Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka paljon sun NETTOpalkka on?

Vierailija
21.11.2019 |

Juu kattelin tuossa palkkakuittia ja sehän näytti sellasta 1900 euroa tulevaksi parin päivän päästä. Tiukkaa tekee rahallisesti.

Mietinkii, millaisia tuloja muilla on? En kehtaa tutuilta kysellä tuloja niin jos täältä sais anonyymejä vastauksia. Ja nimenomaan nettona. Ammatinkin saa kertoo

Kommentit (163)

Vierailija
41/163 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuisen yli 2200 e/kk, akateeminen koulutus ja sitä vastaava ammatti. Tammikuussa bruttopalkka nousee satasella, mutta eipä se paljon missään tunnu.

Kahden aikuisen talous, puolison tuloja en tiedä. Ne myös vaihtelevat kuukausittain.

Vierailija
42/163 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun bruttokuukausipalkka on 3000e niin mitäs siitä nyt tulee nettona... noin 2100e / kk.

Asun tällä hetkellä avopuolison omistamassa asunnossa ja maksan vain vastiketta. Muutetaan kuitenkin jossain vaiheessa parempaan kämppään niin säästän sitä varten. Ei lapsia tai lemmikkejä. Työnantaja maksaa puhelinlaskun, vakuutusmaksuja tulee vain kerran vuodessa n. 200e edestä. Julkisilla juljen työmatkat, siihen menee noin 100e/kk. Ruokaan menee selvästi eniten rahaa ja siitä olisi helppo säästää tarvittaessa; syön joka päivä työpaikkalounaan, ostan viikottain valmisruokaa ja syömme ulkona useita kertoja kuukaudessa.

Tällä elämäntyylillä saan säästöön noin 500 e / kk.

Monesti laitan säästötilille kerralla enemmänkin, mutta joskus sitten taas voi joutua ottamaan säästöstä rahaa isoihin hankintoihin (huonekalut yms) eli keskimäärin tuon verran sinne jää.

Lomarahat ja muutamien kymppien bonukset laitan aina suoraan lomakassaan ja tuhlailen lomilla. Heinäkuussa en myöskään laita rahaa säästöön vaan käytän senkin ylimääräisen rahan lomailuun.

Koen tämän elämisen tason sopivaksi ja jopa hulppeaksi, en varsinaisesti kaipaa mitään enempää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/163 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 2200 netto. Asuntona on vuokra-asunto avomiehen kanssa. Meillä ei ole autoa ja elämäntyyli on luontaisesti aika minimalistininen. Inhoan tavaran ja omistamisen tuomaa vastuuta ja vaivaa olipa sitten kyse autosta tai asunnosta tai pesukoneesta. Kuussa jää minulla säästöön 800€ ja lomasäästöön 250€. Miehen säästöistä en tiedä. Puoleksi suurinpiirtein yhteiset kulut jakaantuvat. Mukavasti elellään. Joskus mulla oli auto joka nieli rahaa osa-maksuineen heittämällä noin 500€ kuussa. Myin sen pois ajatuksella, että voin vaikka ajella taksilla tuon summan edestä. Eipä oo tullut juurikaan ajeltua. Julkinen liikenne toimii täällä hyvin. Ehkä ostamme jossain vaiheessa pienen asunnon hyvältä sijainnilta elämäntapaamme ajatellen.

Vierailija
44/163 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettopalkka juuri nyt noin 1700e/kk, mutta olen ollut tänä(kin) vuonna aika ajoin työtön.

Asumiskulut (sis. sähkö. vesi, kotivakuutus) yhteensä n. 800e/kk.

Vierailija
45/163 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelee kuukausittain mutta tänä vuonna keskimäärin 1700€/kk.

Olen tyytyväinen 60% työajalla, asun yksin ja riittää hyvin.

Vierailija
46/163 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

2400€ olen juuri jäänyt eläkkeelle. 51 vuotta töissä.

Vierailija
47/163 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netto 800e ja päiväraha 500e. Mies tienaa yrittäjänä vielä vähemmän.

