Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

millä perusteilla lapset jaetaan?

Vierailija
04.06.2006 |

Olen uhkaillut miehelleni, ettei hän saa tulla enään kotiin minun ja lasten luo koska käy reissutyössä vastusteluistani huolimatta. En voi luottaa häneen enkä jaksa enää yksinhuoltajuutta varattuna, parempi siis rehellisesti yh. Mieheni on kuitenkin varma että saisi puolet neljästä lapsestamme jos ero tulisi. Onko mahdollista että täysin raittiilta, tervejärkiseltä äidiltä viedään pieniä lapsia ja voidaanko sisaruksia erottaa toisistaan? Kokemuksia? Voidaanko tässä asiassa katsoa esim. tuloja?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovin helposti eroteta. Toinen juttu on jos lapset on isoja ja saavat päättää itse.

Vierailija
2/3 |
04.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja naisella on aina paremmat mahdollisuudet saada lapset kuin miehellä. Jos äidissä ei ole mitään vikaa ja varsinkin, jos lapset ovat pieniä, on oikeastaan sääntö, että äiti saa lapset. Varsinkin, jos miehesi on reissutöissä, niin miten ihmeessä hän pystyisi hoitamaan lapset?

Ainoastaan, jos on yli 12-v lapsia, jotka haluavat isälleen, eikä isässä ole mitään vikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen työkaverit lähes kaikki eronneita ja kaikki ovat saaneet lapset, kylläkin vähän vanhempia niiden lapset. Mut sen perusteella osa kuulemma saanu että miehellä ollu paremmat tulot. Voiko olla mahdollista?

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän