Kuinka paljon sun NETTOpalkka on?
Juu kattelin tuossa palkkakuittia ja sehän näytti sellasta 1900 euroa tulevaksi parin päivän päästä. Tiukkaa tekee rahallisesti.
Mietinkii, millaisia tuloja muilla on? En kehtaa tutuilta kysellä tuloja niin jos täältä sais anonyymejä vastauksia. Ja nimenomaan nettona. Ammatinkin saa kertoo
Kommentit (163)
3000 + lounarit. Hyvin jää säästöön vaikka on perhe, asuntolaina yms. Olin vuosikausia niin pienituloinen, etten osaa tuhlata. Lidlissäkin käyn edelleen.
2200e, luokanopettaja, töitä tehnyt 20 vuotta.
7000 - 9000 eur nettona kuussa eli vaihtelee hieman.
Netto 1750 €. Puolisolla netto 2500 €. Pärjätään mainiosti.
Minun ja miehen Yhteenlasketut tulot n. 10 000€. Kaikki menee.
1850, olen th kolmannella sektorilla, palkat huonommat mutta tässä työllisyystilanteessa en valita.
Työtönkin olen ollut.
1800-1900€/kk. Rekkakuski. Ei paljon naurata. Vuokra vie jo puolet palkasta. Toivottavasti tulee sydänkohtaus ja pääsee pois täältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
700-800 euroa.
en ymmärrä miten joku ei voi pärjätä 1800 eurolla kuukaudessa. mihin ne rahat oikeen tuhlaantuu?
nytkin 800 eurosta jää 500 vielä vuokran jälkeen, joka menee sit muihin laskuihin. säästöönkin saattaa jäädä satanen helposti.
Täällä pääkaupunkiseudulla asumiseen menee helposti yli tonni kuussa, vaikka asuisi vanhassa vuokrakolmiossa.
Kyllä se menee täällä muuallakin. Kouvolassa kolmiot alkaa olemaan 750-900€ + vesimaksut. Ja kuten tiedämme, palkat on taas Helsinkiä pienemmät.
Vierailija kirjoitti:
Nettopalkka saman verran kuin aloittajalla ja olen kahden lapsen totaali-yh. Asun omassa asunnossa ja velkaa on maksettavana vielä 100 000 euroa. Mitään asumistukia emme saa. Ihan hyvin silti pärjätään, eikä tee yhtään tiukkaa. Ei ne suuret tulot, vaan ne pienet menot. Olet taitava rahankäyttäjä.
Sopivasti unohtuu taas noin 600e lapsilisät ja elatustuki. Kuinkas aina yhlla sattuukin!
3100 ja puolisolla 3000. Lapsilisät kahdesta (yhdellä jo loppunut). Sijoituksiin menee 600 kuussa ja tilille jää laskujen, asuntolainan jne. jälkeen 0-1000.
2000e, puolisolla sama.
Työsuhdeasunnossa kun asustaa, jää vuokran ja pakollisten laskujen jälkeen 3000e/kk. Pystyy kivasti matkustelemaan ja säästämäänkin.
Nettoni on kaikkea 2000-12 000 euron väliltä, tuloni yrittäjänä vaihtelevat todella paljon. Nyt taas joulukuussa odotettavissa suurta palkkaa, kun on yleensä vuoden paras kuukausi.
Olen yksinhuoltaja (5 lasta), ja tullaan ihan hyvin toimeen.
1000-1200e/kk. Mies tällä hetkellä työttömänä. Silti pärjätään.
N. 1900 €. Olen sh, palkka sis. kaksi kokemuslisää ja henk.koht.lisän. Olen yhden lapsen yh joten lisäksi saan minimielatustuen sekä lapsilisän yh-korotuksineen eli n. 300 € yht. Toimeen tullaan. Asumiseen menee eniten rahaa.
Täällä pääkaupunkiseudulla asumiseen menee helposti yli tonni kuussa, vaikka asuisi vanhassa vuokrakolmiossa.