Lue keskustelun säännöt.
Ihanaa, vika työyö!
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Muta eipä näitä meillä olekaan kuin kaksi aina kolmen viikon listassa.
Silti tämä on aikamoista puurtamista kun olen raskaana. Hyvät lisäthän tästä kuitenkin irtoaa...
Jäätkö lomille vai siirrytkö päivätyöhön?