Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nukutuksesta herääminen

Vierailija
23.11.2019 |

Leikkaus ilmeisesti tulossa ja nukutus jännittää. Tai oikeastaan herääminen. Kuullut juttua, että saattais olla sekava ja tunteet pinnassa yms. Kertokaa omia kokemuksia, miten kauan sekavuus yms kestää? Nolottaisi esim tyylii alkaa itkemään herätessä ilman syytä tai hourailee jotain ihan järjettömiä.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiedän erään, joka nukutustokkurassa kertoi rahatilanteestaan:

"Minä olen niin köyhä, että persekin on kahdesta palasta."  

Vierailija
22/24 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut on nukutettu kaksi kertaa. Molemmilla kerroilla herätessäni oli pahoinvointia, ja viimeksi kun nukutettiin olkapää leikkauksen takia, niin oksensin kun olin syönyt ruokaa.

Mutta nämä ovat yksilöllisiä tapauksia. Toisille se ei aiheuta yhtään pahoinvointia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ei ollut mitään outouksia. Minut nukutettiin yli 10 kertaa sähköhoitoa varten, mutta heräsin vain. Minä tosin itkin karvasta pettymystä siitä että enää heräsin, olisin halunnut jatkaa ikiunta kuin Ruusunen konsanaan. Se tosin johtui masennuksesta.

Vierailija
24/24 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tehtii iso vatsaleikkaus ja musitan sanoneeni minua herätelleelle hoitajalle, että on paha on olo ja sattuu. Hoitaja vastasi, että hän hakee lääkettä. Onneksi minulla pahoinvointilääkkeet tepsivät hyvin. Yyh, mitenkähän oksentaminen olisi sujunut, kun koko maha oli leikattu auki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi