Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko se nyt siis niin että jos mies on kiinnostunut niin se kyllä tekstaa?

Vierailija
20.11.2019 |

Tuntuu siltä, että joudun aina itse aloittamaan keskustelun hänen kanssaan. Vastaa kyllä nopeasti aina ja kirjoittaa pitkästikin, mutta mä olen 80% kerroista se, joka aloittaa sen viestittelyn. Tänään kun en ole laittanut mitään viestiä, niin eipä ole miehestäkään kuulunut. Ehdottaa kyllä tapaamisia säännöllisesti kun olen itse aloittanut jutustelun. Ota näistä nyt sitten selvää.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olen kiinnostunut jo treffaamastani miehestä, olen aloitteellinen.

Jos mies on varasijalla, olen harvemmin aloitteellinen, vaikkakin vastailen.

Jos mies on varattu, en ole aloitteellinen.

Jos mies ei kiinnosta yhtään, kerron hänelle ystävällisesti, tai en ainakaan suunnittele mitään yhteisiä juttuja.

Jos mies ei usko etten halua olla yhteyksissä, jätän vastaamatta kokonaan.

t. Ujohko nainen

Kehotan pientä lisäystä muuten varmasti toimivaan listaasi: jos pidät miestä "varasijalla", ole hyvä ja ilmoita siitä hänelle. 

Joo, heti kun miehet alkavat tekemään samoin.

Valtataistelu näköjään alkaa ennen kuin on tavattukaan.

Ghostauksen olen oppinut miehiltä. Harvoin sitä kuitenkaan teen koska on hemmetin ärsyttävää. Vain siinä tapauksessa että henkilö ei useasta sanomisesta ymmärrä etten ole hänen tavattavissaan.

Eihän kukaan olisi siellä varasijalla jos tietäisi olevansa varasijalla :D Vaikka joskus sieltäkin flaksi käy.

Vierailija
62/64 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen jättänyt laiskat miehet. Jos viestiminen ja keskustelun ylläpito jää mun vastuulle, niin heippa vaan. Yleensä nämä miehet ovat olleet laiskoja ja mukavuudenhaluisia muissakin jutuissa. En halua mitään kivirekeä vetämään!

Ei tarvitse ihmetellä miksi syntyvyys laskee. Ennen vanhaan naisten oli pakko mennä näiden lapamatojen kanssa naimisiin. Onneksi nykyään voi valita toisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla itellä lopahtaa kiinnostus muutamaan kertaan t nainen.

Vierailija
64/64 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän