Onko pariskuntia, joissa on itsestäänselvää, ettei
mihinkään pikkujouluihin tai muihin vastaaviin mennä ilman puolisoa.
Kommentit (45)
Petetyiltä kysyisin kannattiko luottaa?
Ai kamala mitä kontrollifriikkejä täällä on!
Me luotamme toisiimme kunnes toisin osoitetaan. Minusta olisi aivan kamala elää ja epäillä koko ajan toista.
Mieheni on aina tehnyt työmatkoja, en kai minä voisi häntä kieltää töitä tekemästä? Ja minä puolestani teen lomamatkoja myös yksin tai ystävieni kanssa. Olen jopa asunut viikon miespuolisen ystäväni luona toisessa maassa eikä tullut edes mieleeni pettää eikä myöskään ystävältä tullut mitään yritystä siihen suuntaan, miksi olisikaan, mehän olemme ystäviä!
Olemme käyneet yhdessä firman juhlissa, mutta enemmän erikseen. Mitä siitäkin tulisi, että firma, jossa on 7000 työntekijää, kutsuisi myös puolisot mukaan? Kulut ainakin kaksinkertaistuvat.
Vierailija kirjoitti:
Nuorempana ajattelin vähän noin ja olin tosi mustasukkainen. Nyt vanhempana ajattelen, että miehen pitää pystyä hillitsimään käytöksensä. Voihan hän ihan missä tahansa pippaloissa sitten pettää tai vaikka ihan arkena suunnitellusti. En näe pikkujouluja muita bileitä riskaalimpana paikkana.
Suomen kielessä ei ole sanaa riskaali.
Vierailija kirjoitti:
Petetyiltä kysyisin kannattiko luottaa?
Minun on vaikea uskoa, että pystyt olemaan onnellinen kenenkään kanssa.
Ei tietenkään parisuhteessa käydä yksin tuollaisissa tilaisuuksissa. Hullujako puhutte.