Kati Fors
Tämä ihana tangoprinsessa tms. joka on napannut itselleen kolmen lapsen isän (3v., 5v. ja 7.)tässä olis viesti sulle, voisko joku KAtin tuttu välittää tämän:Kun sitten teille syntyy se rakkauden hedelmä ja kaksi vielä lisää niin mieti sitten miltä tuntuu jäädä yksin niiden kanssa kun ukko vaihtaa toiseen...vain lapseton nainen voi käyttäytyä noin!
Kommentit (20)
TÄmä tankokuninkatar vissiin oli sinkku? Kyllä miehessä isompi vika on, kun ei osaa pitää heppiä kurissa.
Todennäköisesti liian isolla egolla, olemattomalla munalla varustettu äijä.
Sympatiat menee tyypin vaimolle ja lapsille.
Mä saan lähettää täällä viestin ihan kenelle haluan. Sori vaan, kalahtiko kalikka omaan nilkkaan? Ja prinssi on palannut perheensä luo..
mä haukun myös sen miehen, sehän se suurin syypää on! t.ap
Vierailija:
Mä saan lähettää täällä viestin ihan kenelle haluan. Sori vaan, kalahtiko kalikka omaan nilkkaan? Ja prinssi on palannut perheensä luo..
Mutta vaikka minulla itselläni on ihana mies, kaksi kaunista lasta ja jo melkein 10 vuotta kestänyt avioliitto, voin silti olla sitä mieltä, että ap:n lynkkausmentaliteetti on suoraan hanurista.
ehtii sille kertomaan että joku nimetön, tavattoman pätevä, onnellisessa liitossa elävä goody-two-shoes on huomannut huolestua hänen suhteensa tulevaisuudesta. Voi hyvää päivää taas!
Eiköhän siinä äijässä ole suurin syy, kun ei halua edes lapsiaan tavata kun uusi bööna on kuvioissa.
Naiset on ihan uskomattomia, susia toisilleen.
ei sympatioita kummallekkaan, että kehtaavat hajottaa pienten lasten perheen.
Mutta tämä aloitus oli kuitenkin siitä Katista.
Kyllä! Näin juuri, jotenkin vaan alko ihmetyttämään että miten se KAti pystyy nauttimaan tosta " onnestaan" miehen kanssa joka on sikamaisesti hyljännyt lapsensa ja olemaan sinut itsensä kanssa joka vielä puolustaa miestä että " no kun ei Jukalla ole ollut aikaa tavata niitä lapsia" . Vain lapseton nainen voi ajatella noin, vanhemmalla täytyy olla aikaa tavata lapsiaan, ei vanhempi saa voida valita! t.ap
Tollasta tapahtuu Suomenmaassa joka päivä eikä siinä ole mitään ihmeellistä. Miksiköhän mies yleensä vieraisiin menee? Kyllä vaimossakin jotain vikaa on. Tai siis parisuhteessa. Ja mitä sitten jos vain rakastuu eikä voi itselleen mitään? Ei kantsis olla niin mustavalkoinen.
Ja lasten kannalta. Ero lapsia on tämä maa pullollansa, ei siinä mitään ihmeellistä ja/tai erityisen traumaattista ole.
joskus vaan pitäis ajatella niitä lapsia, eikä vaan itseään, vaikka ainahan se rakastuminen on ihanaa, entäs kun arki koittaa.....
Eikä muuten pidä paikkaansa että jos mies menee vieraisiin niin täytyy olla jotain vikaa vaimossa. Tietyn tyyppiset ihmiset pettää vaikka kuinka olisi kaikki hyvin omassa parisuhteessa. ja muutenkin ihmeellinen ajatus että jotain vikaa täytyy olla...eikö meissä kaikissa ole jotain vikaa? Vai onko joku täydellinen?
Ja lasten kannalta todellakin. Tämä maa on pullollansa erosta kärsineitä ja traumatisoituneita lapsia. TOiset kärsii enemmän ja toiset vähemmän, jotkut ei jopa ollenkaan, mutta ei varmaan kovin onnellisia ole lapset joiden isää ei kiinosta edes tavata. Suunnittelee vaan uusia.
