Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko joskus joutunut selittämään meikittömyyttäsi? Onko sinulle tuputettu meikkiä tyyliin ” ota tosta nyt vähän, saat vähän väriä huuliin...” tms

Vierailija
21.11.2019 |

Erikoista ettei muka saa olla ilman meikkiä jos itse kerran haluaa. 🙄 Mun meikittömyyttä ei oo koskaan ihmetelty, tosin meikkaankin jhliin joten en ihan 100% meikitön ole.

https://yle.fi/uutiset/3-11041387

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut mallina noin 7 vuotta teinistä asti ja töissä käytetään niin paljon meikkiä ettei tee hirveesti mieli vapaalla niin tehdä. Lisäksi mallina kun tietää esim että omat tuuheat kulmakarvat on ihan fine ilman mitää erikoista meikkaamista tai muotoilua kun kaikki kauneusalan ammattilaisetkaan niitä ei juuri käsittele ja saan niistä heiltä aina kehuja niin en niihin koske. Silti joka tuutista kaikki muut aina huutelee kuinka mun pitäis nyppiä kulmat ja laittaa vaikka mitä tuotetta niihin. Samat naiset itse meikkaa kulmia jopa tunnin ja värjäilee niitä. Itseni ei tarvitse värjätä kun luonnostaan tummat. Sanoisin että tässä tapauksessa kateutta eikä oikeita vinkkejä.

Vierailija
22/23 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut meikkaamatta lähes 36 vuotta eli koko elämäni. Tämä on ensimmäinen kerta, kun tulee vastaan kysymys meikkaamattomuudesta. Työskentelen tapahtumatuottajana ja välillä olen työtehtävissäni itsekin "esiintymässä". Koskaan ei ole tullut mieleenkään, että meikkaamattomuus olisi ongelma. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, juotakin nyppii jos luonnonkaunis ei rumenna itseään paksuilla kemikaalikuorrutuksilla, itse meikkaan arkena kevyesti(peitevoide ja ripsari), välillä ei mitään ja sekös joitain kontrolloivia, kateellisia pakkelinaamoja tuntuu ketuttavan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi