Nukutuksesta herääminen
Leikkaus ilmeisesti tulossa ja nukutus jännittää. Tai oikeastaan herääminen. Kuullut juttua, että saattais olla sekava ja tunteet pinnassa yms. Kertokaa omia kokemuksia, miten kauan sekavuus yms kestää? Nolottaisi esim tyylii alkaa itkemään herätessä ilman syytä tai hourailee jotain ihan järjettömiä.
Kommentit (24)
Minut on nukutettu kaksi kertaa. Molemmilla kerroilla herätessäni oli pahoinvointia, ja viimeksi kun nukutettiin olkapää leikkauksen takia, niin oksensin kun olin syönyt ruokaa.
Mutta nämä ovat yksilöllisiä tapauksia. Toisille se ei aiheuta yhtään pahoinvointia.
Itsellä ei ollut mitään outouksia. Minut nukutettiin yli 10 kertaa sähköhoitoa varten, mutta heräsin vain. Minä tosin itkin karvasta pettymystä siitä että enää heräsin, olisin halunnut jatkaa ikiunta kuin Ruusunen konsanaan. Se tosin johtui masennuksesta.
Minulle tehtii iso vatsaleikkaus ja musitan sanoneeni minua herätelleelle hoitajalle, että on paha on olo ja sattuu. Hoitaja vastasi, että hän hakee lääkettä. Onneksi minulla pahoinvointilääkkeet tepsivät hyvin. Yyh, mitenkähän oksentaminen olisi sujunut, kun koko maha oli leikattu auki.
Minä tiedän erään, joka nukutustokkurassa kertoi rahatilanteestaan:
"Minä olen niin köyhä, että persekin on kahdesta palasta."