Vierailija
48/163 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1700e netto. Miehellä on sitten niin eri. Patologina saa sen 14 000 nettona plus se ihme koulutuslisä, joka vaihtelee 1000e ja 4000e välillä ja siihen hälytyslisä ja mitä noita on. Kerran sanoin, että tienaat noin 2kk minun vuoden palkan käteen. Miehen peruspalkka ei tohon työhön ole silti kovin kummoinen. Hän kerran kertoi, että palkka tulee ylimääräsistä avauksista. Kuukauspalkkaan mikä on se perus niin pitää tehdä 8 avausta kuukaudessa ja sen jälkeen kaikki on bonusta. Suomessa kuolee vuodessa noin 800 ihmistä vuodessa ja patologeja on tällä koko suomessa 12. Ei ihme, että peruspalkan päälle tulee kunnon lisätulot. Luulin, että noita patologeja on paljon, mutta ei ole.

Myönnän, että ilman mieheni tuloja en itse asuisi näin miten nyt asun. En ole rahan perässä todellakaan. Olemme tavanneet jo lukiossa. Lapset hoidin ja mies maksoi elämisen ennekun palasin ja maksaa silti nykyääkin. Häntä ei kiinnosta kuka maksaa mitä, vaikka olen sanonut siitä aikoinaan. Sanoi että vertaa tulot niin miksi maksat ja säästä rahas.

Vierailija
49/163 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1700e netto. Miehellä on sitten niin eri. Patologina saa sen 14 000 nettona plus se ihme koulutuslisä, joka vaihtelee 1000e ja 4000e välillä ja siihen hälytyslisä ja mitä noita on. Kerran sanoin, että tienaat noin 2kk minun vuoden palkan käteen. Miehen peruspalkka ei tohon työhön ole silti kovin kummoinen. Hän kerran kertoi, että palkka tulee ylimääräsistä avauksista. Kuukauspalkkaan mikä on se perus niin pitää tehdä 8 avausta kuukaudessa ja sen jälkeen kaikki on bonusta. Suomessa kuolee vuodessa noin 800 ihmistä vuodessa ja patologeja on tällä koko suomessa 12. Ei ihme, että peruspalkan päälle tulee kunnon lisätulot. Luulin, että noita patologeja on paljon, mutta ei ole.

Myönnän, että ilman mieheni tuloja en itse asuisi näin miten nyt asun. En ole rahan perässä todellakaan. Olemme tavanneet jo lukiossa. Lapset hoidin ja mies maksoi elämisen ennekun palasin ja maksaa silti nykyääkin. Häntä ei kiinnosta kuka maksaa mitä, vaikka olen sanonut siitä aikoinaan. Sanoi että vertaa tulot niin miksi maksat ja säästä rahas.

Voi herran jumala nyt -.- Yritä edes.

Vierailija
50/163 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

9000e/kk

Vierailija
51/163 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siinä parista kossupullosta joutuu luopumaan.

Vierailija
52/163 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettopalkka saman verran kuin aloittajalla ja olen kahden lapsen totaali-yh. Asun omassa asunnossa ja velkaa on maksettavana vielä 100 000 euroa. Mitään asumistukia emme saa. Ihan hyvin silti pärjätään, eikä tee yhtään tiukkaa. Ei ne suuret tulot, vaan ne pienet menot. Olet taitava rahankäyttäjä.

Vierailija
53/163 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon työtön ansiosidonnaisella, josta netto on 1200 euroa/kk. Teen myös sovittelun piirissä osa-aikatöitä 600 e edestä. Asumistukea saan 120 e, joten kuukauden kokonaissnetto on n. 1900 e.

Vierailija
54/163 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1850e ja lounasetu on niin ruokaan ei mene paljonkaan rahaa

Vierailija
55/163 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

2030€ + 0-250€ matkapäivärahaa. Vaimo saa Lindströmin rokottamat ~490€. Jotenkuten pärjää.

Vierailija
56/163 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netto pikkusen vajaa 1500, mukana on kaksi kokemuslisää. Miehen netto ansiosidonnaisesta päivärahasta on n. 1200. 

Vierailija
57/163 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

700-800 euroa.

en ymmärrä miten joku ei voi pärjätä 1800 eurolla kuukaudessa. mihin ne rahat oikeen tuhlaantuu?

nytkin 800 eurosta jää 500 vielä vuokran jälkeen, joka menee sit muihin laskuihin. säästöönkin saattaa jäädä satanen helposti.

Vierailija
58/163 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netto on n. 2300e, hoitoalalla

Vierailija
59/163 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu 4100 euroa nettona, mutta en asu Suomessa. Softahommia teen, Suomessa en usko saavani kovin paljoa yli 4500 euroa bruttona, joten pysyn täällä... :-)

Vierailija
60/163 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

2500e/kk. Säästöön/sijoituksiin jää joka kuukausi vähintään 1200e.