Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko pariskuntia, joissa on itsestäänselvää, ettei

Vierailija
23.11.2019 |

mihinkään pikkujouluihin tai muihin vastaaviin mennä ilman puolisoa.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille on itsestäänselvää, että parisuhteessa on myös omia menoja. Mutta epäilemättä tuollaisiakin mustasukkaisia, omaa ja toisen elämää kaventavia ihmisiä on.

Vierailija
2/45 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukas lapset hoitaa jos molemmat lähtee hummaamaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meitä. Molemmat olemme ymmärtäneet, että tilaisuus tekee varkaan.

Vierailija
4/45 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai kamala. Elämä, jossa pitäisi vahtia toista koko ajan. Ei omia pikkujouluja, työmatkoja, lomamatkoja, ystävien tapaamista.. Olisin mieluummin yksin kuin sellaisessa parisuhteessa.

Vierailija
5/45 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana ajattelin vähän noin ja olin tosi mustasukkainen. Nyt vanhempana ajattelen, että miehen pitää pystyä hillitsimään käytöksensä. Voihan hän ihan missä tahansa pippaloissa sitten pettää tai vaikka ihan arkena suunnitellusti. En näe pikkujouluja muita bileitä riskaalimpana paikkana.

Vierailija
6/45 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikaan ei käydä pikkujouluissa tai muissa työpaikan riennoissa vapaa-ajalla.

Vierailija
7/45 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleeks tollasesta sit mitään, kun ei voi ikinä oikeesti luottaa toiseen?

Vierailija
8/45 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä, mutta anoppi ihmetteli, miten tyttärensä PÄÄSTI minut pikkujouluihin. Itse työskenteli miesvaltaisella alalla, joten ehkä luulee kaikkien olevan samanlaisia kuin hän ilmeisesti on itse ollut.

Vierailija
9/45 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin ja tiettyjä riskejä on hyvä minimoida/välttää.

Vierailija
10/45 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä päinvastoin. Oletetaan että mennään yksin ellei jos toinen pyydä mukaan.

Vierailija
11/45 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottamus hyvä, kontrolli parempi.

Vierailija
12/45 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorempana ajattelin vähän noin ja olin tosi mustasukkainen. Nyt vanhempana ajattelen, että miehen pitää pystyä hillitsimään käytöksensä. Voihan hän ihan missä tahansa pippaloissa sitten pettää tai vaikka ihan arkena suunnitellusti. En näe pikkujouluja muita bileitä riskaalimpana paikkana.

Minä näen riskialttiimpana, ilta-aika, vapaa-aika, viina. Töissä selvinpäin tiukkojen käytöskriteerien alla ei ole samanlaisia vapauksia sekoilla.

Vierailija
13/45 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö puolisosi siis ole kanssasi ihan omasta halustaan, vapaaehtoisesti, rakkaudesta? Itse en edes haluaisi puolisoa, joka on kanssani vain siksi, ettei onnistu löytämään parempaa, koska ei saa tilaisuutta siihen.

Vierailija
14/45 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä näen riskialttiimpana, ilta-aika, vapaa-aika, viina. Töissä selvinpäin tiukkojen käytöskriteerien alla ei ole samanlaisia vapauksia sekoilla.

Onko teillä siis ongelmia alkoholin kohtuukäytön kanssa? Eikö siihen kannattaisi hakea apua?

Vierailija
15/45 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukas lapset hoitaa jos molemmat lähtee hummaamaan?

Mumssi ja päpsi tietysti, tai naapurin Heikki ja Kaija.

Vierailija
16/45 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö puolisosi siis ole kanssasi ihan omasta halustaan, vapaaehtoisesti, rakkaudesta? Itse en edes haluaisi puolisoa, joka on kanssani vain siksi, ettei onnistu löytämään parempaa, koska ei saa tilaisuutta siihen.

Liha on heikkoa. Olen itse pettänyt ja tiedän kuinka helposti ja sujuvasti se käy. Siksi olemme päätyneet tähän ratkaisuun.

Vierailija
17/45 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taida toistensa kyttääjien suhde olla kovinkaan vahvalla pohjalla? Vai oletteko niin seksuaalisia henkilöitä, että se on perustarve, joka täytyy saada tyydytettyä keinolla millä ja paikassa missä hyvänsä.

Vierailija
18/45 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä siis ongelmia alkoholin kohtuukäytön kanssa? Eikö siihen kannattaisi hakea apua?

Alkoholi poistaa estoja ja tekee sitä ihan jokaiselle. Alentaa kynnystä pettää.

Vierailija
19/45 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä päinvastoin. Oletetaan että mennään yksin ellei jos toinen pyydä mukaan.

Minä en ole ollut ikinä firmassa, jossa työnantaja tarjoaisi pikkujoulun myös puolisolle. Enkä edes haluaisi sellaista. Vaikka olen sosiaalinen ihminen, niin en jaksaisi pikkujouluissa tutustua työkavereideni puolisoihin tai esitellä omaa puolisoani heille ja yrittää löytää sellaista keskusteltavaa, mikä yhdistäisi kaikkia seurueessa olevia.

Vierailija
20/45 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkoholi poistaa estoja ja tekee sitä ihan jokaiselle. Alentaa kynnystä pettää.

Jos se noin vaikuttaa, niin miksi sinä/puolisosi sitä juo(t)?