Vierailija:
Tollasta tapahtuu Suomenmaassa joka päivä eikä siinä ole mitään ihmeellistä. Miksiköhän mies yleensä vieraisiin menee? Kyllä vaimossakin jotain vikaa on. Tai siis parisuhteessa. Ja mitä sitten jos vain rakastuu eikä voi itselleen mitään? Ei kantsis olla niin mustavalkoinen.Ja lasten kannalta. Ero lapsia on tämä maa pullollansa, ei siinä mitään ihmeellistä ja/tai erityisen traumaattista ole.
mun järkeen kävis että sekä mies että laulajatar häpeisivät silmät päästään eivätkä haluaisi puhua asiasta mitään julkisuudessa.
edelleen olen sitä mieltä että ensin ero ja sitten uusi kuvio.
peliä" Katin kanssa ja olla samalla vaimonsa kanssa yksissä. Kyllä minä ainakin haluaisin petollisesta miehestä eroon, joten sikäli tilanne on reilu.
Lasten tapaamisiin en ota kantaa, kun en tiedä, kenestä se tapaamattomuus on oikeasti kiinni.
Jos tällä Jukalla ja hänen exällään todella olisi ollut hyvä liitto, ei siinä olisi ollut sijaa kenellekään muulle. Rakkaus ja tahto rakastaa kun on siitä ihmeellinen asia, että jos sitä löytyy, niin se pitää yhdessä niin myötä- kuin vastamäessäkin. Turhaan täällä huudellaan, kun tämä Forsin täti on VIENYT jonkun miehen! Kyllä minä sanoisin, että tuo mies olisi ennen pitkää lähtenyt liitostaan lätkimään ilman kolmatta osapuoltakin, jos kerran liitto oli noin heikoilla kantimilla.
Vierailija:
Kyllä minä sanoisin, että tuo mies olisi ennen pitkää lähtenyt liitostaan lätkimään ilman kolmatta osapuoltakin, jos kerran liitto oli noin heikoilla kantimilla.
olevan suhteen eteen. Inhottaa.
Eiköhän jokaisessa pitkässä suhteessa ole parempia ja huonompia kausia. Sitten kun sattuu olemaan huono kausi/kriisi päällä niin ilmeisesti kannattaa alkaa katella muita? Eipä ihme ettei liitot nykyään kestä kovin pitkään.
Vierailija:
Jos tällä Jukalla ja hänen exällään todella olisi ollut hyvä liitto, ei siinä olisi ollut sijaa kenellekään muulle. Rakkaus ja tahto rakastaa kun on siitä ihmeellinen asia, että jos sitä löytyy, niin se pitää yhdessä niin myötä- kuin vastamäessäkin. Turhaan täällä huudellaan, kun tämä Forsin täti on VIENYT jonkun miehen! Kyllä minä sanoisin, että tuo mies olisi ennen pitkää lähtenyt liitostaan lätkimään ilman kolmatta osapuoltakin, jos kerran liitto oli noin heikoilla kantimilla.
26: Mistä kummasta sinä puhut?
Tässä on turha tehdä Katista syypäätä, sillä hän ei ole vannonut kenellekään uskollisuutta papin edessä (vielä). Sen sijaan tämän miehen olisi tullut perääntyä tilanteesta, perheellinen ja naimisissa kun on. Näin hän ei kuitenkaan tehnyt, eli voidaan sanoa, ettei ollut juurikaan sitoutunut entiseen liittoonsa.
Ja kuten 25 sanoi, niin tuollainen arkisuuden pelko valitettavasti näyttää ajavan monia hyppimään kukasta kukkaan.. Ikävintä siinä on se, että sitten kun ruusut ovat vaihtuneet perunankukiksi, havahdutaan vasta siihen, ettei se suhde siitä miksikään muutu.
t.24
ottanut ja eronnut. Ilmeisesti ei ole ollut helppo päätös todellakaan kun sen tekemiseen on mennyt aikaa.
Totta on että on ihmisiä jotka pettää aina, riippumatta avioliiton tilasta. Sitten on niitä jotka pysyy liitossaan ja on uskollisia. Sitten on kolmansia jotka pysyy liitossaan ja on uskollisia mutta sitten elämä yllättääkin ja tämä ihminen tapaa elämänsä rakkauden, rakastuu ja eroaa voidakseen elää tämän kanssa.
Mihin ryhmään tämä mies kuuluu, sitä me emme voi tietää.
Elämä vain ei ole niin mustavalkoista; että lähtijä olisi petturi.
Seurustelikohan jo se ukon knas kun yritti iskeä Ronn Mossia, eli Ridgeä? Ku eihän siitä kauaa aikaa oo?
" olen valmis muuttamaan Hollywoodiin" yeah right!