Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ordinaryn tuotteet

Vierailija
23.11.2019 |

Onko kokemuksia? Itse kokeilin useampaa tuotetta hiljattain. Kasvoputsari todella huono ja tehoton. Ns miedot tehotuotteet saivat ihon kukkimaan. Huono investointi.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei sopineet mullekaan kaikesta hehkutuksesta huolimatta.

Vierailija
2/16 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan huippuhyviä tuotteita. Olen käyttänyt noin kolme kuukautta, ja kaikki iho-ongelmat ovat parantuneet. Kolme eri pulloa mukana rutiinissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle toimii todella hyvin. Oikeastaan mikään tuote ei ole koskaan auttanut samalla tavalla. Mulla on ruusufinni / epäpuhtauksia, käytössä niasiiniamidi ja maitohappo.

Vierailija
4/16 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ristiriitaiset kokemukset. Granactive retinol 2% kirkastaa ja virkistää ihoo, mut jis käyttää liikaa niin uusiutuminen kääntyy hilseilyksi. Sopivalla käytöllä oiva. C vitamiinijohdannainen öljyssä (vitamin f jotain) oli ensin pari päivää kiva, mut tukki huokoset ja päätyi hyvin kalliiks vartaloöljyksi (30e hinnallaan kalliimmasta päästä koko linjaa). Skvalaaniöljystä tykkään talvella ja hyaluronihapposeerumista 2% samoin, pitää vaan laittaa kosteelle iholle.

Tilauksessa nyt pohjustaja ja seerumimeikkivoide, en oo viel tilannut. Mut ihoni on kyl tosi hyvässä kunnossa nyt, kun vaihdan seerumia retinolista kosteuttavaan tuntuman mukaan. Liikaa en haluis kerrostaa et tietää, mikä toimii.

Vierailija
5/16 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarvitset useamman aktiiviaineen, joltakin toiselta merkiltä saat halvemmalla kuin Ordinaryltä erikseen yksitellen ostettuna. Säästät myös aikaa, kun ei tarvitse odottaa 10-30 min. yhden aineen imeytymistä. Tätä ei sanota ohjeissa, mutta jos sen maltat tehdä, vähenee ihoärsytys, kun aineet eivät ole heti reagoimassa vaan osa on jo imeytynyt ihoon. Bufferointi myös auttaa eli levitä ensin kasvovoide ja vasta sitten aktiiviaine. Jos retinoli kuivattaa liikaa, voi sen käyttöä vähentää esim. joka 2. tai 3.päivä.

Jos käytätte mitään ihoa kuorivaa tuotetta, esim. AHA, BHA, atselaiinihappo, retinoli, muistakaa suojata iho auringonvalolta. Ihon omat kuolleet solut tarjoavat lievän suojan talven UVA/UVB säteitä vastaan ja jos poistatte tämän kerroksen niin korvaava suojakerros tarvitaan.

Vierailija
6/16 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku kärsii aknearvista, suosittelen kokeilemaan c-vitamiinijauhetta! Sen kanssa kannattaa tosin olla varovainen jos on herkkä iho, mutta omalle se on sopinut hyvin. Arpien haalistumisen näki jo seuraavana aamuna

Vierailija
7/16 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla toimii erittäin hyvin. Retinoid 5% on enemmän kuin hyvä, Alpha lipoic myös, niasiiniamidi, arbutin..

Aivan mahtavia tuotteita.

Vierailija
8/16 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekat kuukaudet toimi hyvin, mutta sitten iho alkoi reagoida. Saattoi olla aamulla ihan tulipunainen ja turvoksissa koko naama, kun illalla olin laittanut seerumia. Taisi olla toiset pullot silloin menossa, eli aika pitkään otti ennen kuin herkistyin. Käytössä oli salisyylihappo ja niasiiniamidi.

Vierailija
9/16 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätti täysin kylmäksi.

Kosteusvoide on kuin apteekin perusrasvaa. Seerumit mielestäni tehottomia. Buffet-seerumi aiheutti epäpuhtauksia iholle ja Hyaluron+B5 täysin mitäänsanomaton. En ymmärrä tuotteiden hehkutusta.

Vierailija
10/16 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha, että nyt sitten paljastui tonkin some hypetys myyjän valmistamaksi ja tuotteet oikeasti huonoja.

Vierailija
11/16 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas tähän ketjuun eksynyt monta, joille tuotteet eivät ole sopineet. Aika erikoista, kun ottaa huomioon mitä täältä yleensä lukee tai mitä kuulee omilta kavereiltaan, vaikka tottahan se on, etteivät kaikki tuotteet sovi kaikille. 

