Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Typerin tekosyy sille, ettei joku harrasta liikuntaa

Vierailija
21.11.2019 |

Kertokaa mitä selityksiä olette kuulleet.

Työkaverini voivotteli sitä kun haluaisi laihduttaa ja aloittaa liikunnan/urheilun, mutta kun se on niin kallista. Ajattelin vaan että jaa. Lenkkeily maksaa lenkkitossut, kävely sujuu kengillä ja pyörä jo löytyykin. Uimahalli muutaman euron, halvimmat kuntosalit 20/kk, työpaikallamme ilmainen kuntosali käytettävissä myös. Talvella hiihto tai luistelu ei paljoa maksa jos omistaa luistimet tai sukset. Rahaa on kyllä jatkuvaan shoppailuun, ravintoloihin, baareihin jne. On se kallista, ei voi.

Ei väliä jos jotakuta ei vaan kiinnosta tai innosta urheilla, se on ok. Ei itsellenikään urheilu aina mitään herkkua ole, mutta kuuluu vaan rutiineihin. Jos ei halua tai ei tykkää niin mikäs siinä. Mutta nuo pöljät tekosyyt voisi pitää omana tietona.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ei ole aikaa", vaikka ihmisellä ei muuta olekaan. Joka päivä 24 tuntia. Liikuntaa voi harrastaa milloin vain, missä vain.

Vierailija
22/33 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ole tekosyy. Ei vaan vttu huvita harrastaa liikuntaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aah, klassinen "annan otsikossa ymmärtää tämän olevan yleistä keskustelua herättävä aloitus, mutta todellisuudessa haluan vaan avautua yhdestä ihmisestä, joska olen selkärangaton vässykkä, enkä uskalla sanoa kyseiselle ihmiselle päin naamaa".

Vierailija
24/33 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole aikaa (ihmiseltä joka katselee illat pitkät netflixiä puhelinta selaten)

Ja

Ei ole tilaa (ihmiseltä jonka ei tarvitsisi kuin siirtää sohvapöytä sivuun keskeltä huonetta)

Vierailija
25/33 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tässä kysyttiin tekosyitä, ei rehtejä perusteluja

Vierailija
26/33 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen kuullut näitä kouluaikaisia liikuntatraumoja. Hohhoi.

Kyllä ne vievät ilon liikkumisesta tehokkaasti, ja siihen kun ollut päälle, niin voit olla varma että henkilö päättää entistä vakaammin olla liikkumatta.

*ollut piti olla ilkut.

Vierailija
27/33 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ottavat lähes henkilökohtaisena loukkauksena jos toinen harrastaa liikuntaa. Yleensä niille jotka liikuntaa harrastavat, asia on yhtä erikoista kuin pyykinpesu, tiskaus tai töihinmeno.

Vierailija
28/33 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aah, klassinen "annan otsikossa ymmärtää tämän olevan yleistä keskustelua herättävä aloitus, mutta todellisuudessa haluan vaan avautua yhdestä ihmisestä, joska olen selkärangaton vässykkä, enkä uskalla sanoa kyseiselle ihmiselle päin naamaa".

No jopas. Yleistä keskusteluahan tämä on. Aloituksessa aapeen esimerkki. Ja olihan tuo tekosyy huono.

Ja asiaan! Ei muka aika riitä. Jännästi aika riittää sohvalla makaamiseen. Tunti liikuntaa muutama kerta viikossa vie yhtä kauan kuin pari tunnin mittaista televisiosarjaa.

Vierailija
29/33 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikkumattomat vaan pahoittavat mielensä kun joku muu liikkuu. Jos niin katkeraa on niin aivan sallittua on heittää tossut jalkaan ja lähteä ulos. Ei mikään estä.

Vierailija
30/33 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Miksi sitä pitäisi jotenkin selitelltä?

Vierailija
31/33 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo aikaa

Vierailija
32/33 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystävä sanoi että tykkää olla läski 🙄

Yleensä kuulee että ei ole varaa salikoettiin. Sit kun on salikortti niin ei kerkeä. Jos olis aikaa niin on väsynyt tai ei vaan huvita.

Oon normipainoinen ja suht timmi ja tykkään liikkua ja syödä terveellisesti. En halua puhua siitä ja jos joku on kiinnostunut niin mieluiten vaihdan puheenaihetta. Oon itsekin huomannut että se selittely alkaa ihan ilman kysymistä. Mua on usein töissä vaan katsottu ja aloitettu se "voi kyllä minäkin joskus olin noin pieni, nyt ei vaan kilot liiku alaspäin vaikka mitä tekis" (ottaa kahvihuoneessa toisen donitsin). Siis mä en edes sanonut mitään!

Ainiin ja kilpirauhanen ja hidastunut aineenvaihdunta (ottaa vielä yhden pullan).

Vierailija
33/33 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen kuullut näitä kouluaikaisia liikuntatraumoja. Hohhoi.

Kyllä ne vievät ilon liikkumisesta tehokkaasti, ja siihen kun ollut päälle, niin voit olla varma että henkilö päättää entistä vakaammin olla liikkumatta.

Joo, täysin loogista, ettei voi käydä vaikka kävelyllä viisikymppisenä, kun oli kurja liikkaope kymmenenvuotiaana... Tekosyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän