Noorasta
Olen nyt tän päivän miettinyt miksi ihmiset Nooraa niin tuntuvat vihaavan. Lueskelin nelosen sivuilta kommentteja hänestä, aivan ala-arvoisia. En tiedä miksi hän ohjelmaan lähti, pitkän suostuttelun jälkeen ilmeisesti. Mutta järkyttävää miten ihmiset kuvittelevat heillä olevan oikeuden haukkua toista. Mistä he oikein mielipiteensä muodostavat, telkkarista nyt ei todellakaan saa toisesta ihmisestä oikeaa kuvaa. Hermostuneeltahan hän on vaikuttanut koko sarjan, tai sen muutaman jakson kun olen ohjelman katsonut.
Mutta olisikovat ihmiset kuitenkin kateellisia Nooralle? Siis te jotka häntä haukutte. Persoonallisen näköinen, kaunis, erittäin hyväkroppainen, älykäs, opiskellut ja maailmalla matkaillut itsenäinen, omansa tyylinen nainen.
Kyllä, tunnen Nooran. Kyllä, minua vihastuttaa nämä suppeakatseiset ihmiset jotka luulette voivanne haukkua toisia ihmisiä surutta. Aika säälittävää. Herää kysymys, onko teillä elämää?
Kommentit (3)
Tuskin, Noora ei anna kovin edullista kuvaa itsestään töllön välityksellä. Kauneus ei näy kotikatsomoon, takamus voi olla timmi?
masentunut, ruttunaamainen nainen, joka tylyttää miesehdokkaita.
Tällainen kuva hänestä vaan tulee.