minkäikäisinä, jos haluavat.
Inhottava aloitus, haukkua pieniä lapsia. Tietää kyllä, ettei tämä ole lapsellisen aloitus. Lapsi ei todellakaan soittele tuollaisia, ellei itse halua. Joku vanhempi voi toki ehdottaa lapselle, että haluaako soittaa, mutta siinäkin lapsi päättää itse, haluaako. Ohjelma on suunnattu lapsille ja ideana on, että lapset pääsee juttelemaan joulupukin kanssa halutessaan. Tästäkin joku pahoittaa mielensä ja yrittää pahoittaa näköjään muidenkin. Hyi.
Minua ihmetyttää enemmän että mikä saa ne kasikymppiset mummelit soittamaan pukille. Ei se kuumalinja nyt kuitenkaan mikään ikäihmisten seksipuhelin ole.
Vierailija kirjoitti:
Ollaanpas sitä aikuismaisia nyt..
Yli 5-kymppisenä saakin olla "aikuismainen" ja pitääkin olla.
Vierailija kirjoitti:
Minua ihmetyttää enemmän että mikä saa ne kasikymppiset mummelit soittamaan pukille. Ei se kuumalinja nyt kuitenkaan mikään ikäihmisten seksipuhelin ole.
Jos saan elää kasikymppiseksi niin uskoisin silloin jo käsittäväni, että joulupukkia ei ole olemassa.
Mua kiinnostaisi tietää, että miltä tuntuu huomata olevansa aikuinen, joka haukkuu ja pilkkaa lapsia? Ihan aidosti kiinnostaa tietää, vaikka olisi trollaustakin, niin silti.
Vierailija kirjoitti:
Inhottava aloitus, haukkua pieniä lapsia. Tietää kyllä, ettei tämä ole lapsellisen aloitus. Lapsi ei todellakaan soittele tuollaisia, ellei itse halua. Joku vanhempi voi toki ehdottaa lapselle, että haluaako soittaa, mutta siinäkin lapsi päättää itse, haluaako. Ohjelma on suunnattu lapsille ja ideana on, että lapset pääsee juttelemaan joulupukin kanssa halutessaan. Tästäkin joku pahoittaa mielensä ja yrittää pahoittaa näköjään muidenkin. Hyi.
Vanhemmat tässä on arvostelun kohteena. Lapset on lapsia ja heitä ei pitäisi laittaa millään tavalla julkisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän ne yli 10-vuotiaat soita ihan vitsillä.
Se on mun lempiohjelma jouluna. Olen 27.
Vierailija kirjoitti:
Mua kiinnostaisi tietää, että miltä tuntuu huomata olevansa aikuinen, joka haukkuu ja pilkkaa lapsia? Ihan aidosti kiinnostaa tietää, vaikka olisi trollaustakin, niin silti.
Lapset ovat tyhmiä sillä eivät tajua ettei mitään joulupukkia ole olemassa, mutta vielä tyhmempiä ovat aikuiset jotka ovat kaataneet lastensa päähän moista moskaa ja valetta.
Vierailija kirjoitti:
Mun 15v erityisoppilas uskoo pukkiin. Saa siitä valtavasti iloa. Joulun odotus luokassa on mahtavaa aikaa juuri taianomaisuuden vuoksi.
Kuulostaa ihanan hellyyttävältä. Olen iloinen heidän joulumielestään. Kohta varmaan odotuksen tirinät alkavatkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapset ovat tyhmiä sillä eivät tajua ettei mitään joulupukkia ole olemassa, mutta vielä tyhmempiä ovat aikuiset jotka ovat kaataneet lastensa päähän moista moskaa ja valetta.
Juuri näin ja paljon peukkuja!
Vierailija kirjoitti:
Se on mun lempiohjelma jouluna. Olen 27.
Samoin. Aattoni alkaa Joulupukin kuumalla linjalla. Samalla valmistuu riisipuuro. Teinit kömpivät myös katsomaan kun heräilevät. Katsotaan sohvalla ohjelmaa yhdessä mytyssä ennen kuin lähdetään aaton askareisiin.
N47
Eiköhän ne ole ne lapset, jotka noihin haluaa itse soittaa. Ja sit vaan jännittää, kun puhuu pukin kanssa.