Mitä tarkoittaa Facebookin tarinan katsojissa muut?
Tarinallani on 11 katsojaa. Listassa on 10 Facebook-kaverini nimeä ja niiden alla ”muut” 1 katsoja. Mitä se tarkoittaa?
Kommentit (23)
Ite huomasin, että FB-tarinan, jonka olen jakanut vain kavereille oli kattonut 62 kaveria + 1 seuraaja. Mulla on aika nörttiä porukkaa kavereissa, joten eiköhän joku ole löytänyt porsaanreiän kuinka stalkata ilman, että jää kiinni. En usko, että olisi mennyt niin pitkälle kuin poistanut profiilinsa, kun tuo sama käynyt mulla jo useemman kerran eli että seuraajia kattonut mun stoorin.
Vierailija kirjoitti:
Siis fb:n tarina? Onko se se kun ne kuvat vierii hetken ja päivän kahden päästä häviää?
Ja niiden laittaja näkee kuka on katsonut?
No voi nyt h*lvetti taas! Olis tämänkin voinut kertoa, että laittaja näkee katsojat jotenkin! Miksi tästä ei ole kerrottu! En halua kaikkien tietävän että olen katsonut heidän kuviaan. Itse en koskaan käytä tätä kuvaominaisuutta. No loppuipa sitten näiden katselu kokonaan multa.
Toivottavasti tämä on faktaa koska mulla loppui myös näiden katselu. Kiva että tätäkään ei tiennyt. Ei ihme että porukka laittaa jotain typeriä "tarinoita" jos pääsee samalla näkemään ketkä niitä katselee, siis ilman että tietävät! Onko jotain muutakin? Salainen paikka josta näkee kuka on vierailut profiilissasi?
Kaikkea kans 🙄