Minulla on paljon hyviä ja yksi huonompi kokemus The Ordinaryn tuotteista, joita olen käyttänyt nyt pari vuotta. Hyviä omalle iholleni: hyaluronihappo, Granactive Retinoid 2% in Squalane, The Buffet. Jälkimmäistä käytän joka aamu, retinoidia ja hyaluronihappoa noin joka toinen päivä. Huono: Natural Moisturizing Factors + HA -voide, joka tuntui silikoniselta, eikä imeytynyt ihoon kunnolla.

Joskus näissä keskusteluissa käy ilmi, etteivät ihmiset tiedä, mitä The Ordinarylta ostavat ja miten tuotteita käytetään. Esim. pipettipullossa olevat hyaluronihappo ja The Buffet ovat PELKKIÄ tehoaineita, eikä niitä ole tarkoitus käyttää yksinään vaan aina muiden tuotteiden kanssa. Esim. itse käytän aamuisin sekä erittäin kosteuttavaa hoito-/kasvovettä, The Buffettia ja kosteusvoidetta aurinkosuojalla, tässä järjestyksessä. Talvisin tai muulloin, jos iho näyttää sitä kaipaavan, lisään The Buffetin jälkeen rutiiniin vielä kosteuttavan emulsion tai seerumin. Iltaisin kerrostan retinoidituotteen samalla tavalla kasvoveden ja yövoiteen väliin. 

Hoitotuotteiden lisäksi olen käyttänyt paljon The Ordinaryn meikkivoiteita. En yleensä tykkää ostaa kosmetiikkaa verkkokaupoista, kun en pääse kokeilemaan tuotteita, mutta näiden kanssa värit ovat menneet nappiin. Se voi johtua myös siitä, että meikkivoiteet ovat hyvin ohuita ja läpikuultavia ja häivyttyvät hyvin. Tarvitsen joihinkin kohtiin kasvojani enemmän peittoa, mutta nämä meikkivoiteet toimivat hyvin kasvolla yleisesti.

Mutta edelleen - kosmetiikkatuotteiden toimivuus riippuu ihan ihmisen omasta ihosta. En usko, että on olemassa tuotteita, jotka todella sopisivat kaikille. Olen itse tehnyt monta vikaostosta, kun olen esim. jonkun blogin suositusten mukaan mennyt kosmetiikkaostoksille.  On varmasti ihmisiä, joille nämä tuotteet eivät sovi, mutta kannattaa ainakin ensin varmistaa, että ne ovat a) oman ihotyypin mukaisia ja b) niitä käyttää oikein. 

Vierailija
12/16 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosi hyviä. Käytän coffee solutionia ja peeling solutionia. Suunnitteilla ostaa myös muita sarjan tuotteita kunhan palkkapäivä tulee.

Vierailija
13/16 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaita. Ja tehoputsareilla ihan tarkoitus että saavat ihon "kukkimaan" eli tali ja muu epäpuhtaus tulee pois ihon alta.

Vierailija
14/16 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät sopineet mun herkälle iholle :(

Vierailija
15/16 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parhaita. Ja tehoputsareilla ihan tarkoitus että saavat ihon "kukkimaan" eli tali ja muu epäpuhtaus tulee pois ihon alta.

Mitkä on näitä tehoputsareita?

Vierailija
16/16 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ristiriitaiset kokemukset. Granactive retinol 2% kirkastaa ja virkistää ihoo, mut jis käyttää liikaa niin uusiutuminen kääntyy hilseilyksi. Sopivalla käytöllä oiva. C vitamiinijohdannainen öljyssä (vitamin f jotain) oli ensin pari päivää kiva, mut tukki huokoset ja päätyi hyvin kalliiks vartaloöljyksi (30e hinnallaan kalliimmasta päästä koko linjaa). Skvalaaniöljystä tykkään talvella ja hyaluronihapposeerumista 2% samoin, pitää vaan laittaa kosteelle iholle.

Tilauksessa nyt pohjustaja ja seerumimeikkivoide, en oo viel tilannut. Mut ihoni on kyl tosi hyvässä kunnossa nyt, kun vaihdan seerumia retinolista kosteuttavaan tuntuman mukaan. Liikaa en haluis kerrostaa et tietää, mikä toimii.

Retinolia ei saakaan käyttää liikaa. Sen kanssa täytyy myös huolehtia ihon kosteutuksesta, välttää auringonvaloa, eikä se käy kaikkien ihonhoitotuotteiden kanssa yhteen. Kannattaa lukea käyttämistään aineista ennen kuin läträä niitä ihoon.

T: opin kantapään kautta minäkin