Saara Aalto melkein erosi?
Saara ja Meri melkein erosivat. Mitä mieltä asiasta?
Kommentit (29)
Kyllä se on Aalto joka pyrkii hyötymään Sopasesta Piika palvelija ja sopiva taustastoori medialle suuresta lesboromantiikasta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on Aalto joka pyrkii hyötymään Sopasesta Piika palvelija ja sopiva taustastoori medialle suuresta lesboromantiikasta.
Näinhän se menee, eikö tuon pitäisi olla jokaiselle ihan ilmiselvää. Saara on minä-minä-minä-minä-henkinen huomionkipeä naislapsi, ja varmasti onnensa kukkuloilla kun on päätynyt heilastelemaan faninsa kanssa.
Olen päässyt (joutunut) tekemisiin Aalto-Sopasten kanssa muutaman kerran työn puolesta, ja sen suhteen marssijärjestyksen kyllä näkee sokeakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se menee, eikö tuon pitäisi olla jokaiselle ihan ilmiselvää. Saara on minä-minä-minä-minä-henkinen huomionkipeä naislapsi, ja varmasti onnensa kukkuloilla kun on päätynyt heilastelemaan faninsa kanssa.
Olen päässyt (joutunut) tekemisiin Aalto-Sopasten kanssa muutaman kerran työn puolesta, ja sen suhteen marssijärjestyksen kyllä näkee sokeakin.
Sama kuva tulee median välitykselläkin. Saara vaikuttaa sinänsä ihan mukavalta, mutta ilmeisen tasapainottomalta ja keskenkasvuiselta. Harmi, sillä kyllä hänellä kykyjä olisi. Merikään ei liene kovin ammattitaitoinen manageri, joten ei ihme, ettei homma meinaa toimia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama kuva tulee median välitykselläkin. Saara vaikuttaa sinänsä ihan mukavalta, mutta ilmeisen tasapainottomalta ja keskenkasvuiselta. Harmi, sillä kyllä hänellä kykyjä olisi. Merikään ei liene kovin ammattitaitoinen manageri, joten ei ihme, ettei homma meinaa toimia.
Kyllä Saara on ihan mukava tavallaa, äärimmäisen raskas henkilö. Niitä ihmiisä kenen kanssa en todellakaan haluaisi työskennellä/muuten olla tekemisissä. Suuttuessaan (suuttuu muuten erittäin herkästi ja pienistä asioista) ei sitten niinkään. Naivistinen ja lapsekas,hirveästi suuria unelmia. Inhoaa kaikenlaista itseensäkohdistuvaa kritiikkiä, möksähtää ja alkaa murjottaa t o d e l l a pienistä asioista.
Merin rooli suhteessa tuntuu olevan suoltaa jatkuvia kehuja prinsessalleen. Saara itse on halunnut Merin managerikseen, ei niinkään Merin omasta toiveesta, vaan ihan vain koska hän nyt sattui tahtomaan niin. Aikoinaanhan myös Teemu oli Saaran managerina.
[/quote]Kyllä Saara on ihan mukava tavallaa, äärimmäisen raskas henkilö. Niitä ihmiisä kenen kanssa en todellakaan haluaisi työskennellä/muuten olla tekemisissä. Suuttuessaan (suuttuu muuten erittäin herkästi ja pienistä asioista) ei sitten niinkään. Naivistinen ja lapsekas,hirveästi suuria unelmia. Inhoaa kaikenlaista itseensäkohdistuvaa kritiikkiä, möksähtää ja alkaa murjottaa t o d e l l a pienistä asioista.
Merin rooli suhteessa tuntuu olevan suoltaa jatkuvia kehuja prinsessalleen. Saara itse on halunnut Merin managerikseen, ei niinkään Merin omasta toiveesta, vaan ihan vain koska hän nyt sattui tahtomaan niin. Aikoinaanhan myös Teemu oli Saaran managerina. [/quote]
Piti kirjoittaa siis että tavallaan ihan mukava, mutta myös äärimmäisen raskas henkilö. Kännykkä tekee omiaan.
Kumppani kumppanina ja manageri managerina. Näin minä toimisin. Kumppanikin voisi keskittyä itsensä kehittämiseen ja olisi sitten monin tavoin tasavertaisempi suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Saara on ihan mukava tavallaa, äärimmäisen raskas henkilö. Niitä ihmiisä kenen kanssa en todellakaan haluaisi työskennellä/muuten olla tekemisissä. Suuttuessaan (suuttuu muuten erittäin herkästi ja pienistä asioista) ei sitten niinkään. Naivistinen ja lapsekas,hirveästi suuria unelmia. Inhoaa kaikenlaista itseensäkohdistuvaa kritiikkiä, möksähtää ja alkaa murjottaa t o d e l l a pienistä asioista.
Merin rooli suhteessa tuntuu olevan suoltaa jatkuvia kehuja prinsessalleen. Saara itse on halunnut Merin managerikseen, ei niinkään Merin omasta toiveesta, vaan ihan vain koska hän nyt sattui tahtomaan niin. Aikoinaanhan myös Teemu oli Saaran managerina.
Halpaa.
Suht törkeetä kumppanilta ja managerilta alkaa vaatimaan huomiota tuossa tilanteessa, kun olisi taottava.
Tajuaa erota Meristä todennäköisesti liian myöhään. Sitten kun Meri on pilannut kaikki Saaran mahdollisuudet ja Saara viimein tajuaa sen, niin sitten viimein saa Meri kengän kuvan persuksiin.