Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Postin työntekijänä tuomitsen postilakon täydellisesti ja annan tukeni työnantajalleni

Honi
21.11.2019 |

minä olen rehellisenä ja tunnollisena työntekijänä ilmoittanut, että teen töitä rikkurina kuten teenkin. Olen valmis palkanlaskuun, koska nykyinen tilanne sen vaatii ja en tuomitse työnantajani bonuksia, sillä heillä on meistä työntekijöistä vastuu ja jokainenhan, kutenminäkin on mahdollinen henkilö pääsemään jhtajaksi, jos sen eteen viitsii tehdä töitä, mutta kukapa viitsii kuin marista.
Minjä en hyväksy lakkoa. Olen tälläviikolla lähettänyt pyynnön liittyä Kansalliseen Kokoomukseen, koska arvostan heidän politiikkaansa ja ymmärrystä siitä, miten talous pyörii. Posti ei ole kannattava laitos ja jos minulla tulee taloudellisesti tiukkaan, teen sitten toista työtä sivutyönä, jolla korvaan menetetyn ansion postin palveluksessa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

🖕👎0/5

Vierailija
2/6 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestäkää keskustaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten heräsit.

Vierailija
4/6 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen Ihalainen ja ajan postilaisten asiaa. Tyytykää työnantajien tarjoukseen. Näin me messevää eläkettä nauttivat suurten ikäluokkien edustajat tuumataan. Parempi laiha sopu kuin lihava riita. Ei ne suuret tulot vaan pienet menot. Taivaassa teidät palkitaan.

Vierailija
5/6 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhah

Vierailija
6/6 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas liityin suoraan etnonatseihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi